Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Claudio Santulli
Aug 08, 2013
Hoi allemaal, Ik kreeg het volgende bericht van Christiaan Sauer. Hij is hier al jaren lid, maar tevens een crewlid van het HTforum. Hij stelde mij deze vraag:
Hoi Claudio, Ik moet bekennen dat ik even niet meer zeker weet onder welke naam hij hier op allesoverfilm.nl actief was (volgens mij Jvandendool), maar voor het geval je niet actief bent op het htforum zou ik je willen attenderen op dit topic. Het betreft hier iemand die al rond de 10 jaar op beide fora actief is geweest, maar die schijnbaar door ziekte niet meer in staat is om veel te kunnen doen. Iemand met het hart op de goede plek, harde werker, en indertijd een pracht van een HT die voor genoeg mensen hier op het forum inspiratie heeft gegeven voor het grote "dat wil ik ook" gevoel zeg maar . Nu is er op htforum.nl een actie door een lid opgezet om de leden te mobiliseren om waar mogelijk een kleine bijdrage te leveren, zodat de beste man, en zijn vrouw en kinderen in ieder geval kunnen eten. . . Pracht van een initiatief, waarbij het helaas knijterhard is dat zo'n actie nodig is. . . Ik zit vanmorgen wat te brainstormen met de initiator van dat topic over hoe we dat gezin misschien wat meer kunnen helpen. Dus ik zou heel brutaal willen zijn, en willen vragen of er de mogelijkheid is dat allesoverfilm.nl hier wat aandacht aan besteed, en wellicht of een verwijzing naar kan plaatsen, of wellicht ook zo'n actie zelf op zou willen zetten. Kost jullie niets, behalve iets aan moeite, en het is (als ik even heel pragmatisch en zakelijk ben :roll:) natuurlijk ook nog eens goede exposure voor de site. Denk er over na zou ik zeggen, en ik hoop reactie van je te krijgen! ChristiaanZoals hij zegt kost het ons geen moeite, maar wel kudo's. Lijkt mij een mooi initiatief, wat ook voor goede goodwill kan zorgen. Ik wil daar best tijd en een topic aan wagen, maar niet voordat ik jullie mening daarover hoor!. Wat vinden jullie? Hier het initiatief van het HTforum:
Nav het lezen van het verhaal van Johan (Brimbrammer) Zie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=135663.0 Wil ik een oproep doen aan alle begaande leden om voor Johan iets te doen. Mijn voorstel is dat we hem helpen door een donatie te doen, ik zou zeggen 10 euro per lid, als je meer kunt missen graag natuurlijk. Dan maar een cd of lp minder kopen. Dit is mijn idee, Johan weet hier niks van, heeft hier mij niet om gevraagd, maar mensen, laten we een forumlid die het zeer moeilijk heeft helpen. Ik ben geraakt door zijn verhaal! Wie wil mij steunen in dit plan? Heb mod christiaan gevraagd of hij een sticky wil maken van dit topic. (inmiddels done) Groet Joris en alvast bedankt voor jullie steun WIL IEDEREEN DIE MEEDOET , het bedrag erachter zetten svp. •Joris1971 - 10 •CZ79 - 10 •Nahpets - 25 •twani - 15 •Rudi64 - 10 •Mark COOLen - 10 •RonG - 15 •Christiaan S - 10 •Roksan -10 •Jumping Jack - 15 •Anonieme Gift (via PM) - 10 •Zymotic - 10 •Madhouse - 10 •OMD - 25 •Supermuis - 20 •activ - 25 •BJF - 25 •Pjotr27 - 10 •Wijx Wondere Wereld - 25 •HTip - 20 •Clockwork - 20 •Alex Groningen- 10 •Antoine - 25 •Peerless Monster - 25 •advr - 15 •mikekiwi - 15 •neptune (spondor) - 50 •R - 25 •Erik - 25 •Audiofiel - 25 •Tony71 - 10 Lijst geupdate. (8 aug: 11:02 uur) DOELSTELLING: 2500 EURO!! TUSSENSTAND GEMETEN OP 8 AUGUSTUS 11:26 uur: 555 euro!! [IMG]http://www.htforum.nl/yabbse/Smileys/classicOR/applaus.gif[/IMG] Als je niet wilt, dat je naam in de lijst komt te staan maar wel iets wil doen, stuur mij een PM en je naam komt niet in de lijst terecht. Voor de sponsoren onder ons, een aantal heb ik al een PM gestuurd, maar had nog een aanvulling daarop: Beste Sponsoren: Mijn sponsoren actie voor Johan is de volgende: Doneer een artikel, dit artikel wordt dan bij opbod geveild. We hangen daar een tijdslimiet aan mbt het bieden De gehele opbrengst gaat naar Johan @Mods: Normaliter mag dit niet bieden op een artikel. Ik hoop echter dat jullie dit voor een goed doel door de vingers willen zien. Sponsoren die begaan zijn met Johan kunnen zich melden via PM!