Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
AllesOverFilm Crew - Redactie
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Persvoorstellingen bioscoopfilms
Jan 28, 2015
Even een nieuw topic aangemaakt waarin ik de aankondiging van persvoorstellingen zoveel mogelijk zal bijhouden. Als jullie dan interesse hebben, dan meld je het maar. De meeste voorstellingen zullen in Amsterdam en omgeving zijn (Disney zit bv. in Hoofddorp).
Jan 28, 2015
Even een nieuw topic aangemaakt waarin ik de aankondiging van persvoorstellingen zoveel mogelijk zal bijhouden. Als jullie dan interesse hebben, dan meld je het maar. De meeste voorstellingen zullen in Amsterdam en omgeving zijn (Disney zit bv. in Hoofddorp).
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jan 28, 2015
En dan hier de aftrap:
Maandag 2 februari in Het Ketelhuis in Amsterdam om 10.30 uur:
'STILL ALICE'
Een film van van Richard Glatzer en Wash Westmoreland
Aanmelden voor vrijdag 30 januari 12.00 uur.
En dan hier de aftrap:
Maandag 2 februari in Het Ketelhuis in Amsterdam om 10.30 uur:
'STILL ALICE'
Een film van van Richard Glatzer en Wash Westmoreland
Aanmelden voor vrijdag 30 januari 12.00 uur.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Feb 06, 2015
Uitnodiging voor de persvoorstelling van FOXCATCHER.
Vrijdag 13 februari in Pand Noord in Amsterdam (het pand van A-Film) om 10.30 uur.
Aanmelden voor woensdag 16.00 uur.
Uitnodiging voor de persvoorstelling van FOXCATCHER.
Vrijdag 13 februari in Pand Noord in Amsterdam (het pand van A-Film) om 10.30 uur.
Aanmelden voor woensdag 16.00 uur.
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Feb 07, 2015
Die zie ik morgen al op PAC Pathé filmfestival. Ik ga proberen net als vorig jaar alle vijf de recensies te doen.
Die zie ik morgen al op PAC Pathé filmfestival. Ik ga proberen net als vorig jaar alle vijf de recensies te doen.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Feb 09, 2015
Twee voorstellingen deze week waar ik evt. ons kan aanmelden:
Fifty Shades of Grey: 11 feb in Tuschinski in Amsterdam om 10.30. Let op: releasedatum is de 12e dus de recensie moet dezelfde dag af!
Mortdecai: 12 februari in De Munt in Amsterdam om 10.30. Releasedatum is 19 feb.
Twee voorstellingen deze week waar ik evt. ons kan aanmelden:
Fifty Shades of Grey: 11 feb in Tuschinski in Amsterdam om 10.30. Let op: releasedatum is de 12e dus de recensie moet dezelfde dag af!
Mortdecai: 12 februari in De Munt in Amsterdam om 10.30. Releasedatum is 19 feb.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Feb 16, 2015
Woensdag 18 februari is de persvoorstelling van Cinderella van Disney in Hoofddorp.
Laurens zou daar in eerste instantie heen gaan, maar hij is ziek en de kans is groot dat hij het niet gaat redden.
Is er iemand van jullie die hier naar toe kan gaan? Er is reeds een aanmelding gedaan, dus dat hoef je niet meer te doen.
Woensdag 18 februari is de persvoorstelling van Cinderella van Disney in Hoofddorp.
Laurens zou daar in eerste instantie heen gaan, maar hij is ziek en de kans is groot dat hij het niet gaat redden.
Is er iemand van jullie die hier naar toe kan gaan? Er is reeds een aanmelding gedaan, dus dat hoef je niet meer te doen.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Mar 04, 2015
Nieuwe aanmeldingen voor persvoorstellingen. Wie tijd en zin heeft kan zich z.s.m. melden!
Cinderella & Frozen Fever
Maandag 9 maart - Aanvang 14.00 uur in Hoofddorp (Disney theater)
Ventoux
Maandag 23 maart om 10.30u – Het Ketelhuis, Amsterdam Deze film
Kidnep
Woensdag 11 maart 15.30 uur Pand Noord Amsterdam (A-Film)
The Look of Silence (de opvolger van The Act of Killing).
