Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
T
Tyler_Durden
Mr Robot
Dec 28, 2015

Iemand deze al gezien? Erg boeiende serie, over hackers. Heb genoten, maar had qua verhaal iets strakker geschreven mogen worden. https://www.youtube.com/watch?v=Ug4fRXGyIak http://www.rottentomatoes.com/tv/mr-robot/s01/ Komt een tweede seizoen aan, en oa de serie en hoofdrolspeler hebben een Golden Globe Nominatie.

W
WaymannDirector
Dec 28, 2015

Zie dat er een blu-ray aankomt in maart in de UK.

reply
0
T
tmvde
Jan 11, 2016

WaymannDirector;2016290 wrote: Zie dat er een blu-ray aankomt in maart in de UK.

Ik heb de UK blu-ray gisteren besteld en toevallig heeft de serie gisteren de Golden Globe voor beste drama serie gewonnen.

reply
0
Y
YAH87
Jan 03, 2016

Leuke, boeiende serie. Heb mij er uitstekend mee vermaakt afgelopen zomer. Met name de eerste paar aflevering waren van hoog niveau waardoor je de hele serie het liefst in één ruk uit wilt kijken. Ook sterk spel van Rami Malek en Martin Wällström als geschifte yup. Zeer benieuwd hoe ze nu verder gaan, zeker nu de twist is uitgespeeld.

reply
0
J
Johan1967
Jan 11, 2016

Vanaf 20 januari wordt de serie ook uitgezonden via NPO3.

reply
0
T
tmvde
Apr 12, 2016

Op Amazon UK wordt bevestigd dat de UK blu-ray NL subs heeft.

reply
0
W
WaymannDirector
Apr 12, 2016

tmvde;2022497 wrote: Op Amazon UK wordt bevestigd dat de UK blu-ray NL subs heeft.

Ik heb de duitste uitgave en zijn dezelfde schijven, dus dit klopt inderdaad. Ondertussen deze topserie al gezien.

reply
0
D
drTree
Apr 13, 2016

WaymannDirector;2022498 wrote: Ondertussen deze topserie al gezien.

Met veel plezier de hele serie op tv gezien na opnemen op de Humax. Miste alleen het eind.
Want de programma's liepen uit dus de laatste 10 minuten ontbreken...
Zonde.

reply
0
R
rogue
Apr 13, 2016

Gelukkig gebeurde er op het einde niets :shock:...

reply
0