Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Recensies
LK
Ludo Keeris
Red Turtle, The (Blu-ray)
Dec 12, 2016

De eerste lange animatiefilm van Michael Dudok de Wit is een pareltje. Lees dit artikel

T
tmvde
Dec 12, 2016

Bijzondere film. Ik ben zelf voor de speciale editie uit Frankrijk gegaan (inclusief soundtrack en artbook). Hier ontbreekt uiteraard de VPRO documentaire, maar deze bevat wel een extra korte film en twee Franstalige en niet ondertitelde featurettes.

[ATTACH=CONFIG]8245[/ATTACH]

reply
0
T
tmvde
Jan 24, 2017

Genomineerd voor een Oscar, nice!

reply
0
W
WaymannDirector
Jan 24, 2017

tmvde;2038576 wrote: Genomineerd voor een Oscar, nice!

Was wel te verwachten al vind ik die één van de mindere uit het rijtje. Heb em zelfs met moeite afgekeken. Kubo and the Two Strings mag van mij winnen.

reply
0
H
Hombre
Jan 26, 2017

WaymannDirector;2038578 wrote: Was wel te verwachten al vind ik die één van de mindere uit het rijtje. Heb em zelfs met moeite afgekeken. Kubo and the Two Strings mag van mij winnen.

Helemaal mee eens, maar het zal wel weer Disney/Pixar worden, want die hebben een betere $$ lobby

reply
0
PR
Pastichio Rocker
Jan 26, 2017

Ik vond 'm, ondanks de bemoeienis van Ghibli en Isao Takahata, enigszins tegenvallen. Het verhaal was me ietwat te vaag, te weinig uitgediept en de animatie bij vlagen te grauw. Je kunt zien dat er veel werk in is gestoken, maar ik zie dan toch liever animatiefilms zoals Only Yesterday, Grave of the Fireflies en Whisper of the Heart.

reply
0
C
coveragentcov
Jan 31, 2017

Nog iemand die moeite heeft met het afspelen van de blu-ray (NL-editie). Heb 2 verschillende blu-ray's geprobeerd op 2 verschillende spelers. Hij herkent dat er een blu-ray in de speler zit, maar kan de disc gewoon niet openen...

reply
0
T
tmvde
Feb 06, 2017

The Red Turtle heeft de Annie voor beste onafhankelijke animatiefilm gewonnen!

http://collider.com/zootopia-trollhunters-annie-awards-2017/

reply
0