Maandag 23 maart, 10.30 uur in Het Ketelhuis, Amsterdam
(ik kan me voorstellen dat de tijd van deze of Ventoux iets gewijzigd gaat worden)
Regisseur Joshua Oppenheimer is 26 en 27 aanwezig op het Movies That Matter-festival in Den Haag. Beschikbaar voor interviews.
Nieuwe aanmeldingen voor persvoorstellingen. Wie tijd en zin heeft kan zich z.s.m. melden!
Cinderella & Frozen Fever
Maandag 9 maart - Aanvang 14.00 uur in Hoofddorp (Disney theater)
Ventoux
Maandag 23 maart om 10.30u – Het Ketelhuis, Amsterdam Deze film
Kidnep
Woensdag 11 maart 15.30 uur Pand Noord Amsterdam (A-Film)
The Look of Silence (de opvolger van The Act of Killing).
Maandag 23 maart, 10.30 uur in Het Ketelhuis, Amsterdam
(ik kan me voorstellen dat de tijd van deze of Ventoux iets gewijzigd gaat worden)
Regisseur Joshua Oppenheimer is 26 en 27 aanwezig op het Movies That Matter-festival in Den Haag. Beschikbaar voor interviews.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Apr 02, 2015
Nieuwe uitnodiging voor een persvoorstelling van de film Hungry Hearts
Vrijdag 10 april om 10.30 uur in Pand Noord (pand van A-Film) in Amsterdam Noord.
Als je interesse hebt dan stuur ik je gegevens.
Nieuwe uitnodiging voor een persvoorstelling van de film Hungry Hearts
Vrijdag 10 april om 10.30 uur in Pand Noord (pand van A-Film) in Amsterdam Noord.
Als je interesse hebt dan stuur ik je gegevens.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 16, 2015
Een beetje kort dag, maar ik kreeg 'm ook vanochtend pas binnen.
Persvoorstelling van Kidnapping Mr. Heineken.
Donderdag 18 juni om 10.30 in Pand Noord (pand van A-Film) in Amsterdam Noord.
Liefhebbers graag z.s.m. melden!
Een beetje kort dag, maar ik kreeg 'm ook vanochtend pas binnen.
Persvoorstelling van Kidnapping Mr. Heineken.
Donderdag 18 juni om 10.30 in Pand Noord (pand van A-Film) in Amsterdam Noord.
Liefhebbers graag z.s.m. melden!
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 12, 2015
Op 20 oktober is er een persvoorstelling in Hoofddorp van de nieuwe film NO ESCAPE.
Iemand interesse om daar heen te gaan?
Op 20 oktober is er een persvoorstelling in Hoofddorp van de nieuwe film NO ESCAPE.
Iemand interesse om daar heen te gaan?
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 12, 2015
En ook een uitnodiging binnen voor The Paradise Suite op maandag 19 oktober om 10.00 uur in Eye in Amsterdam.
Dit is de Nederlandse inzending voor de Oscars!
En ook een uitnodiging binnen voor The Paradise Suite op maandag 19 oktober om 10.00 uur in Eye in Amsterdam.
Dit is de Nederlandse inzending voor de Oscars!
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Oct 12, 2015
Tja, het is altijd op doordeweekse dagen... Dan kan ik helaas zo goed als nooit...
Tja, het is altijd op doordeweekse dagen... Dan kan ik helaas zo goed als nooit...
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 12, 2015
Dat is inderdaad bijna altijd zo. Voor de meeste recensenten is dit namelijk werk... en dus op een doordeweekse dag.
En ook bijna altijd in of om Amsterdam, wat het ook niet altijd even makkelijk maakt.
Dat is inderdaad bijna altijd zo. Voor de meeste recensenten is dit namelijk werk... en dus op een doordeweekse dag.
En ook bijna altijd in of om Amsterdam, wat het ook niet altijd even makkelijk maakt.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 26, 2015
Niet echt een persvoorstelling, maar Vogel's (bekend van de ophangbeugels) lanceert op 5 november in de middag in Pathé City in Amsterdam een nieuw produkt (vraag me nog niet wat het is)
Na de presentatie is er een vertoning van Spectre, de nieuwe James Bond-film.
Het wordt afgesloten met een borrel.
Iemand interesse om daar naartoe te gaan?
Niet echt een persvoorstelling, maar Vogel's (bekend van de ophangbeugels) lanceert op 5 november in de middag in Pathé City in Amsterdam een nieuw produkt (vraag me nog niet wat het is)
Na de presentatie is er een vertoning van Spectre, de nieuwe James Bond-film.
