Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
DG
Dan G.
Beëindiging modschap
May 17, 2013

Beste allemaal. Het was jullie misschien al wel opgevallen dat ik niet meer zo heel actief ben de laatste tijd. Dit heeft meerdere oorzaken. Niet op privé gebied gelukkig maar wel een aantal andere zaken. Zo ben ik momenteel erg druk met mijn eigen forum waardoor de tijd, die er nodig is om dit forum zoals een goeie mod betaamt, in de gaten te houden er gewoon niet is. Daarbij, en het spijt me voor de mensen die er anders over denken, kan ik niet wennen aan de nieuwe lay out. Ik vind het gewoon niet mooi. En als ik me niet aangetrokken voel tot een bepaalde lay out dan haak ik al gauw af. Dat mijn interesse voor films momenteel op een laag pitje staat draagt hier ook niet echt aan bij. Tevens ben ik erachter gekomen, na het allemaal een poosje te hebben afgewacht, dat ik mijzelf niet in dit team vind passen. Niets ten nadele van mijn directe collega's maar het loopt gewoon niet lekker met de denk- en werkwijze van Ludo. Dit is verder niks persoonlijks. En het is zijn goed recht om het te doen zoals hij het doet maar ik ben erachter gekomen dat ik daar toch teveel moeite mee heb. Daardoor kan ik geen goede aanvulling zijn voor het forum team. Één en ander heeft me doen besluiten om per direct te stoppen als moderator. Dus, wanneer je tijd hebt Ludo, demod me even. En verander dan direct mijn forumnaam weer naar Dan G svp. Bedankt voor de samenwerking allemaal en we zien elkaar wel weer op het forum. Groet, Dan

MH
Michael Hamers
May 17, 2013

Jammer dat je er mee stopt, want als mod vond ik dat je veel toegevoegde waarde hebt/had, maar ik respecteer ieders mening, dus zeker ook die van jou. Succes met je eigen forum en alle andere dingen die je wil en gaat doen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
May 18, 2013

Ook ik vind het jammer, net zoals Michael, dat je stopt. En zoals je zegt, het verbaast me niet helemaal. Je was zo stil, sinds het nieuwe forum actief is... Dat we niet helemaal dezelfde mening hebben vind ik juist goed. Dat houdt ons beiden scherp en geeft stof tot nadenken, in plaats van direct te handelen uit gewoonte.

Ik wil je in ieder geval heel hartelijk danken voor je inzet! En weet wel dat je, toen je net met Claudio samen begonnen was als mod, het forum er doorheen getrokken hebt. Die waren namelijk op een dieptepunt beland en door jou inbreng is er weer meer lijn in het forum gekomen. En die is er nu nog, als er zo naar kijk.

Ik wacht nog heel even met het omzetten van je account, zodat je nog kunt lezen en reageren wat anderen evt. te melden hebben. Daarna zet ik het weer om naar wat je vraagt. Goed?

reply
0
DG
Dan G.
May 18, 2013

Ja is prima ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
May 18, 2013

Alle respect voor je keuze, maar jammer zonder meer. Je redenen zijn bijna allemaal valide, maar als de hoofdreden is dat je een andere mening bent toegedaan dan Ludo (of anderen) dan moet je daar juist trots op zijn! Zoals Ludo al aangeeft, dat heeft niets dan toegevoegde waarde.

reply
0
DG
Dan G.
May 18, 2013

Dat is niet de hoofdreden Patrick. Dat is mijn eigen forum ;)

reply
0
DG
Dan G.
May 20, 2013

Demod me nu maar hoor. Dank aan Michael, Ludo en Patrick voor jullie reacties (y)

reply
0
CS
Claudio Santulli
May 20, 2013

Hmm, had ik gisteren even gemist kennelijk en nu vrij zinloos nog iets te melden.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
May 20, 2013

Er is altijd nog de PM!

reply
0
CS
Claudio Santulli
May 20, 2013

En Facebook, maar ik doelde op dit topic. ;-)

reply
0