Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Diekert
Jun 06, 2013
Beste leden, Ik ben op zoek naar de volgende titels. Eisen: - regio 2 - NL subs - Goede staat (zowel hoesje als disc, geen ex-rentals of snappers) - Schappelijke prijs :-) (graag een vraagprijs noemen via PB) Mijn voorkeur gaat uit naar meerdere titels in 1x overnemen. Reacties graag via PB en niet via een post in dit topic. Het lijstje: Arrested development seizoen 1-3 Monty python and the holy grail Transporter 1,2,3 Green zone Basic instinct Terminator 2 Hot shots 1,2 Pink Panther collection (paarse box) Rambo trilogy Zodiac Raging bull Killer elite Oude Coen films, tot The Big Lebowski. Verder ben ik mijn collectie actiefilms aan het uitbreiden, dus alles wat je in dat genre wilt aanbieden hoor ik graag via PB. Zowel recent als 80's en 90's. Alvast bedankt!