Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
L
lockedfor
Website die franse Blurays verkoopt?
Oct 08, 2014

Mocht dit het verkeerde subforum zijn dan excuses.... Weet iemand een (aantal) websites die Franse blurays verkopen en verzenden naar Nederland? Amazon ken ik natuurlijk. Ik wil namelijk de BR van Crying Freeman kopen maar die is zo duur bij Amazon.fr (28 euro, excl. verzending) en ik zoek naar alternatieven.

W
Werner
Oct 08, 2014

Een site niet, een vergelijkingstool wel.
http://www.dvdpascher.net/

Merk op: Franse portkosten zijn héééél duur, niet alleen bij Amazon.

reply
0
R
rogue
Oct 08, 2014

Als ik de prijzen op ebay bekijk, dan valt die prijs op amazon.fr nog wel mee. Die ondingen (steelbooks) zijn nu eenmaal meestal wel duur.

reply
0
PR
Pastichio Rocker
Oct 08, 2014

Ik heb 'm een halfjaar terug bij de Media Markt in Brussel gekocht, dus wellicht verkopen ze 'm in België ook (nog).

reply
0
H
HUYG
Oct 08, 2014

Heb recent nog wat bij Fnac in Frankrijk besteld. Geen blu ray (hebben ze wel) maar cd box voor 50 euro, iets van 3,40 porto. Woensdag eind middag besteld, vrijdag eind middag bezorgd in NL, netjes verpakt.

reply
0
L
lockedfor
Oct 09, 2014

Dank heren, ik ga er mee aan de slag.

@ Pastichio Rocker: ik had al op het forum gelezen dat hij daar te koop was (wellicht een post van jou). Laatste tijd ben ik in België echter niet verder gekomen dan Antwerpen (verkopen ze hem niet, wat ik al verwachtte).

De BR is sinds release alleen maar in prijs omhoog gegaan, terwijl ik toch hoopte dat hij nu wel onder de 20 euro zou kosten. Voor de ebay prijzen denk ik toch dat de schaarste, als enkel een Franse uitgave, de prijzen hoog houdt.

reply
0