Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
.
.:Quadran:.
Megamoviestore (NL Webshop)
Jan 19, 2015

www.megamoviestore.com Nederlandse webshop. Ik heb er onlangs voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Goedkoop, lage verzendkosten (ook 1,99€ voor België). Voor België was levertijd gelijkaardig aan die van dvdoutlet. Alles was ok, niets op aan te merken. Nog mensen die hier al iets gekocht hebben?

R
rogue
Jan 19, 2015

Ik ben niet onder de indruk van de site. Weergave is niet fijn, de afbeeldingen zijn erg low-res. Ik mis titels als Sin City 2, Guardians of the Galaxy.
Welke goedkope titels ben jij tegengekomen?

reply
0
E
e-shole
Jan 19, 2015

Heeft ook Ebay-shop, heb er zelf geen ervaring mee maar feedback daar wel goed zo te zien.
http://stores.ebay.nl/dedvdshop/

reply
0
K
kristofke
Jan 19, 2015

Ik denk dat hij vooral draait op oudere titels volgens zijn eBay winkel, waarschijnlijk geprobeerd om met een eigen webwinkel ook voor nieuwe titels te gaan, maar tot de conclusie gekomen dat de marges niet werkbaar zijn.

reply
0
MH
Michael Hamers
Jan 20, 2015

Ik vind het maar een slechte site. Simpel voorbeeld: vink je specifiek Disney DVD aan, dan krijg je echt heel veel NIET Disney. Daarnaast is de frontpagina heel onoverzichtelijk. Maar goed, wel interessant om oudere titels op deze manier aan te bieden, maar sommige discs zijn wel erg prijzig...

reply
0
PR
Pastichio Rocker
Jan 20, 2015

Eens, de meeste oudere dvd's (en blu-rays) vind je elders vaak voor een appel en een ei.

reply
0