Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
PK
Pieter Kleine
Zoo
Jan 16, 2016

Zoo is nu te zien op sbs9 op de maandagavond. Sbs6 is dus verwisseld voor sbs9. Zo te zien worden de beide afleveringen die afgelopen maandag zouden zijn uitgezonden op sbs6 nu zondagavond op sbs 9 uitgezonden.

R
rogue
Jan 17, 2016

Serie is toch alweer stopgezet (niet op sbs, maar de serie zelf)?

reply
0
J
Johan1967
Jan 17, 2016

Even googelen: http://www.tv.com/shows/zoo/community/post/zoo-renewed-season-2-cbs-144380770389/

Als het goed is, wordt de serie via SBS9 verder uitgezonden, alhoewel ik denk dat men serie 2 dan niet gaan aankopen.

reply
0
R
rogue
Jan 17, 2016

Sorry, had het gehoord van iemand en hier zonder te checken neergezet.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Jan 17, 2016

Ik vond de eerste twee afleveringen veelbelovend, maar de derde en vierde vond ik zwaar tegenvallen en die liepen over van foute acteerscènes, teleurstellende plotuitleg en clichés. Alsof de serie in die twee afleveringen om zeep werd geholpen. Maar ik geef het zeker nog een kans op SBS9 dus. Men heeft het namelijk wel steeds over de successerie uit Amerika?

reply
0
MVH
Marcel v/d H.
Jan 18, 2016

Claudio Santulli;2017624 wrote: Men heeft het namelijk wel steeds over de successerie uit Amerika?

De low-budget-flop uit de VS bekt ook wat minder lekker :) Zag er laatst toevallig een trailer van, die vond ik persoonlijk al tenenkrommend slecht.

reply
0
PK
Pieter Kleine
Feb 19, 2016

Serie inmiddels gezien. Is mij goed bevallen. Ben benieuwd naar seizoen 2. Imdb 7. Wiw 7.5.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Feb 19, 2016

Ja en nee. Ik ben nog steeds een beetje boos hoe ze me bij het einde van seizoen 1 achterlieten. ;-)

reply
0