Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
W
Werner
Root attack virus
Sep 02, 2013

Jullie moeten dringend de site eens nakijken, want elke keer ik hier op kom krijg ik een webaanval van Sweet Orange Exploit Kit website, en die komt volgens Norton ergens uit Roemenië. Het frappante is dat de aanval zich enkel voordoet als ik allesoverfilm.nl raadpleeg.

F
Frank
Sep 02, 2013

Ik krijg de melding ook. Deze verschijnt als ik het forum raadpleeg. Maakt niet welke pagina van het forum.

reply
0
L
Loader
Sep 02, 2013

Ik krijg hier ook de hele tijd melding van virus. Van McAfee, die zegt dan 'een trojaans virus' verwijderd

reply
0
CS
Claudio Santulli
Sep 02, 2013

Ik zal er direct melding van maken. Heb zelf overigens nergens last van! Niet met Windows Defender als Karspersky op een andere pc!

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 03, 2013

Er wordt aan gewerkt!

reply
0
V
vista-vision
Sep 03, 2013

Idem webattack Norton enz

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 03, 2013

Krijg ook een melding inderdaad.

reply
0
F
Frank
Sep 03, 2013

Ik krijg geen virusmelding meer, dus ik neem aan dat het probleem is opgelost. Dank daarvoor.

reply
0
W
Werner
Sep 03, 2013

Ik had het me dus niet ingebeeld...

reply
0
CS
Claudio Santulli
Sep 03, 2013

Blijkbaar niet en bedankt voor het snelle aangeven. (y)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 03, 2013

Probleem is inmiddels verholpen en de site is weer schoon.
Extra maatregelen zijn getroffen, zodat dit niet nogmaals gebeurd. De kans hierop is niet zo groot, want de site is behoorlijk goed dichtgetimmerd, maar 'better safe than sorry'.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Sep 03, 2013

Top! Altijd prettig om te kunnen melden dat het echt opgelost is. ;-)

reply
0
L
Loader
Sep 03, 2013

Ey.... heb geen last meer nu. Dank!

reply
0