Het wordt afgesloten met een borrel.
Iemand interesse om daar naartoe te gaan?
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Dec 08, 2015
Nou, wie heeft er zin in deze?
Star Wars The Force Awakens.
Woensdag de 16e om 10.00 uur in het Dolby Cinema theater in Hilversum.
2D/Dolby Atmos/Dolby Vision.
Graag zo snel mogelijk melden want voor 11 december moeten we opgeven of er iemand komt!
Nou, wie heeft er zin in deze?
Star Wars The Force Awakens.
Woensdag de 16e om 10.00 uur in het Dolby Cinema theater in Hilversum.
2D/Dolby Atmos/Dolby Vision.
Graag zo snel mogelijk melden want voor 11 december moeten we opgeven of er iemand komt!
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Dec 08, 2015
Tja, ik ga daar de volgende avond al naar toe en zat al te denken aan een gecombineerde recensie/verslag van Star Wars en Dolby Cinema.
Maar als iemand anders wel overdag kan, geen probleem natuurlijk.
Tja, ik ga daar de volgende avond al naar toe en zat al te denken aan een gecombineerde recensie/verslag van Star Wars en Dolby Cinema.
Maar als iemand anders wel overdag kan, geen probleem natuurlijk.
reply
0
VV
Vincent Vernel
Vincent Vernel
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Dec 12, 2015
Screenings zijn voor mij vanuit Groningen echt te ver weg. Als er een keer een in Groningen is, dan wordt het een ander verhaal.
Screenings zijn voor mij vanuit Groningen echt te ver weg. Als er een keer een in Groningen is, dan wordt het een ander verhaal.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jan 08, 2016
Iemand interesse in de persvoorstelling van KNIELEN OP EEN BED VIOLEN
a.s. maandag om 10.30 in het Ketelhuis in Amsterdam.
Iemand interesse in de persvoorstelling van KNIELEN OP EEN BED VIOLEN
a.s. maandag om 10.30 in het Ketelhuis in Amsterdam.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jan 18, 2016
Wie heeft er tijd en zin om naar de persvoorstelling van Disney's The Finest Hours te gaan?
Het is op 25 januari om 13.00 uur in Hoofddorp, in het pand van Disney.
Zelf ga ik morgen naar de persviewing van The Revenant.
Ben heel erg benieuwd, ook omdat ie speciaal in de JT Dolby bioscoop in Hilversum wordt gehouden.
Wie heeft er tijd en zin om naar de persvoorstelling van Disney's The Finest Hours te gaan?
Het is op 25 januari om 13.00 uur in Hoofddorp, in het pand van Disney.
Zelf ga ik morgen naar de persviewing van The Revenant.
Ben heel erg benieuwd, ook omdat ie speciaal in de JT Dolby bioscoop in Hilversum wordt gehouden.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Feb 05, 2016
Urgent!: komende maandagochtend om 9.30 in Pathe Arena IMAX óf dinsdagavond om 20.00 uur in JT Dolby Cinema in Hilversum (in het bijzijn van BN-ers...) is er een persvoorstelling van Deadpool.
Iemand die daar bij wil zijn? Wel snel reageren, want we moeten snel doorgeven of er iemand komt.
Urgent!: komende maandagochtend om 9.30 in Pathe Arena IMAX óf dinsdagavond om 20.00 uur in JT Dolby Cinema in Hilversum (in het bijzijn van BN-ers...) is er een persvoorstelling van Deadpool.
Iemand die daar bij wil zijn? Wel snel reageren, want we moeten snel doorgeven of er iemand komt.
reply
0
VV
Vincent Vernel
Vincent Vernel
Feb 06, 2016
Erg jammer, maar dat ga ik net niet halen.... Ik wil er sowieso heen op donderdagochtend trouwens
Erg jammer, maar dat ga ik net niet halen.... Ik wil er sowieso heen op donderdagochtend trouwens
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Apr 12, 2016
Wie heeft er tijd en zin om naar de persvoorstelling van Captain America - Civil War te gaan?
Dinsdag 20 april om 13.30 uur in Hoofddorp.
Laat maar weten, dan meld ik je aan.
Wie heeft er tijd en zin om naar de persvoorstelling van Captain America - Civil War te gaan?
