Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Babbelbox
LK
Ludo Keeris
Statistieken DVD.nl
Oct 20, 2013

Ik hoop nu met enige regelmaat de statistieken van DVD.nl te kunnen plaatsen, zodat we weten waar we staan. Hier de eerste, een overzicht van de afgelopen maand. Ze zijn redelijk stabiel, nu zien te zorgen dat ze langzaam omhoog kruipen. [ATTACH=CONFIG]4020[/ATTACH]

CS
Claudio Santulli
Oct 20, 2013

Dank voor het delen, zo te zien is er een lichte stijging aan het einde van de periode. Hopelijk dat het aanpassen van de website tags ook al een verbetering gaat brengen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 20, 2013

Top (y) eens zien of we dat langzaam kunnen gaan laten stijgen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 20, 2013

Valt me niet tegen, dit zijn de totalen over een maand? Dus 75k unieke bezoekers?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 20, 2013

Ja, 78.000 unieke bezoekers. Dat waren er ooit 250.000, dus nog een lange weg te gaan...
Maar daar gaan we aan werken!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 08, 2013

Kan er weer eens een nieuw overzichtje geplaatst worden?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 09, 2013

Et voila!

[ATTACH=CONFIG]4367[/ATTACH]

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 09, 2013

Van 78k naar 91k. Lang niet slecht?

reply
0
CS
Claudio Santulli
Dec 09, 2013

Kleine stijging dus! Wellicht minder dan gewenst, maar wel voorspelbaar. Het komt ook wel overeen met hoe ik het zelf ervaar - althans op het forum. Als we die stijging vast weten te houden is dat al best knap. Ik vind wel dat wij de laatste tijd qua content, kwaliteit en sfeer wel goed bezig zijn, daar moeten straks toch ook wat "vruchten te plukken" vallen.., wellicht.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 10, 2013

Keurig! Is ook te zien waar de bezoekers zich meer/minder begeven op de site?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 10, 2013

Dat geloof ik niet, maar dat zal ik aan Jeroen vragen.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Dec 10, 2013

Hij kon bijvoorbeeld wel zien dat recensies het goed deden en de community minder...

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 31, 2013

Googlre stats kun je op alles bekijken bijna, ook op zoekwoorden, waar bezoekers vandaan komen, welke browser maar ook bijvoorbeeld via welke links (denk aan Facebook).
Zo zou je kunnen zien of de facebookacties die Claudio regelmatig doet succesvol zijn.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jan 14, 2014

En de statistieken voor de afgelopen maand. Ondanks de feestdagen doen we het steeds beter en zijn de bezoekersaantallen weer iets gestegen!

[ATTACH=CONFIG]4506[/ATTACH]

reply
0
CS
Claudio Santulli
Jan 14, 2014

En dat zijn de vitamines voor ons... :-)

reply
0
ES
Edgar Smit
Jan 14, 2014

vitamines, als we zo doorgaan worden het anabolen (y)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 14, 2014

Heel goed nieuws!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 10, 2014

Nieuwe update?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 11, 2014

Weer een nieuw overzicht. Volgens mij zijn we wel wat gedaald, de afgelopen tijd :(

[ATTACH=CONFIG]5083[/ATTACH]

reply
0
RB
Rogier Burghout
Jun 11, 2014

Het is ook mooi weer geweest de afgelopen tijd...

reply
0
CS
Claudio Santulli
Jun 11, 2014

Het is ook maar een momentopname van telkens een maand met een gat tussen januari en mei. Wie weet wat in de tussentijd is gebeurt. Maar het klopt ook wel met het gevoel wat ik had. En inderdaad, het is vrij warm geweest, dus feitelijk valt de terugval mee.., relatief gezien.

reply
0
ES
Edgar Smit
Jun 11, 2014

Valt niemand het enorme aantal terugkerende bezoekers op, dat is voor een forum behoorlijk hoog, bijna 45% en een gemiddelde bezoekduur van 2:45 minuten.
Dat zijn echt geen slechte cijfers.
Ludo, je kunt ook redelijk spelen met de statistieken, bijvoorbeeld de instap/uitstap pagina's bekijken en waar mensen vandaan komen, dat vind ik zelf altijd erg interessant om te zien.
Waar komen mensen vandaan, zowel letterlijk als via welke site ze komen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 11, 2014

Ik krijg alleen maar een screenshot van Jeroen, ik heb geen toegang tot verdere gegevens.
Wat jullie hier zien, zie ik ook.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jan 09, 2017

Jeroen mailde vandaag weer een overzicht van de statistieken. Er zit vooruitgang in, maar we zitten nog niet op het niveau waar we willen zijn.
Maar in vergelijken met juni zijn we weer flink gestegen!
[ATTACH=CONFIG]8329[/ATTACH]

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 09, 2017

Mooie cijfers, bedankt voor het delen!

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jan 02, 2020

Ik heb even een overzicht gemaakt van de bezoekersaantallen van 2019.

Goede nieuws: het is heel constant, met de beste dag heel recent op 21 december.
"Slechte" nieuws: van groei is nog geen sprake. Dat is het voornemen voor 2020 als het nieuwe forum en de aanpassingen aan de website zijn gerealiseerd.

[IMG]https://allesoverfilm.nl/media/uploads/blog/aof_bezoekers_2019.png[/IMG]

reply
0
RB
Rogier Burghout
Jan 02, 2020

Kijk, een goede basis om verder op te gaan. Goed om te zien. En met de plannen, deels al gerealiseerd, voor 2020 is er genoeg reden om positief te zijn. Hopelijk trekken we met de nieuwe site deels nieuwe leden en ook slapende leden die weer eens iets willen posten. Zoals Herman bijvoorbeeld. Geen fan van de man, maar hij zorgt wel weer voor wat reuring.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Jan 02, 2020

Sowieso positief.

De hamvraag is dus hoe hou je bezoekers vast, nadat ze eenmaal op de homepage hebben gekeken. Vraag me overigens af hoeveel echte bezoekers en hoeveel search bots dat zijn.

En wat was er op 21 december zo bijzonder?

reply
0