Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
OB
oranje boven
Thomas en Senior, complete serie DVD, Source 1 Media!
Dec 29, 2015

Wederom een prachtige uitgave! Weliswaar jaren geleden al in 2 delen uitgebracht, maar al geruime tijd niet meer leverbaar. 4 februari verschijnt de complete serie en film in 'n 2-DVD box. Hopelijk brengen ze nog meer van Karst van der Meulen uit op DVD, zeker de films en series die nog nooit op DVD zijn verschenen! Hoes is al zichtbaar op bol.com

DW
DVD Watcher
Dec 29, 2015

[IMG]http://www.cosmox.nl/images/active/ean/300/thomas-senior-complete-series-dvd-cover-8717662571633.jpg[/IMG]

reply
0
M
martwout
Dec 29, 2015

Bedankt voor de tip. Deze zet ik op de lijst. Jeugdherinnering. Vooral de intro.

reply
0
S
Samba-boy
Jan 03, 2016

En zo te zien een nieuwe reeks ook nog; 'Herkent u deze nog?' zie ik in de rechter bovenhoek staan.

Mooie uitgave, zeker als het de filmversie van Brute Berend betreft.

reply
0
OB
oranje boven
Feb 09, 2016

Vandaag de box gekocht. Leuke uitgave in een 2-DVD dikkere plastic box.
Geheel oogt mooi, degelijk.

Ik ben zeer benieuwd of ze nog meer werk van Karst van der Meulen gaan uitbrengen. Met name 'Mijn idee' en 'Knokken voor twee' staan hoog op mijn verlanglijst.

reply
0
S
Samba-boy
Feb 17, 2016

oranje boven;2018894 wrote: Vandaag de box gekocht. Leuke uitgave in een 2-DVD dikkere plastic box.
Geheel oogt mooi, degelijk.

Ik ben zeer benieuwd of ze nog meer werk van Karst van der Meulen gaan uitbrengen. Met name 'Mijn idee' en 'Knokken voor twee' staan hoog op mijn verlanglijst.

Is het de filmversie van Brute Berend of is het weer de ingekorte 4-delige serie?

reply
0
OB
oranje boven
Feb 22, 2016

Het betreft de complete TV-serie, in totaal 11 afleveringen, waarvan 'Brute Berend' inderdaad 4 afleveringen.

Het is de bedoeling dat er nog meer werk van Karst op DVD gaat uitkomen. Ik hoop vurig op 'Knokken voor Twee' en 'Mijn idee'.
Zijn complete oeuvre zou helemaal geweldig zijn!!

reply
0
S
Samba-boy
Feb 22, 2016

Je valt in herhaling, maar blijkbaar ben je zo enthousiast dus hee dat is je goed recht ;)

Toch jammer... De film was echt als een film bedoeld en de serie als een serie, de 4-delige miniserie van de film is ingekort (die openingsscène van de filmversie blijft gewoon tof, herinner me 'm nog volledig)... Mag de pret niet drukken desalniettemin, want een heruitgave van deze topproductie is nooit weg. :D

reply
0
OB
oranje boven
Feb 23, 2016

Je hebt gelijk Samba-boy, ik zie het dat ik in herhaling val, is zeker uit enthousiasme!

Vooral omdat er de laatste jaren zo weinig van dergelijke producties meer uitkomen.

De filmversie heb ik nooit gezien, ik heb de VHS nooit gehad.

reply
0