Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
W
WaymannDirector
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018)
Nov 16, 2017

De titel is bekend voor het tweede deel. Benieuwd wat het wordt. Nog iets minder dan een jaartje wachten. [IMG]https://img.purch.com/o/aHR0cDovL3d3dy5uZXdzYXJhbWEuY29tL2ltYWdlcy9pLzAwMC8yMTMvNjk0L2kwMi8xLmpwZw==[/IMG]

T
tmvde
Nov 16, 2017

WaymannDirector;2052065 wrote: De titel is bekend voor het tweede deel. Benieuwd wat het wordt. Nog iets minder dan een jaartje wachten.

Ik had ook een teaser trailer verwacht!

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 16, 2017

tmvde;2052066 wrote: Ik had ook een teaser trailer verwacht!

Ik denk dat we die pas volgende maand kunnen verwachten zo rond midden december.

reply
0
T
tmvde
Nov 16, 2017

WaymannDirector;2052069 wrote: Ik denk dat we die pas volgende maand kunnen verwachten zo rond midden december.

Wel een castfoto:

[IMG]http://cdn.collider.com/wp-content/uploads/2017/11/fantastic-beasts-the-crimes-of-grindelwald-cast-600x338.jpg[/IMG]

reply
0
M
martwout
Jul 22, 2018

reply
0
PK
Pieter Kleine
Nov 14, 2018

Vannacht bekeken. Mooie film, maar ik vond in Hoogeveen in de XD zaal beeldkwaliteit tegenvallen. Vrij donker beeld en gemis aan scherpte. Binnenkort herkijkbeurt in Steenwijk. Kijken wat daar de beeldkwaliteit is.

reply
0
H
Hombre
Dec 02, 2018

in de Dolby Cinema in Hilversum gezien.

Helaas ging ook dit kees de toegangsdeur naar de zaal niet dicht. 3x op een rij voorstellingen.
Uiterwaard geklaagd, maar ja Nederland en serieuze service of reactie kop klachten bestaat niet tenzij je bij een bij een .... acht laat maar.

reply
0
C
crocs
Dec 07, 2018

Ik zou mijn geld terugeisen. Voor een Dolby Cinema PLF voorstelling verwacht je toch het beste van het beste en daar betaal je ook voor.

Ik vond in de tijd van JT Bioscoop de Dolby Cinema in Hilversum veel beter was op het gebied van service.
Hombre;2065108 wrote: in de Dolby Cinema in Hilversum gezien.

Helaas ging ook dit kees de toegangsdeur naar de zaal niet dicht. 3x op een rij voorstellingen.
Uiterwaard geklaagd, maar ja Nederland en serieuze service of reactie kop klachten bestaat niet tenzij je bij een bij een .... acht laat maar.

reply
0