Dinsdag 20 april om 13.30 uur in Hoofddorp.
Laat maar weten, dan meld ik je aan.
reply
0
VV
Vincent Vernel
Vincent Vernel
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Apr 12, 2016
Excuus, de 20e!
Ik meld je aan.
Dank voor je aanmelding.
Recensie moet de 27e klaar zijn, de film gaat de 28 in première.
Vincent Vernel;2022499 wrote: Ik wil wel! Dinsdag de 19e of woensdag de 20ste? Waar is het precies?
Excuus, de 20e!
Ik meld je aan.
Dank voor je aanmelding.
Recensie moet de 27e klaar zijn, de film gaat de 28 in première.
reply
0
VV
Vincent Vernel
Vincent Vernel
Apr 12, 2016
Leuk!:) als ik voor die tijd weet waar ik moet zijn, komt t goed. Recensie is uiterlijk t weekend erna aff :)
Leuk!:) als ik voor die tijd weet waar ik moet zijn, komt t goed. Recensie is uiterlijk t weekend erna aff :)
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 03, 2016
Voor wie tijd en interesse heeft:
Woensdag 11 mei om 13.30 uur is er in het theater van Warner aan de Naritaweg (niet ver van Sloterdijk) de persvoorstelling van X-MEN: APOCALYPSE
Wie er heen wil kan het doorgeven, dan meld ik je aan.
Voor wie tijd en interesse heeft:
Woensdag 11 mei om 13.30 uur is er in het theater van Warner aan de Naritaweg (niet ver van Sloterdijk) de persvoorstelling van X-MEN: APOCALYPSE
Wie er heen wil kan het doorgeven, dan meld ik je aan.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 27, 2016
Op 30 mei om 18.45 uur is er een persvertoning van Warcraft: The Beginning
in Pathé Arena in Amsterdam.
Iemand tijd en interesse om daarbij aanwezig te zijn?
Op 30 mei om 18.45 uur is er een persvertoning van Warcraft: The Beginning
in Pathé Arena in Amsterdam.
Iemand tijd en interesse om daarbij aanwezig te zijn?
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Mar 03, 2017
Wie heeft interesse in de persvoorstelling van Disney's Beauty & the Beast?
Voorstelling is op 14 maart om 13.30 uur in Hoofddorp.
Wie heeft interesse in de persvoorstelling van Disney's Beauty & the Beast?
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Mar 04, 2017
Oh daar had ik heel graag heengegaan... Jammer dat het op dinsdagmiddag is...
Ludo Keeris;2040526 wrote: Wie heeft interesse in de persvoorstelling van Disney's Beauty & the Beast?
Oh daar had ik heel graag heengegaan... Jammer dat het op dinsdagmiddag is...
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Apr 03, 2017
Op donderdag 20 april om 9.15 uur (jawel; 9.15) is er de persvoorstelling van Guardians of the Galaxy Vol.2 in Pathe Aréna in IMAX 3D.
Wie wil daar heen om er dan een bioscooprecensie van te schrijven?
Ikzelf zou misschien kunnen (weet ik nog niet), maar ik ben een van de weinigen die aan de eerste Guardians of the Galaxy geen zak aan vond...
mogelijk ben ik dus niet de geschikte persoon om hier naar toe te gaan.
Op donderdag 20 april om 9.15 uur (jawel; 9.15) is er de persvoorstelling van Guardians of the Galaxy Vol.2 in Pathe Aréna in IMAX 3D.
Wie wil daar heen om er dan een bioscooprecensie van te schrijven?
Ikzelf zou misschien kunnen (weet ik nog niet), maar ik ben een van de weinigen die aan de eerste Guardians of the Galaxy geen zak aan vond...
mogelijk ben ik dus niet de geschikte persoon om hier naar toe te gaan.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Apr 03, 2017
Ah, dat dreigen helpt dus? Ik zal het onthouden ;) :mrgreen:
Maar zonder gekheid; helemaal top!
Ik meld je straks aan en dan horen we wel hoe en wat.
Wel vroeg je nest uit dus, want de inloop is om 9.00 uur en de voorstelling om 9.15.
Vincent Vernel;2042015 wrote: heb t nog even geregeld, ik kan toch! ;D
Ah, dat dreigen helpt dus? Ik zal het onthouden ;) :mrgreen:
Maar zonder gekheid; helemaal top!
