Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
M
martwout
Follow the Money
Mar 08, 2016

De VARA zend deze Deense serie sinds gisteravond uit op Nederland 2. Ik moet zeggen dat het een goede aflevering was. Meteen vol in het verhaal en vaart. En ik denk dat er nog wel wat twisten gaan komen. Aanrader.

M
martwout
May 03, 2016

Niemand die hem volgt? Het is bijna klaar maar blijft goed. Alleen die 2 jongens hadden eruit gelaten kunnen worden. Die voegen tot op heden weinig toe.

reply
0
T
tmvde
May 03, 2016

Ik volg het ook :lol:, vind die verhaallijn met die jongens ook niet geweldig, als er niks anders meer met ze gaat gebeuren.

reply
0
LK
Ludo Keeris
May 04, 2016

En vanaf 10 mei al op DVD of BD.

reply
0
M
martwout
Jan 02, 2017

Vanaf 9 januari het 2e seizoen bij de Vara: http://vara.nl/artikel/een-tweede-seizoen-follow-the-money-kijken

reply
0
M
martwout
Feb 28, 2017

Inmiddels is de 8e aflevering al geweest. Wat een seizoen.

reply
0
T
tmvde
Feb 28, 2017

martwout;2040368 wrote: Inmiddels is de 8e aflevering al geweest. Wat een seizoen.

De spanning is inderdaad om te snijden!

reply
0
M
martwout
Jun 08, 2019

En inmiddels is seizoen 3 net klaar bij de NPO. Ik moest even wennen aan de nieuwe opzet maar daarna was het best een goed seizoen. Ik zal niet zeggen het beste seizoen maar wel spannend genoeg.

reply
0
T
tmvde
Jun 08, 2019

martwout;2069307 wrote: En inmiddels is seizoen 3 net klaar bij de NPO. Ik moest even wennen aan de nieuwe opzet maar daarna was het best een goed seizoen. Ik zal niet zeggen het beste seizoen maar wel spannend genoeg.

[SPOILER]Geen vrolijk einde.[/SPOILER]

reply
0
M
martwout
Re:
Jun 08, 2019

tmvde;2069309 wrote: [SPOILER]Geen vrolijk einde.[/SPOILER]

Klopt maar wel eentje [spoiler]waarbij je weer stof voor een seizoen 4 kan hebben. Overleeft Nicky het? Wie zit achter de aanslag?[/spoiler]

reply
0
W
Wookierooki
Jan 16, 2020

Een van de betere series die ik heb gezien de laatste tijd. Aanrader.

reply
0
M
martwout
Jan 17, 2020

Wookierooki;2073931 wrote: Een van de betere series die ik heb gezien de laatste tijd. Aanrader.

Ik las laatst dat er weer een nieuwe serie is uit Zweden wat ook een financieel onderwerp heeft: https://delagarde.nl/blinded-zweedse-thriller-komt-naar-npo-start-plus

reply
0