Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Michael Hamers
Oct 13, 2017
Heeft iemand van de filmrecensenten zin in en affiniteit met het reviewen van hardware? Denk aan het reviewen van soundbars, televisies, blu-rayspelers, etc. Ik wil me meer richten op middensegment en high-end speakers en middensegment en high-end receivers en wat minder op de soundbars en televisies en andere, kleine hardware. Daarnaast wordt het voor mij in mijn eentje gewoon te veel. Steeds meer hardware importeurs en fabrikanten weten de weg naar ons te vinden. Dat is natuurlijk superleuk, maar het wordt voor mij alleen wat veel. Lijkt het je leuk? Geef dat dan even hier in dit topic aan. We kunnen op korte termijn een Sony A1 OLED televisie reviewen en bijvoorbeeld een Polk Audo soundbar. Dus al kun je ons maar af en toe hiermee helpen, heel graag!