Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Gladius1996
Sep 10, 2016
Ik verkoop hierbij mijn dvd's van vroeger voornamelijk voor kleinere kinderen. Prijs is 2.5euro ps. Terra Nova vraag ik 5 euro Verzending mogelijk via Kiala of Ophalen in Geraardsbergen (Oost-Vlaanderen) De dvd's zijn allemaal nog in zeer goede staat en allemaal in het Nederlands gesproken en/of NL subs Overzicht van de titels: Asterix & Obelix: Contra Caesar Asterix & Obelix: En de Britten Asterix & Obelix: De knallende ketel The last Airbender Pinokkio Chicken Little Teenage Mutant Ninja Turtles Tarzan 2 Ratatouille Happy Feet Het regent gehaktballen Urbanus genoeg gelachen, nu humor Spring reeks 2 deel 3 Waar is het paard van Sinterklaas? Het paard van Sinterklaas Plop kwispel 15 jaar samson & Gert Shrek 2 Shrek de derde Ice Age 2 Terra nova (exclusieve box) Twilight (trilogie) Pirates of the Carribean The hunger games Spiderman 2 Spiderman 3 The day after tomorrow Riddick Bandits The black dahlia ET Van Helsing Thor The bourne supremacy King Arthur