Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Nieuws
CS
Claudio Santulli
  Nieuw! Video artikelen! Post hier alles rondom de video items. Ideeën, opmerkingen enz...
Oct 14, 2013

Wij willen ons gaan verdiepen in de mogelijkheid om korte video items te gaan maken. Wellicht ook een eigen YouTube account voor DVD.nl, waar we trailers, items etc kunnen delen. Ook als we ooit eigen content maken zou dat hierop vertoond kunnen worden. DVD.nl heeft al een Google-account en dat kan makkelijk gebruikt worden voor YouTube. Daarnaast maakt het dit het sociaal media plaatje wat completer. Omdat een eigen You Tube kanaal pas echt nut heeft als we daar ook eigen content kunnen plaatsen, was het volgende logische idee om videocontent te maken. Als eerste werd geopperd om “De collectie van…” in het leven te roepen. Een kort videoitem van max. 3-4 minuten waarin een bezoeker van DVD.nl vertelt over zijn/haar collectie. Dat kan DVD’s/BD’s zijn, maar ook Giftsets, merchandise, soundtracks etc. Afhankelijk van hoe bewerkelijk het is kunnen we hiermee doorgaan. In dit topic zal de voortgang worden gedeeld, maar het biedt ook de ruimte aan ideeën, suggesties of opmerkingen. Kortom: jullie inbreng!

RB
Rogier Burghout
Oct 14, 2013

Misschien ook korte rondleidingen door de HT Bioscopen die een aantal leden hier hebben? Er worden nu foto's gepost maar een korte video-rondleiding geeft ook een leuke indruk!

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 14, 2013

Heel leuk idee, zeker werk van gaan maken! Wij crewleden kunnen zelf het goede voorbeeld geven!

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 14, 2013

Is op zich een heel leuk idee en ik denk dat het zeker wat kan toevoegen er zit alleen een maar aan, gaan we dan niet simpelweg tweakers kopiëren?

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 14, 2013

Dat krijg je sowieso gauw als je iets dergelijk beginnen, maar dat maakt niet eens uit. Hoe cool zou het zijn als het van ons was!? Daarmee maak je wel een stap richting net wat meer.

Maar goed, het moet allemaal nog maar blijken of het haalbaar is.

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 14, 2013

Dan zouden we het wel allemaal wat kleinschaliger en eenvoudiger moeten doen als tweakers, echt een rondleiding, geen diepgang over de apparatuur of aanverwanten maar gewoon lekker basic.
Misschien wel iets van : "de mancave van" en dan inderdaad een leuk maar kort filmpje. Je kunt dan doorborduren op "de....van" en zo een serie maken van bijvoorbeeld collectie, mancave, merchandise, apparatuur, bijzondere films, vul maar in.Misschien spaart er wel iemand bioscoopkaartjes of iets anders film gerelateerd waar je niet zo snel aan zou denken.
Eentje moeten we in ieder geval niet doen want dat wordt een complete documentaire in plaats van een kort filmpje en dat "het forumleven van Claudio" :rolleyes:

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 14, 2013

Edgar Smit;1954470 wrote:
Eentje moeten we in ieder geval niet doen want dat wordt een complete documentaire in plaats van een kort filmpje en dat "het forumleven van Claudio" :rolleyes:

Of juist alles skippen en alleen deze ene maken... :rolleyes: :rolleyes:

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 15, 2013

Edgar Smit;1954470 wrote:

Ludo Keeris;1954475 wrote: Of juist alles skippen en alleen deze ene maken... :rolleyes: :rolleyes:

Ik zat meer te denken aan een trilogy.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 15, 2013

Tja, ik ken de filmpjes van Tweakers niet dus ik ben niet gehinderd door enige voorkennis; maar zijn juist de kleinere huis-tuin-en-keuken-filmpjes niet de meest leuke om even snel te bekijken? Tuurlijk, er kan een kwaliteitsslag gemaakt worden maar ik denk dat als je juist de drempel wat laag zet je juist meer content kan gaan krijgen. Daarnaast kunnen mensen met hun smartphone een dusdanig kort filmpje met eigen voice-over maken dat het al een prima indruk geeft.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 15, 2013

Rogier Burghout;1954486 wrote: Tja, ik ken de filmpjes van Tweakers niet dus ik ben niet gehinderd door enige voorkennis; maar zijn juist de kleinere huis-tuin-en-keuken-filmpjes niet de meest leuke om even snel te bekijken? Tuurlijk, er kan een kwaliteitsslag gemaakt worden maar ik denk dat als je juist de drempel wat laag zet je juist meer content kan gaan krijgen. Daarnaast kunnen mensen met hun smartphone een dusdanig kort filmpje met eigen voice-over maken dat het al een prima indruk geeft.

Denk ik ook.

reply
0