Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
LM
Laurens van der Molen
100, The - Seizoen 2 (DVD)
Jul 06, 2016

In het tweede seizoen krijgen Clark en haar vrienden te maken met een nieuwe vijand. Lees dit artikel

W
Werner
Jul 06, 2016

Een zeer aangename reeks, het tweede seizoen is een stuk beter dan het eerste. Alleen vind ik een 7/10 schromelijk overdreven voor dat beetje extra's.

reply
0
LM
Laurens van der Molen
Jul 06, 2016

Werner;2027503 wrote: Een zeer aangename reeks, het tweede seizoen is een stuk beter dan het eerste. Alleen vind ik een 7/10 schromelijk overdreven voor dat beetje extra's.

Ik vind het persoonlijk voor een uur extra's en zeker met de kwaliteit ervan een prima cijfer. Er is ook echt aandacht aan besteed door niet alle deleted scenes gewoon als 1 extra bij elkaar te gooien, maar ze netjes per episode te verdelen. Ik heb alle extra's ook met veel plezier bekeken, zeker het panel bij comic con en is kwaliteit niet belangrijker dan kwantiteit? ;)

reply
0
T
tmvde
Jul 06, 2016

Laurens van der Molen;2027511 wrote: ... en is kwaliteit niet belangrijker dan kwaliteit? ;)

Ik denk dat je "dan kwantiteit" bedoelt ;-)

reply
0
LM
Laurens van der Molen
Jul 07, 2016

tmvde;2027512 wrote: Ik denk dat je "dan kwantiteit" bedoelt ;-)

Denk ik ook :-).

reply
0
W
WaymannDirector
Jul 06, 2016

Ben hier ooit eens naar beginnen kijken maar niet verder gekeken. Gewoon stom. Ieder zijn ding natuurlijk.

reply
0
T
tmvde
Jul 06, 2016

Zeer aan te raden sf serie. Als je niets geeft om subs, maar wel om mooi beeld en geluid, dan moet je zeker voor de US blu-ray gaan!

reply
0
R
rogue
Jul 07, 2016

Ik heb het tot en met aflevering 8 kunnen redden, maar toen gaf ik het op. Er zijn imo zoveel betere nieuwe sci-fi series zoals The Expanse (echt een aanrader!) of Dark Matter.

reply
0
T
tmvde
Jul 07, 2016

rogue;2027617 wrote: Ik heb het tot en met aflevering 8 kunnen redden, maar toen gaf ik het op. Er zijn imo zoveel betere nieuwe sci-fi series zoals The Expanse (echt een aanrader!) of Dark Matter.

Van seizoen 1 of 2? Tweede seizoen is echt geweldig. The Expanse staat al een tijdje in mijn Wish list bij Amazon.com ;)

reply
0
R
rogue
Jul 08, 2016

tmvde;2027621 wrote: Van seizoen 1 of 2? Tweede seizoen is echt geweldig. The Expanse staat al een tijdje in mijn Wish list bij Amazon.com ;)

Inderdaad van seizoen 1 ;).
Ach ja, aan series geen gebrek voor wat ik nog wil kijken. Ik wil ook nog steeds DS9 en Voyager opnieuw kijken, maar dat komt er ook maar niet van.

reply
0