Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Redactie
MH
Michael Hamers
Hardware reviewer gezocht!
Oct 13, 2017

Heeft iemand van de filmrecensenten zin in en affiniteit met het reviewen van hardware? Denk aan het reviewen van soundbars, televisies, blu-rayspelers, etc. Ik wil me meer richten op middensegment en high-end speakers en middensegment en high-end receivers en wat minder op de soundbars en televisies en andere, kleine hardware. Daarnaast wordt het voor mij in mijn eentje gewoon te veel. Steeds meer hardware importeurs en fabrikanten weten de weg naar ons te vinden. Dat is natuurlijk superleuk, maar het wordt voor mij alleen wat veel. Lijkt het je leuk? Geef dat dan even hier in dit topic aan. We kunnen op korte termijn een Sony A1 OLED televisie reviewen en bijvoorbeeld een Polk Audo soundbar. Dus al kun je ons maar af en toe hiermee helpen, heel graag!

RB
Rogier Burghout
Oct 13, 2017

Lijkt me interessant, maar de logistiek eromheen lijkt me wel ingewikkeld. Want hoe ontvang je zo'n TV en hoe stuur je em weer terug? Dat naast het feit van aansluiten enzo...

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 13, 2017

In het geval van Sony wordt er gewerkt met een koerier. Dan moet je op de afgesproken dag thuis zijn. En ook het ophalen doet een koerier. Aansluiten doe je in principe zelf. Dat is natuurlijk een mooi onderdeel van je beeldvorming. Soms komt een vertegenwoordiger zelf iets brengen en die vinden het vaak leuk om samen de boel aan te sluiten. Er is vaak meer mogelijk dan je vooraf zou denken. We bieden immers een platform voor hun producten.

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 17, 2017

Niemand dus? Dan moeten we het extern gaan zoeken. Tenzij jullie iemand weten natuurlijk.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 17, 2017

Ja, sorry voor de late respons. Maar het wordt helaas wel erg ingewikkeld. Kleine hardware zoals een soundbar oid zou nog wel kunnen, maar complete TV's of recievers is wel erg arbeidsintensief (plus het feit dat mijn bedrading achter een zware buffetkast ligt).

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 17, 2017

Ik kan vanaf volgende week een Polk Audio Signa S1 soundbar jouw kant op laten komen als je wilt. Is met een draadloze sub dus redelijk makkelijk neer te zetten. Komt dan met een koerier dus je moet die betreffende dag thuis zijn. Maar alleen als je het echt graag een keertje wil doen. Ik hoor het graag.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 19, 2017

Michael Hamers;2050718 wrote: Ik kan vanaf volgende week een Polk Audio Signa S1 soundbar jouw kant op laten komen als je wilt. Is met een draadloze sub dus redelijk makkelijk neer te zetten. Komt dan met een koerier dus je moet die betreffende dag thuis zijn. Maar alleen als je het echt graag een keertje wil doen. Ik hoor het graag.

Oh, dit lijkt me wel een keer leuk om te doen! Ben wel alleen savonds en in het weekend thuis, is dat een probleem?

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 19, 2017

Rogier Burghout;2050782 wrote: Oh, dit lijkt me wel een keer leuk om te doen! Ben wel alleen savonds en in het weekend thuis, is dat een probleem?

Dat zou het kunnen zijn. Ik zal het eens vragen aan die dame van Polk Audio. Soms komt een vertegenwoordiger van een merk gewoon langs, maar deze soundbar komt dus met een koerier... Ik laat het je weten. Kun je me alvast even je adres geven voor de zekerheid? En je telefoonnummer? Thnx!

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 19, 2017

Michael Hamers;2050791 wrote: Dat zou het kunnen zijn. Ik zal het eens vragen aan die dame van Polk Audio. Soms komt een vertegenwoordiger van een merk gewoon langs, maar deze soundbar komt dus met een koerier... Ik laat het je weten. Kun je me alvast even je adres geven voor de zekerheid? En je telefoonnummer? Thnx!

Heb je een PM gestuurd.

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 22, 2017

Het wordt wat later. Wellicht een complete set van een receiver en inclusief speakers via deze partij. Dus tegen die tijd zien we wel weer verder wat het concreet is. Voor nu bedankt voor de interesse Rogier. Als er weer eens een soundbar of bjvoorbeeld blu-ray speler voorbij komt om te reviewen dan vraag ik het je gewoon weer. Nog andere hardware die je wel leuk lijkt om te reviewen?

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 24, 2017

Geen probleem Michael. Moet ivm de opnieuw gebroken nachten met mijn jongste ook toegeven dat ik het niet heel erg vind dat eea op de lange baan wordt geschoven. Waar mij het om gaat is dat de hardware enigszins simpel aan te sluiten is zonder al teveel poespas. Vandaar dat ik deze soundbar wel ideaal vond om mee te beginnen. Maar zo is het prima hoor.

reply
0