Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
K
KJ
Series ingekort op dvd
Feb 06, 2016

Ik weet niet of dit hier eerder is besproken, maar ik ben benieuwd naar jullie gedachten over het volgende. Het valt me regelmatig op dat BBC series die hier worden uitgebracht, korter zijn dan de oorspronkelijke versies (zoals bijv. verkrijgbaar op amazon.co.uk). Dit is me oa opgevallen bij de series Death in paradise en Luther. Heeft iemand een idee wat hier de reden achter is? Ik ben een liefhebber van series, maar wil niet zitten kijken naar geknipte versies.

W
Werner
Feb 06, 2016

Hotel Babylon mag je ook aan dat lijstje toevoegen.

reply
0
F
freaky
Feb 06, 2016

The Shield mag ook je toevoegen aan de lijst (hopelijk komt er een verbetering als de blu-ray verschijnt)
Sommige afleveringen werden wat gecensureerd en aflevering 11 van Seizoen 5 "Postpartum" werd door onduidelijke redenen herleid van 70 minuten naar 40-45 minuten.

reply
0
W
Werner
Feb 07, 2016

freaky;2018745 wrote: The Shield mag ook je toevoegen aan de lijst (hopelijk komt er een verbetering als de blu-ray verschijnt)
Sommige afleveringen werden wat gecensureerd en aflevering 11 van Seizoen 5 "Postpartum" werd door onduidelijke redenen herleid van 70 minuten naar 40-45 minuten.

Ik dacht alleen maar 1x in seizoen 3, in een scène waarin [spoiler]David Aceveda wordt gedwongen een gevangene te pijpen[/spoiler], en een tweede keer inderdaad met de aflevering Post Partum. Van die laatste staat op de US-versie overigens ook de ingekorte versie, dacht ik.

reply
0
F
freaky
Feb 07, 2016

Werner;2018753 wrote: Ik dacht alleen maar 1x in seizoen 3, in een scène waarin [spoiler]David Aceveda wordt gedwongen een gevangene te pijpen[/spoiler], en een tweede keer inderdaad met de aflevering Post Partum. Van die laatste staat op de US-versie overigens ook de ingekorte versie, dacht ik.

Er zijn nog afleveringen veranderd => http://www.movie-censorship.com/list.php?o=2041

reply
0
C
crocs
Feb 12, 2016

Ook iets ingekort is The Young Indiana Jones Chronicles. In het algemeen is niet alleen de titel veranderd in The Adventures of Young Indiana Jones. Maar het zijn vooral de scenes met George Hall die weg zijn gehaald voor de DVD versie.
De UK versie deed er nog een heel klein schepje bovenop. 3 seconden eruit voor Daredevils of the Desert, vanwege dierenmishandeling. Het ging paarden die in het beeld wat ongelukkig vielen.

reply
0