Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
LM
Laurens van der Molen
Wuthering Heights [DVD]
Mar 26, 2013

Wuthering Heights Een donkere verfilming van het bekende verhaal van de onmogelijke liefde tussen Heathcliff en Cathy. Lees dit artikel

O
Oudlid_X5
Mar 30, 2013

! MEESTERWERK !

Een associatieve montage waardoor we maar flarden 'zien' en 'horen' en daardoor gedwongen worden onze zintuigen te gebruiken. Als Terrence Malick liefhebber kwam ik er toch echt niet onder uit. Dit was een soort van The New World, maar dan ruwer, grover, modderiger, winderiger, moderner, minder poëtisch en vierkanter. Krachtige film. Wat mij betreft het 'magnum opus' van Andrea Arnold en waar haar twee andere films bij verbleken als je het mij vraagt.

Weggelegd voor een enkeling.

reply
0
P
peptalk
Mar 30, 2013

Verhoeven;1931955 wrote:

Weggelegd voor een enkeling.

Dit klopt wel, maar meester werk, pfuuuuh. Doe mij maar haar andere 2 films Fish Tank en Red Road. Lekker rauw en lekker dichtbij de werkelijkheid. Ik houd ook van Malick en zijn zweverige, maar Wuthering Heights gaat me echt een aantal stappen te ver.

reply
0