Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Nieuws
CS
Claudio Santulli
Artikel klaar: De nieuwe Panasonic TX-P65VT60E versus de Panasonic TX-P65VT50E
Oct 17, 2013

Dit artikel heb ik een tijdje terug te pas en onpas op forums geplaatst en kreeg daar altijd positieve feedback op. Omdat ik nu weet dat ook hardware artikelen gewoon geplaatst kunnen worden, heb ik het artikel flink aangepast, zodat het een DVD.nl artikel kan worden. Als het idd.iets is, zal ik er verder mee aan de slag gaan en afbeeldingen bij zoeken. Wellicht is het ook iets te lang, wellicht juist niet! [FONT=Arial]knip, knip oude tekst. Zie artikel http://allesoverfilm.nl/achtergronden/de-nieuwe-panasonic-tx-p65vt60e-versus-de-panasonic-tx-p65vt50e/[/FONT]

LK
Ludo Keeris
Oct 17, 2013

Op zich een interessant artikel (heb er al delen eerder van gelezen op het forum).

Maar is het nog actueel? Zijn beide schermen nog te koop?
Zo ja, dan kan het online (met wat afbeeldingen erbij)
Zo niet, dan lijkt het me niet zinvol, we gaan ook geen vergelijkingen van twee VHS-spelers meer geven.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 17, 2013

Sterker nog, heel actueel. Beide schermen zijn nog te krijgen. De VT50 is daardoor nu scherp geprijsd en de VT60 is nog niet zo heel lang op de markt. Daarnaast merk ik dat het bericht hier veel gelezen wordt, maar ook op collega sites (htforum) krijg ik nog veel reacties in het topic en via pm. Het heeft ook te maken met het feit dat er feitelijk nog geen betere schermen op de markt zijn. Zelfs de 4K schermen doen veelal onder. Kortom: als je nu het beste scherm wil kopen staat deze meestal bovenaan. Zoals gesteld, het is het referentiescherm waar alles momenteel tegen wordt afgewogen.

Het lijkt me dus zinvol, omdat we dan een mooi (blijf bescheiden) artikel kunnen toevoegen aan het toch wat schaarse aanbod. Maar niet omdat het nu een artikel van mij is, maar alleen als jullie het wat vinden.

Ik zal het iig helemaal in orde maken en wat illustraties erbij plaatsen en in draft zetten.

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 17, 2013

doe maar, goed artikel, wel bron vermelden

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 17, 2013

Bron: Claudio Santulli.

Alleen de pics zal ik ergens vandaan plukken.
Welke bron denk je aan?

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 18, 2013

Claudio Santulli;1954884 wrote: Bron: Claudio Santulli.

Alleen de pics zal ik ergens vandaan plukken.
Welke bron denk je aan?
Waar het vandaan komt of heb je dit volledig zelf geschreven en is het jouw eigen verwoording, dan hoeft het uiteraard niet ;-)

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 18, 2013

Volgens mij is hij helemaal klaar. Moet ik verder nog wat doen of is 'draft' hem automatisch in 'que' zetten?
Ik maar niet direct op publiceren gedrukt! :-)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 18, 2013

Claudio Santulli;1954903 wrote: Volgens mij is hij helemaal klaar. Moet ik verder nog wat doen of is 'draft' hem automatisch in 'que' zetten?
Ik maar niet direct op publiceren gedrukt! :-)

Draft is klaar om online te zetten, maar je moet nu zelf even een link in het forum zetten, zodat de rest van de crew het ook kan lezen en 'm kunnen corrigeren op spel/typfouten.
Het best kun je dat doen in de Hardware Review Queue: http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?72767-Hardware-Review-Queue
Dan zal ik 'm online zetten als het klaar is en er een evt. een extra nieuwsbericht of featurebox aan wijden.

De afbeelding van het artikel (linksboven), is dat zoals je het gedacht had?

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 18, 2013

Tekst is een 100% Claudio kronkel. Heb wel iets betreffende de plaatjes erondee gezet die ik grotendeels bij panasonic.nl heb geleend.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 18, 2013

Oké, ga ik doen.

Afbeelding vond ik wel toepasselijk.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 18, 2013

Geprobeerd, maar dan krijg ik deze melding, terwijl ik voor de rest overal bij kan.

Claudio Santulli, je hebt geen toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse redenen zijn:

[LIST=1]
  • Je beschikt over onvoldoende rechten om toegang te krijgen tot deze pagina. Mogelijk probeer je het antwoord van een ander te wijzigen, administratorfuncties uit te voeren of gebruik te maken van functies waarvoor bepaalde rechten vereist zijn.
  • Wanneer je vergeefs probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
    [/LIST]

• En deze link zal dan wellicht ook niet als preview werken voor anderen.

http://allesoverfilm.nl/achtergronden/de-nieuwe-panasonic-tx-p65vt60e-versus-de-panasonic-tx-p65vt50e/

reply
    0
    LK
    Ludo Keeris
    Oct 20, 2013

Kun je wel de hardware queue lezen, Claudio?
    Dan staat daar iets te wachten voor je van onze taalpurist... ;)

reply
    0
    CS
    Claudio Santulli
    Oct 20, 2013

Nee ik zie dat hele gedeelte nergens terug.

reply
    0
    LK
    Ludo Keeris
    Oct 20, 2013

Dit topic zie jij niet:
    http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?72767-Hardware-Review-Queue
    :?:

reply
    0
    CS
    Claudio Santulli
    Oct 20, 2013

Nee dan krijg ik de eerder gemelde foutmelding. En ben natuurlijk harstikke nieuwsgierig. :-)

reply
    0
    LK
    Ludo Keeris
    Oct 20, 2013

Probeer het nog eens?
    Het lag waarschijnlijk niet aan de overall rechten, maar het ontbreken van DVD.nl Redactie in je eigen profiel.
    Heb dat nu aangepast, maar geen idee of het werkt...

reply
    0
    LK
    Ludo Keeris
    Oct 20, 2013

Hmmm, lastig.
    Ik ga nog eens kijken.

reply
    0
    CS
    Claudio Santulli
    Oct 20, 2013

Dat dacht ik eerlijk gezegd al. Inmiddels is het gelukt. Thanks. Nu zie ik dus ook die topics die ik onlangs aanhaalde betreffende de onderlinge communicatie daarover. Weer heel wat leesvoer erbij. ;-)

reply
    0