Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
thonie
Dec 20, 2016
Zie hier voor de regels:http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?9...bedrag-veiling Nog even twee herhalingen zoals bij eerdere posts hier gezien: - er is een 'originele' eerste post die ongewijzigd blijft (deze dus) en een 2e post waarin alle biedingen bijgehouden worden. - de veiling is meteen beëindigd als het streefbedrag behaald is. Alle posts met biedingen die daarna komen, zijn dus niet mee geldig. De prijzen zijn*exclusief*verzendkosten, ik hanteer de verzendkosten zoals bekend bijhttp://www.postnl.nl/. 1-2 titels 2,92 euro, 3-4 – 3,65 brievenbuspost. Verzendkosten voor een pakket zijn €6,95. Verzendkosten BE in overleg. Alles wordt uiteraard netjes en verzorgd verzonden zodat er niets beschadigd. LET OP: DE BIEDINGEN/WIJZINGEN WORDEN IN DE TWEEDE POST VERMELD!!! DEZE POST WORDT NA PLAATSING NIET MEER DOOR MIJ GEWIJZIGD (of alleen door een mod). Voor individuele Blu-rays geld: Minimaal startbod van elk item = €1,00 Minimale bedrag van opbod = €1,00 Streefbedrag: €93 Blu-rays (allen nieuw in seal, NL uitgave tenzij anders gemeld) - 400 days - Black Mass - Lego Movie 3D/2D (geen seal, wel slipcover) - Angry birds 3D/2D - Zoolander 2 - Toy Story 3 BR+DVD (slipcover,geen seal) - The Hobbit : an unexpected journey - The Hobbit: the desolation of Smaug (slipcover) - Avatar 2D (geen seal) - Epic (geen seal) - Turbo (geen seal) - Amazing spider-man 2 (geen seal) - Red (geen seal) - Skyfall ( geen seal) - Ja, ik wil - Ice age 3 (geen seal) - The Hangover part 1(geen seal) - Self/less - Clash of the titans (geen seal)