Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
W
Werner
X-Men: Dark Phoenix (2018)
Jul 09, 2017

Blijkbaar gaan deze zomer de opnames van start voor X-Men: Dark Phoenix, het vervolg op Apocalypse. Regisseur wordt Simon Kinberg en naast de vertrouwde cast uit de vorige film maakt actrice Jessica Chastain haar intrede in het X-Men-universum als Lilandra. Daarnaast zou Olivia Munn haar rol hernemen van Psylocke. Voorlopige releasedatum is 2 november 2018 [img]http://omegaunderground.com/wp-content/uploads/2017/03/X_MEN_SEQUEL_SUPERNOVA_DARK-PHOENIX_TEEN-SPIRIT_CONFIRMED_JUNE-OCT_PRODUCTION_MONTREAL_CANADA_.jpg[/img] Het zou de derde X-Menfilm worden in 2018 naast de spinoff X-Men: The New Mutants en de tweede Deadpool. Meer details over de rol van Magneto in de film: https://www.flickeringmyth.com/2017/07/rumoured-details-on-magnetos-role-in-x-men-dark-phoenix/

V
Vikoko
Jul 21, 2017

Ik hoop dat ze deze verhaal goed gaan doen. Het is een grote saga in x men films. Ben benieuwd:)

reply
0
T
tmvde
Sep 28, 2018

Film is nu voor de tweede keer uitgesteld, nu naar juni 2019.

http://collider.com/x-men-dark-phoenix-new-release-date/

reply
0
RB
Rogier Burghout
Sep 28, 2018

De trailer is uit, maar ik merk aan mezelf dat ik een beetje X-Men-moe ben. Denk omdat het komt dat steeds dezelfde karakters voorbij komen. Vindt het niet echt vernieuwend meer en de verhalen beginnen ook erg op elkaar te lijken.

reply
0
R
rogue
Sep 29, 2018

Het verhaal van Dark Phoenix is natuurlijk al (op niet echt een goede manier) in The Last Standing voorbij gekomen. Het is 1 van de meest iconische verhaallijnen van de X-men, dus ik begrijp wel dat ze het ook met de nieuwe garde willen vertellen. Dat gezegd hebbende, ben ik het met je eens dat ze misschien wel wat originelers hadden kunnen bedenken, omdat er nog zoveel andere verhaallijnen zijn. Waarom niet bijvoorbeeld, als je perse de Dark Phoenix kant op gaat, niet de ruimte ingaan en the Starjammers erbij halen?
Ach ja, ik ben toch ook gewoon blij dat er weer een nieuwe X-men film uitkomt. Niet so blij als de kinderen toen ik de trailer liet zien, maar toch ;).

reply
0
G
geoffreyvanvugt
Sep 29, 2018

reply
0
W
Werner
Feb 28, 2019

Heb er weer veel zin in.

reply
0
W
wolverine
Feb 28, 2019

Ik ook.

Bijzonder om te lezen op de US sites dat ze de trailer afkraken. Ieder zijn ding denk ik maar. Dit blijft toch wel eens makelijk genre. Na jarenlang comics te hebben gelezen worden we de laatste 20 jaar toch flink in de watten gelegd door Marvel.

reply
0