Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
W
wolverine
Logan (a.k.a. Wolverine 3) (3-3-2017)
Oct 05, 2016

Volgend jaar komt ie dan. Kijk er toch elke keer weer naar uit. Vandaag een eerste poster en informatie over de R-rated film. http://www.comingsoon.net/movies/news/773417-wolverine-3-title-is-logan-james-mangold-posts-script-page#/slide/1 De laatste keer Hugh Jackman. Het einde van Wolverine?

R
rogue
Oct 05, 2016

De vorige film vond ik, zeker de extended, erg goed te pruimen. Blijkbaar dus ook R-rated, volgens het stukje van het script.

reply
0
J
jeroeni
Logan [The Wolverine] Maart 2017
Oct 19, 2016

20th Century Fox is na het succes van Deadpool weer met een R-rated film bezig.
Een trailer zal snel komen.

[IMG]http://admin.collider.com/wp-content/uploads/2016/10/wolverine-3-logan-poster-405x600.jpg[/IMG]

[IMG]http://static.pulse.ng/img/incoming/origs5587889/2531663840-w408-h960/Logan.jpg[/IMG]
[R-rated foto]

Bedankt voor het samenvoegen van topic.

reply
0
T
tmvde
Oct 19, 2016

[ATTACH=CONFIG]8051[/ATTACH]

Old man Logan

reply
0
R
rogue
Oct 20, 2016

tmvde;2033412 wrote: [ATTACH=CONFIG]8051[/ATTACH]

Old man Logan

He, dat is toch een gewone foto hoe hij er tegenwoordig uitziet :)?
Die van Patrick Stewart is wel goed zeg....

Er is weer veel om naar uit te kijken op superheldengebied.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 19, 2016

Professor X:

[ATTACH=CONFIG]8052[/ATTACH]

reply
0
J
jeroeni
Oct 19, 2016

Zien er lekker gaar uit.

Morgen een 1m46 Trailer.

reply
0
W
wolverine
Oct 20, 2016

Vandaag de trailer nadat er de afgelopen weken al met zwart/wit foto's werd geteased.

En aangzien het tegenwoordig normaal is ommet een geaser voor een trailer te komen zijn op de meeste forums deze al te vinden (welgqeteld een seconde of 5).

klinkt letterlijk en figuurlojk als het einde van Hugh Jackman als Wolverine.

Ik denk dat hij dood gaat.......gevolgd door een reboot. Wat denken jullie?

reply
0
J
jeroeni
Oct 20, 2016

wolverine;2033425 wrote: Vandaag de trailer nadat er de afgelopen weken al met zwart/wit foto's werd geteased.

En aangzien het tegenwoordig normaal is ommet een geaser voor een trailer te komen zijn op de meeste forums deze al te vinden (welgqeteld een seconde of 5).

klinkt letterlijk en figuurlojk als het einde van Hugh Jackman als Wolverine.

Ik denk dat hij dood gaat.......gevolgd door een reboot. Wat denken jullie?

Ik weet niet wat Fox in de planning heeft met het X-Men gebeuren dus ik durf er niets over te zeggen.Ik moet de komende dagen sowieso Apocalypse nog kijken.

reply
0
J
jeroeni
Oct 20, 2016

Claudio of Ludo: Ik wist niet dat er al een topic was dus kunnen jullie deze en die van mij samenvoegen ?

Dank u.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Oct 20, 2016

Professor X heeft wel haar gekregen op zijn oude dag. :mrgreen:

reply
0
J
jeroeni
Oct 20, 2016

Trailer https://www.youtube.com/watch?v=7lNhpP9sTAQ

Mooie trailer.

reply
0
W
wolverine
Oct 20, 2016

Ben erg benieuwd naar deze film. Erg "moody"!

reply
0
B
bart22
Oct 20, 2016

Trailer ziet er goed uit.

Maar ik heb wel enkele vraagjes hierover (als niet comic lezer):
- Hoe komt het dat Logan zo verouderd is? Werkt zijn regeneration niet meer?
- In de trailer zeggen ze dat bijna alle mutants dood zijn. Hoe is dat kunnen gebeuren? Is dit een alternatieve Timeline?

reply
0
W
wolverine
Oct 20, 2016

bart22;2033455 wrote: Trailer ziet er goed uit.

Maar ik heb wel enkele vraagjes hierover (als niet comic lezer):
- Hoe komt het dat Logan zo verouderd is? Werkt zijn regeneration niet meer?
- In de trailer zeggen ze dat bijna alle mutants dood zijn. Hoe is dat kunnen gebeuren? Is dit een alternatieve Timeline?

Het hangt er een beetje vanaf hoe ze er in de film mee omgaan. In de comics is Logan in zekere zin verantwoordelijk voor de dood van de X-men. Dat hij veroudert is heeft temaken met het verliezen van zijn krachten. Mutanten bestaan om een of andere reden steeds minder. Degenen die het zijn raken hun krachten langzaam maar zeker kwijt.

reply
0
T
tmvde
Oct 20, 2016

Vind het echt een Last of Us vibe hebben, wat overigens niet verkeerd is.

reply
0
J
jeroeni
Oct 20, 2016

Als die toffe vibe echt in heel de film zit dan kan dit wel eens een topper worden.Natuurlijk draagt het prachtige nummer van Johnny Cash veel bij in deze trailer.

reply
0
C
crocs
Oct 21, 2016

Brute trailer!

reply
0
J
jeroeni
Jan 22, 2017

Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=RWSuAC9CYxo

Super!
Dit kan wel eens het betere X-Men werk gaan worden.

reply
0
W
wolverine
Jan 22, 2017

Passende muziek van de band "Kaleo".

reply
0
B
bart22
Feb 08, 2017

Super Bowl TV Spot:

reply
0
W
wolverine
Feb 08, 2017

Nog maar een kleine maand. Ben erg benieuwd. Vooral of dit ook de dood berekent van Logan/Wolverine. Een scène in de trailer "lijkt" te verklappen dat Xavier dood gaat (de scène in het bos als hij X23 naast zich heeft en een schop in zijn hand heeft).

Daarnaast refereerde Hugh zelf in een interview dar de film onder andere elementen/sfeer van de western "Shane" zou bevatten. Die film staat onder andere bekend om zijn dubieuze einde. Sterft de held aan het einde van de film als hij wegrijdt op zijn paard, of niet?

Wat denken jullie?

reply
0
J
jeroeni
Mar 20, 2017

Bol.com geeft 28-06-2017 aan als BD release.

reply
0
W
WaymannDirector
Mar 20, 2017

Goeie film, wel nogal depri eerlijk gezegd maar wel al beter dan die Disney Marvel rommel van afgelopen tijd.

reply
0
J
jeroeni
Mar 20, 2017

WaymannDirector;2041339 wrote: Goeie film, wel nogal depri eerlijk gezegd maar wel al beter dan die Disney Marvel rommel van afgelopen tijd.

Ja ik hoop dat Fox nu deze lijn doorzet met hun Marvel films want Deadpool was ook een pareltje.

reply
0
R
rogue
Mar 20, 2017

Als je interviews met Mangold ziet, dan geeft hij ook aan dat hij een 'ander soort film' wilde maken. En dat is deels gelukt, ook al moeten we niet overdrijven dat het allemaal héél anders is.
Mij is de film ook zeer goed bevallen, een beetje een moderne western. Deed me qua thema ook wel soms denken aan Unforgiven van Clint.

reply
0