Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
ES
Edgar Smit
Ik stop er mee
Mar 10, 2015

Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben schitter ik door afwezigheid (online, behalve LinkedIn voor degene die dat hebben) de laatste tijd en omdat ik toch bij de crew hoor voelde ik mij genoodzaakt toch even wat van mij te laten horen en deze beslissing te verduidelijken. Ik had jullie al gezegd dat ik bij mijn huidige werkgever bezig ben met het opzetten van een "eigen" import afdeling en dat is enorm leuk maar ook enorm tijd- en energie-vretend. Ik heb 's-avonds weinig puf meer om wat nuttigs te doen online, afgezien van soms wat gamen om mijn gedachten te verzetten of wat nutteloos gesurf. Daarnaast komen er op mijn werk een aantal grote veranderingen aan die binnen nu en 2 maanden worden doorgevoerd dus het is gewoon goed druk. Niet erg want ik heb nu sinds 1 jaar wel een leuke baan en het dus zeer naar mijn zin en inmiddels ook al heel wat bereikt. Maar goed, ook al een jaar een stuk minder actief hier en ook op andere plekken zoals 307forum.nl en ik heb mijn eigen webshop sinds vorig jaar gesloten. Tel daar bij op dat mijn vrouw het door mijn nieuwe werk ook een stukje zwaarder heeft gekregen door o.a. de langere reistijd (1 tot 1,5 uur vs 10 minuten) en ik in de vrije tijd die ik heb dus ook erg actief in het huishouden moet zijn willen we het allemaal een beetje goed draaiend houden met 3 opgroeiende koters. Voor diegene die het niet weten , het is inmiddels al lang geleden maar beter dan dit zal het niet gaan worden met mijn vrouw. Na die tijd nogal wat andere ernstige zaken meegemaakt (voor zowel mijzelf als mijn vrouw) en nu ik eindelijk een leuke baan heb genieten we gewoon van ons leven. Het liefst wil ik dan zo min mogelijk "verplichtingen" hebben vandaar dat ik het verstandig vind om allesoverfilm.nl gedag te zeggen en vind dat dit een gepast moment moment is voor mijzelf. Ik wil jullie allemaal, ook de gewone leden, bedanken voor de steun, de lol, de meetings, de popcorntest, alles eigenlijk. Ik heb het schrijven altijd met plezier gedaan en misschien dat ik in de toekomst weer terugkom, maar voor nu is het tot ziens, geen vaarwel. Groetjes, Edgar

CS
Claudio Santulli
Mar 11, 2015

Edgar... :-(

Mijn motto in het leven door schade en schande; "Je moet vooral - en het liefst alleen - dingen doen die je leuk vindt en zoveel mogelijk genieten van alles wat vanzelfsprekend is.

Er volgt nu een flinke lap tekst waarin ik je overtuig dat DVD.nl onderdeel van je leven is en...

....

....

...

... knip, knip. Dit werd echt te lang!

Maar, je moet vooral - en het liefst alleen - dingen doen die jij leuk vindt en zoveel mogelijk genieten van alles wat vanzelfsprekend is.
Ik heb je verhaal uit de link nog eens gelezen en kan me heel goed voorstellen dat je prioriteiten in het leven stelt. Dat moet ook, maar als het (ooit) toch weer begint te borrelen, ben je van harte welkom, maar ook dat kondig je aan...
Hoe jammer ik het persoonlijk vind, heb ik in mijn lange, doch stille epistel al uitvoerig uitgelegd. Kortom, dat weet je al... :-)

Ik wens je heel veel geluk en wijsheid forum-vriend! (y)

reply
0
RB
Rogier Burghout
Mar 11, 2015

Bewonderingswaardige beslissing Edgar. Hoe leuk het forum ook is, er zijn altijd berlangrijkere zaken in het leven. Het ga je goed, en wellicht spreken we elkaar op het forum.

reply
0
VV
Vincent Vernel
Mar 11, 2015

Heel jammer om te horen, maar begrijpelijk. Heel veel geluk in de aankomende tijd! :)

reply
0
MH
Michael Hamers
Mar 11, 2015

Logische beslissing Edgar. Keuzes maken hoort erbij en de keuze voor DVD.nl past nu gewoon niet. Wellicht in de toekomst weer. Het ga je goed kerel!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 11, 2015

Edgar, respect voor je keuze! Ik wens je het allerbeste samen met je gezin en ik hoop dat je snel weer wel de adem en de energie vind om je ook voor deze liefhebberij van je in te zetten. Bedankt voor je tomeloze inzet de laatste jaren! (y)

reply
0
ES
Edgar Smit
Mar 11, 2015

Mannen, bedankt voor de mooie woorden en inderdaad, misschien tot in de toekomst.
prive mail (edsmit@ziggo.nl) en mobiel (06-14568993), mocht er iemand eens contact willen opnemen, dat mag natuurlijk altijd ;-) .

reply
0