Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
JB
Jordy van Buel
Ik stop
Jun 23, 2016

Heren, Ik heb er lang over nagedacht, maar ik ben afgelopen week toch tot het besluit gekomen dat ik ga stoppen met mijn medewerking aan het forum. "Welke medewerking?" hoor ik jullie denken, precies dat dus. Het afgelopen jaar is er veel veranderd in mijn privé leven waardoor ik nog maar weinig tijd en zin heb om 's avonds of in het weekend mijn steentje aan het forum bij te kunnen dragen. Daarbij is mijn hobby voor het verzamelen van films ook gewoon zeer minimaal geworden. Uiteraard blijf ik als filmliefhebber graag betrokken bij de site en het forum en zal dan ook geregeld nog eens een kijkje komen nemen, maar mijn bijdrage als crew-lid is nu toch echt voorbij. Ik wil iedereen hartelijk danken voor de jarenlange, fijne samenwerking. In het bijzonder een oprecht bedankje richting Ludo, die zich al jaren tomeloos inzet voor de website. Ik snap niet hoe je het keer op keer voor elkaar bokst, diep respect! Ik wens DVD.nl het allerbeste toe! Ik ben zelf altijd sceptisch geweest over de toekomst, maar ik weet ook dat met de juiste mensen en inzet deze site wel degelijk een mooie toekomst tegemoet kan zien. (y) Groeten, Jordy

CS
Claudio Santulli
Jun 23, 2016

Hoi Jordy,

Natuurlijk voelde wij al wel een beetje aan dat je prioriteiten minder bij DVD.nl lagen en dat je er lang over nagedacht hebt, zeg natuurlijk wel iets. DVD.nl wordt je een beetje.
Niet altijd lagen we op een lijn en dat was juist goed, maar we hebben ook veel leuke tijden gekend (Artpad-topic, wat een vondst was dat). Van mijn kant vooral respect voor jouw inzet al die jaren.

Maar zolang we hier niet omvallen blijven we doorgaan, met een beetje geluk tot ver in de toekomst.

Ik wens je het allerbeste.

Groeten,
Claudio

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 24, 2016

Ik miste je al een beetje de laatste tijd. En ik hou Facebook ook in de gaten ;)
Dus ik weet een beetje wat er speelt.

Het is nu ook wat rustiger op het forum dan voorheen, dus heel veel modereren is de laatste tijd ook niet nodig geweest.

Toch jammer dat je er niet bij zal zijn als we 'om' gaan naar de nieuwe website. Kritische input is altijd welkom en je stak je mening niet onder stoelen of banken.

Enorm bedankt voor al je input in de afgelopen jaren. Het is niet altijd makkelijk geweest. Maar daarom des te meer respect voor wat je gedaan hebt.

Veel plezier en succes met wat je gaat doen.
En als het weer gaat kriebelen moet je gewoon weer eens aankloppen :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 24, 2016

Ludo Keeris;2026657 wrote:
En als het weer gaat kriebelen moet je gewoon weer eens aankloppen :)

Dat zal ik onthouden inderdaad, mocht er ooit weer een moment komen dat ik weer meer tijd heb, dan meld ik me (y)

reply
0
MH
Michael Hamers
Jun 24, 2016

Bedankt Jordy! Je bent en was een goede mod. Ik wens je veel succes en plezier met alles wat je doet en gaat doen.

reply
0