Ik meld je straks aan en dan horen we wel hoe en wat.
Wel vroeg je nest uit dus, want de inloop is om 9.00 uur en de voorstelling om 9.15.
reply
0
VV
Vincent Vernel
Vincent Vernel
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 08, 2017
Wie wil/kan er komende donderdag 11 mei naar de persvoorstelling van Aliens: Covenant.
Het is om 15.00 uur bij Warner (aan de Piet Heinkade in Amsterdam, niet ver van het CS. Tram stopt ongeveer voor de deur)
Wie wil/kan er komende donderdag 11 mei naar de persvoorstelling van Aliens: Covenant.
Het is om 15.00 uur bij Warner (aan de Piet Heinkade in Amsterdam, niet ver van het CS. Tram stopt ongeveer voor de deur)
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 11, 2017
Iemand interesse om naar de persvoorstelling te gaan van Disney's COCO op 25 oktober om 13:30 uur in Hoofddorp?
Iemand interesse om naar de persvoorstelling te gaan van Disney's COCO op 25 oktober om 13:30 uur in Hoofddorp?
reply
0
LM
Laurens van der Molen
Laurens van der Molen
Oct 12, 2017
Hoi Ludo,
Weet je toevallig of ze ook de frozen short erbij doen die in de bios ervoor zit? Ik wil er namelijk wel heen, moet ik even regelen alleen.
Hoi Ludo,
Weet je toevallig of ze ook de frozen short erbij doen die in de bios ervoor zit? Ik wil er namelijk wel heen, moet ik even regelen alleen.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Dec 05, 2017
Iemand interesse om naar persvoorstelling van Star Wars: The Last Jedi te gaan op 12 december om 15 uur in CineMec in Utrecht?
Voorafgaand is er een bezoek mogelijk aan Star Wars Identities
Laat maar weten of je kunt, dan meld ik je aan.
Iemand interesse om naar persvoorstelling van Star Wars: The Last Jedi te gaan op 12 december om 15 uur in CineMec in Utrecht?
Voorafgaand is er een bezoek mogelijk aan Star Wars Identities
Laat maar weten of je kunt, dan meld ik je aan.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 08, 2018
Iemand interesse in de persvoorstelling van HAN SOLO: A STAR WARS STORY op donderdag 17 mei om 15.00 uur in Pathé Arena (Amsterdam)?
Iemand interesse in de persvoorstelling van HAN SOLO: A STAR WARS STORY op donderdag 17 mei om 15.00 uur in Pathé Arena (Amsterdam)?
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 13, 2018
Ik neem aan van wel. Maar het is weekend, hè, dus ik verwacht morgen nog wel nieuws over het hoe en wat.
Ik neem aan van wel. Maar het is weekend, hè, dus ik verwacht morgen nog wel nieuws over het hoe en wat.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 28, 2018
Iemand interesse in de persvoorstelling van The Incredibles 2?
Is op woensdag 6 juni bij Disney in Hoofddorp om 13.30 uur.
Laat maar weten als je kunt, dan meld ik je aan.
Iemand interesse in de persvoorstelling van The Incredibles 2?
Is op woensdag 6 juni bij Disney in Hoofddorp om 13.30 uur.
Laat maar weten als je kunt, dan meld ik je aan.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 18, 2018
Iemand interesse in het bijwonen van de persvoorstelling van Ant-Man and the Wasp?
De eerste persvoorstelling is op dinsdag 26 juni om 14.00 uur en een evt. tweede is op woensdag 11 juli om 13.30 uur
Beide in Disney's eigen filmzaal in Hoofddorp.
@Laurens: op 2 juli zijn we uitgenodigd door het Universum om de première van BBC’s ‘Oceans, Our Blue Planet’ bij te wonen.
Iets voor jou? Deuren gaan open om 19.00 uur, programma start om 19.30 uur en je mag iemand meenemen.
Ik moet ons wel voor 21 juni aanmelden, dus we moeten het redelijk snel weten.
Iemand interesse in het bijwonen van de persvoorstelling van Ant-Man and the Wasp?
De eerste persvoorstelling is op dinsdag 26 juni om 14.00 uur en een evt. tweede is op woensdag 11 juli om 13.30 uur
@Laurens: op 2 juli zijn we uitgenodigd door het Universum om de première van BBC’s ‘Oceans, Our Blue Planet’ bij te wonen.
