Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
R
rogue
Marvel's The Punisher (Netflix)
Aug 21, 2017

Ik zie dat er nog geen eigen topic is...ik heb hoge verwachtingen voor de serie, was toch een hoogtepunt in Daredevil :grin:.

R
rogue
Nov 10, 2017

17 november komt seizoen 1 in zijn geheel op netflix (y).....

reply
0
PH
Paul H.
Nov 19, 2017

Eerste aflevering gezien. Zegt nog niet veel maar was nu al van een hoger niveau dan de gehele The Defenders seizoen.

reply
0
MVH
Marcel v/d H.
Nov 20, 2017

Paul H.;2052201 wrote: Eerste aflevering gezien. Zegt nog niet veel maar was nu al van een hoger niveau dan de gehele The Defenders seizoen.

Hier hetzelfde! Lekker rauwe actie ook.

reply
0
PH
Paul H.
Nov 24, 2017

Paar afleveringen verder. Vind wel bij alle seizoenen van Netflix (excl Defenders) dat ze wat vul episodes hebben. Net of ze niet genoeg verhaal hebben voor 13 afleveringen. Had volgens mij sterker gewezen als ze het bij 10 afleveringen hadden gehouden.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Nov 24, 2017

Dat idee heb ik ook vaak.

reply
0
ML
Mark van L.
Feb 18, 2018

Claudio Santulli;2052464 wrote: Dat idee heb ik ook vaak.

Dit vond ik een echte top serie. En vele van mijn vrienden.:grin:

reply
0
R
rogue
Feb 19, 2019

Niet onverwacht.
Seizoen 2 begon trouwens zeer veelbelovend, maar zakte toch helaas in tot een punt dat het amper boeiend meer was.
Het gehele bijverhaal van [SPOILER]Billy en de relatie met zijn psychiater[/SPOILER] had weggekund en er was nog wel meer vet weg te snijden. Jammer, want met de vertolking van Bernthal is weinig mis.
Op naar de volgende reboot....

reply
0