Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Recensies
PH
Patrick van den Hul
Spider-Man: Homecoming (Blu-ray)
Dec 12, 2017

Spider-Man keert terug naar Marve Lees dit artikel

PS
Peter van santbrink
Dec 14, 2017

gisteren gezien en hoewel zeker vermakelijk heb ik toch wel wat problemen (als old school marvel fan) met die aanpassingen wat betreft "superschurken" zoals eerder de Rhino en nu dus o.a. Vulture en Shocker

reply
0
J
jeroeni
Dec 17, 2017

Met moeite kon ik er doorheen komen.Heel puber achtig en totaal geen spanning.

Deze vind ik zelfs nog slechter dan die twee met Andrew Garfield.

Geef mij die drie films van Raimi maar hoor.Die grote sukkel Tobey Maguire zie ik dan toch graag.

Deze gaat snel naar mijn nichtje die hem wel tof vind.

Score:
[IMG]http://4.bp.blogspot.com/-7KVA8n7lULo/Tu39ZAWSK3I/AAAAAAAABQw/JWuosri8fJ4/s640/goat+meh.jpg[/IMG]

reply
0
Z
zetmoon
Dec 19, 2017

Van de Sam Raimi trilogie van Spider-man heeft deel 3 wereldwijd het meest opgebracht, bijna 900 miljoen dollar.
De fans en critici waren er duidelijk minder over te spreken dan de eerste 2 delen maar een flop was het toch zeker niet!

reply
0
J
jeroeni
Dec 19, 2017

zetmoon;2053718 wrote: Van de Sam Raimi trilogie van Spider-man heeft deel 3 wereldwijd het meest opgebracht, bijna 900 miljoen dollar.
De fans en critici waren er duidelijk minder over te spreken dan de eerste 2 delen maar een flop was het toch zeker niet!

Ik vond 3 echt een goede Spider-Man film die ik zeker niet minder vond dan 1 & 2.

reply
0
T
Tarkus
Dec 30, 2017

Hij lijkt wel eerder gemaakt voor tieners deze film, maar naarmate het verhaal vordert wordt het toch steeds beter.
Goed scenario, prima vertolkingen en puike speciale effecten.
Dat er een vervolg komt is nu al zeker, hopelijk niet weer met een andere acteur, want daar lijkt Spider-Man wel een abonnement op te hebben, steeds wisselende acteurs.
Een beetje meer volwassen worden in de rol deze acteur en het komt wel goed voor de volgende film.
Is leuk amusement en heb me er dan ook met geamuseerd.

reply
0
W
Werner
Dec 30, 2017

Aunt May een MILF in plaats van een omaatje... tja, soms moet je wat :rolleyes:

reply
0