Iets voor jou? Deuren gaan open om 19.00 uur, programma start om 19.30 uur en je mag iemand meenemen.
reply
0
LM
Laurens van der Molen
Laurens van der Molen
Jun 21, 2018
Klinkt erg leuk, maar zit helaas voor werk in Eindhoven dan dus gaat niet lukken.
Ook ant man gaat niet lukken qua werk, wel jammer lijkt me toffe film en lekker vroeg ook al!
Klinkt erg leuk, maar zit helaas voor werk in Eindhoven dan dus gaat niet lukken.
Ook ant man gaat niet lukken qua werk, wel jammer lijkt me toffe film en lekker vroeg ook al!
Ludo Keeris;2059907 wrote: Iemand interesse in het bijwonen van de persvoorstelling van Ant-Man and the Wasp?
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Apr 08, 2019
Iemand interesse in de persvertoning van Avengers Endgame?
Is al om 9.00 uur 'sochtends in IMAX Pathe Arena in Amsterdam.
Als je tijd en zin hebt, laat het dan weten, dan meld ik je aan.
Iemand interesse in de persvertoning van Avengers Endgame?
Is al om 9.00 uur 'sochtends in IMAX Pathe Arena in Amsterdam.
Als je tijd en zin hebt, laat het dan weten, dan meld ik je aan.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
May 27, 2019
Iemand die naar de persvoorstelling van Toy Story 4 kan/wil?
Deze is op 5 juni of op 19 juni om 13.30 uur bij Disney in Hoofddorp.
Graag zo spoedig mogelijk melden, dan geef ik het door.
Iemand die naar de persvoorstelling van Toy Story 4 kan/wil?
Deze is op 5 juni of op 19 juni om 13.30 uur bij Disney in Hoofddorp.
Graag zo spoedig mogelijk melden, dan geef ik het door.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jul 22, 2019
Een beetje een bijzondere persvoorstelling!
We zijn uitgenodigd om a.s. vrijdag 26 juli in het Soho Hotel in Londen(!) een persviewing bij te wonen van de BBC First serie Sanditon Sanditon.
Na afloop is er een Q&A met de acteurs.
Wie heeft er zin om daar naar toe te gaan? Ik heb nog niet alle details, maar ga er vanuit dat je er een dag mee zoet bent ;)
Graag zeer spoedige respons als je interesse hebt.
Een beetje een bijzondere persvoorstelling!
We zijn uitgenodigd om a.s. vrijdag 26 juli in het Soho Hotel in Londen(!) een persviewing bij te wonen van de BBC First serie Sanditon Sanditon.
Na afloop is er een Q&A met de acteurs.
Wie heeft er zin om daar naar toe te gaan? Ik heb nog niet alle details, maar ga er vanuit dat je er een dag mee zoet bent ;)
Graag zeer spoedige respons als je interesse hebt.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Sep 11, 2019
We zijn uitgenodigd om naar de premiere met rode loper te komen van Misfits 2 in Pathé Arena in Amsterdam.
Op 20 september, vanaf 17.00 uur met de cast (rode loper met BN-ers vanaf 19.30 uur).
Iemand zin om daar bij te zijn?
We zijn uitgenodigd om naar de premiere met rode loper te komen van Misfits 2 in Pathé Arena in Amsterdam.
Op 20 september, vanaf 17.00 uur met de cast (rode loper met BN-ers vanaf 19.30 uur).
Iemand zin om daar bij te zijn?
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 08, 2019
Vrijdag 11 oktober is er in het Ketelhuis in Amsterdam vanaf 14.30 uur een persvoorstelling van de nieuwe Terminator - Dark Fate
Iemand tijd en zin om daarbij aanwezig te zijn?
Vrijdag 11 oktober is er in het Ketelhuis in Amsterdam vanaf 14.30 uur een persvoorstelling van de nieuwe Terminator - Dark Fate
Iemand tijd en zin om daarbij aanwezig te zijn?
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Oct 08, 2019
En dan deze:
Op 16 oktober is er een screening voor serie Traces. De setvisit vindt plaats op 30 Euston Square, en er is een Q&A met Molly Windsor en Laura Fraser. Vanuit productie zijn Amelia Bullmore en Nicola Schundler of Juliet Charlesworth aanwezig.
Kosten van de reis worden vergoed door BBC First.
