Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
PascalE
Feb 18, 2015
Beste forumleden, Voor mijn werk ben ik op zoek naar mensen die over onderstaande graag mee willen praten (en voor niks een toffe film willen zien). Ik denk dat dit wel interessant kan zijn voor jullie: Als onafhankelijke distributeur van Nederlandse en Internationale films zijn we benieuwd naar jullie mening over het huidige legale en illegale filmaanbod. Om deze reden willen we graag een open discussie aangaan met mensen die zowel films kopen / bezoeken als wellicht illegaal downloaden. We denken dat dit een waardevolle discussie kan zijn voor ons beiden: wij leren meer over jullie filmconsumptie en we bieden jullie een uniek kijkje in het filmdistributeurs vak en delen unieke informatie over het aankoopproces van films en geldstromen. Daarnaast zullen we na deze discussie als bedankje een niet eerder in Nederland vertoonde film vertonen. De discussie + screening zal op 27 februari zijn van 15:00 uur tot 18:00 uur. Locatie: Pand Noord in Amsterdam. Heb je interesse om deze discussie + screening bij te wonen en ben je beschikbaar die datum? Stuur dan een mail naar [email]pascal.vaneijndhoven@a-film.nl[/email]. We zullen je dan nog enkele vragen stellen waarop we deelnemers zullen selecteren. Alvast bedankt! Pascal A-Film Benelux