Ik moet uiterlijk donderdag een naam doorgeven, dus snelle actie is nodig.
Zou goed zijn om daar een keer bij aanwezig te zijn (en een gratis tripje Londen is ook niet verkeerd, toch? ;) )
En dan deze:
Op 16 oktober is er een screening voor serie Traces. De setvisit vindt plaats op 30 Euston Square, en er is een Q&A met Molly Windsor en Laura Fraser. Vanuit productie zijn Amelia Bullmore en Nicola Schundler of Juliet Charlesworth aanwezig.
Kosten van de reis worden vergoed door BBC First.
Ik moet uiterlijk donderdag een naam doorgeven, dus snelle actie is nodig.
Zou goed zijn om daar een keer bij aanwezig te zijn (en een gratis tripje Londen is ook niet verkeerd, toch? ;) )
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Dec 05, 2019
Zojuist komt er een uitnodiging binnen voor de voorstelling voor Star Wars: The Rise of Skywalker
op 17 december vanaf 13.00 uur (voorstelling start om 13.30 uur) in Pathe Arena in Amsterdam zuid oost.
Wie interesse heeft om te gaan mag het zeggen.
Zojuist komt er een uitnodiging binnen voor de voorstelling voor Star Wars: The Rise of Skywalker
op 17 december vanaf 13.00 uur (voorstelling start om 13.30 uur) in Pathe Arena in Amsterdam zuid oost.
Wie interesse heeft om te gaan mag het zeggen.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jan 15, 2020
Disney nodigt ons uit voor de persvoorstelling van A Hidden Life, de nieuwe film van Terence Malick
Dit keer is er een optie in Amsterdam (22 januari 10.30 uur in de Filmhallen) en in Rotterdam (23 januari in de Doelen om 20.00 uur)!
Wie wil/kan naar een van deze voorstellingen? Let op, de film duurt bijna 3 uur.
Disney nodigt ons uit voor de persvoorstelling van A Hidden Life, de nieuwe film van Terence Malick
Dit keer is er een optie in Amsterdam (22 januari 10.30 uur in de Filmhallen) en in Rotterdam (23 januari in de Doelen om 20.00 uur)!
Wie wil/kan naar een van deze voorstellingen? Let op, de film duurt bijna 3 uur.
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Jan 15, 2020
Tja, helaas helaas...zoals altijd zijn de dagen en tijden problematisch....en doordeweeks 'even' naar Rotterdam voor een film van 3 uur is gewoon niet te doen met mn gezin. Ik ben toevallig wel 30-1 vrij dus als op die dag een persvoorstelling wordt gedaan wil ik het overwegen.
Ludo Keeris;2073909 wrote: Disney nodigt ons uit voor de persvoorstelling van A Hidden Life, de nieuwe film van Terence Malick
Tja, helaas helaas...zoals altijd zijn de dagen en tijden problematisch....en doordeweeks 'even' naar Rotterdam voor een film van 3 uur is gewoon niet te doen met mn gezin. Ik ben toevallig wel 30-1 vrij dus als op die dag een persvoorstelling wordt gedaan wil ik het overwegen.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jan 27, 2020
Voor 30 januari staan alleen The Lodge (10.30) en The Boy: Brahms’ Curse (12.30) gepland.
In het Ketelhuis in Amsterdam.
Iets voor jou?
Rogier Burghout;2073910 wrote: Tja, helaas helaas...zoals altijd zijn de dagen en tijden problematisch....en doordeweeks 'even' naar Rotterdam voor een film van 3 uur is gewoon niet te doen met mn gezin. Ik ben toevallig wel 30-1 vrij dus als op die dag een persvoorstelling wordt gedaan wil ik het overwegen.
Voor 30 januari staan alleen The Lodge (10.30) en The Boy: Brahms’ Curse (12.30) gepland.
Iets voor jou?
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Jan 27, 2020
Nee, dank je. Niet mijn smaak en ik ga ‘s ochtends wel
werken helaas. Dus het wordt ‘s middags de thuisbioscoop.
Ludo Keeris;2074129 wrote: Voor 30 januari staan alleen The Lodge (10.30) en The Boy: Brahms’ Curse (12.30) gepland.
Iets voor jou?
Nee, dank je. Niet mijn smaak en ik ga ‘s ochtends wel
werken helaas. Dus het wordt ‘s middags de thuisbioscoop.
reply
0