Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
CS
Claudio Santulli
Het grote Allesoverfilm 'offtopic-discussies' topic (hier vind je off topic berichten terug)
Dec 23, 2017

;-)

RB
Rogier Burghout
Het grote Allesoverfilm 'offtopic-discussies' topic (hier vind je offtopic berichten terug)
Nov 08, 2017

Om topics op onze forums schoon te houden kun je offtopic-berichten uit andere topics hier terugvinden.

Dit nieuwe topic is in eerste instantie een verzameling van alle offtopic-berichten uit het 'De Nederlandse Blu-ray Disc Release Lijst'-topic van Wedlock!

____________________________________________________________________________________________________________

WaymannDirector;2051661 wrote: https://www.bol.com/nl/p/blade-runner-2049/9200000084261471/?suggestionType=typedsearch

Waarschijnlijk wel. En ja misschien 2 weken langer wachten.

Oke, tja, releasedata van webshops neem ik met een heel baal zout.

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 08, 2017

Rogier Burghout;2051667 wrote: Oke, tja, releasedata van webshops neem ik met een heel baal zout.

Ja dat weet ik ondertussen al.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Nov 08, 2017

WaymannDirector;2051668 wrote: Ja dat weet ik ondertussen al.

Precies, het lijkt mij daarom goed om in dit topic alleen releasedata te posten die bevestigd zijn door officiele kanalen. Anders krijg je door alle suggestieve data alleen maar verwarring en zelfs misschien teleurstelling.

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 08, 2017

Rogier Burghout;2051675 wrote: Precies, het lijkt mij daarom goed om in dit topic alleen releasedata te posten die bevestigd zijn door officiele kanalen. Anders krijg je door alle suggestieve data alleen maar verwarring en zelfs misschien teleurstelling.

Dude, ik post deze data hier al hele tijd ondertussen en nu plots stoor je je eraan? Data die overigens meestal klopt...
Misschien kan Wedlock anders kleurtjes gebruiken in de lijst. Het ene kleur is officieel, het andere onder voorbehoud. Waar moeten we trouwens onze release info vandaan halen buiten webshops? Wachten op persberichten ? hahaha

Die datum voor Blade Runner 2049 is trouwens heel aannemelijk. Komt overal ter wereld rond die week uit.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Nov 08, 2017

WaymannDirector;2051677 wrote: Dude, ik post deze data hier al hele tijd ondertussen en nu plots stoor je je eraan? Data die overigens meestal klopt...
Misschien kan Wedlock anders kleurtjes gebruiken in de lijst. Het ene kleur is officieel, het andere onder voorbehoud.

Die datum voor Blade Runner 2049 is trouwens heel aannemelijk. Komt overal ter wereld rond die week uit.

Nou, het is eigenlijk gekomen door je vele posts over Dunkirk. Zoveel data en suggesties, maar steeds niet officieel. Toen is het me gaan opvallen dat veel genoemde data vanuit webshops ed kwamen. Niet alleen van jou overigens, meerdere zetten data van webshops erbij. Het lijkt me ipv het gebruiken van kleurtjes handiger om gewoon je bron te vermelden als je iets post. Dat is overigens meer dan normaal als je iets van nieuws post op internet waarvan de bron extern is. Dan kan eenieder het voor zichzelf op waarde inschatten. En dan kan wedlock zijn werk gewoon zo blijven doen zoals hij het nu doet.

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 08, 2017

Rogier Burghout;2051678 wrote: Nou, het is eigenlijk gekomen door je vele posts over Dunkirk. Zoveel data en suggesties, maar steeds niet officieel. Toen is het me gaan opvallen dat veel genoemde data vanuit webshops ed kwamen. Niet alleen van jou overigens, meerdere zetten data van webshops erbij. Het lijkt me ipv het gebruiken van kleurtjes handiger om gewoon je bron te vermelden als je iets post. Dat is overigens meer dan normaal als je iets van nieuws post op internet waarvan de bron extern is. Dan kan eenieder het voor zichzelf op waarde inschatten. En dan kan wedlock zijn werk gewoon zo blijven doen zoals hij het nu doet.

Ik denk nu niet dat Wedlock zich stoort aan mijn bijdragen... maar goed heb geen zin om een dwaze discussie te voeren.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Nov 08, 2017

WaymannDirector;2051681 wrote: Ik denk nu niet dat Wedlock zich stoort aan mijn bijdragen... maar goed heb geen zin om een dwaze discussie te voeren.

Ik vind het een zinnige discussie dus jammer dat je deze afbreekt. Ik denk dat wedlock zich inderdaad niet stoort aan je bijdragen en ik ook niet, maar ik denk dat ze wel nog wat beter, scherper, gedetailleerder en concreter kunnen. Het is vriendelijk bedoelde en opbouwende feedback, dus doe ermee wat je wilt (y)

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 08, 2017

Rogier Burghout;2051682 wrote: Ik vind het een zinnige discussie dus jammer dat je deze afbreekt. Ik denk dat wedlock zich inderdaad niet stoort aan je bijdragen en ik ook niet, maar ik denk dat ze wel nog wat beter, scherper, gedetailleerder en concreter kunnen. Het is vriendelijk bedoelde en opbouwende feedback, dus doe ermee wat je wilt (y)

Alle ik zal er in het vervolg bijzetten waar ik het vandaan heb gehaald.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Nov 29, 2017

Thanks! (y)

Somber, want een bijzonder topic komt aan zijn einde. Net zo bijzonder is hoeveel emoties dat met zich meebrengt. Ik denk voor velen opeens het besef dat ze niet meer even langs kunnen surfen. Voor sommigen bijna een dagelijkse traditie. Ik begrijp de reacties ook wel. De een is boos, de ander zoekt de schuldige, weer een andere wist van niks... Misschien nodig dat enkelen even hun hart kon luchten, maar tussen die reacties lees ik toch ook heel veel dankbare en mooie reacties en dat is ook dit forum. Zwaar terecht, want wat jij deed was niet zomaar even een lijst bij houden, maar al negen jaar met zeer grote regelmaat. Ga er maar aan staan... Als er even geen update was gingen we ons bijna zorgen maken. Wat is er aan de hand? De lijst was een klein beetje van iedereen geworden en misschien op het einde wel iets te veel.

Ik weet als lid (en crew) dat dit forum veel tijd en energie vergt. Tijd die met heel veel passie is gebracht, want ik heb je nauwlettend 'gevolgd'. Maar er komt altijd een moment dat je je afvraagt waarom je dat allemaal doet. Dus, ik vind het jammer dat dit topic op zijn kop staat, maar - veel belangrijker - ik vind het vooral sterk dat je nu voor jezelf kiest. Ik kan me een beetje voorstellen hoe zwaar die keuze viel, maar op het moment dat je iets doet wat je niet meer leuk vind is dat geen goed teken. Het is dan zo simpel dat dingen zijn zoals ze zijn. Dan heb je werkelijk de beste keuze gemaakt. Er zal straks ook best een flinke last van je rug vallen, maar natuurlijk ook momenten dat je het mist. Nou ja, de deur staat altijd open, als ik even voor de crew mag spreken (Oeps, mag dat? ;-))

En voor alle fans van dit topic; Ik denk persoonlijk dat discussies niet in dit topic thuishoren en vind ik eigenlijk zwaar respectloos naar Wedlock toe! Het 'einde' verdient een mooi eerbetoog. Of anders simpelweg respect voor zijn keuze. Dus laten we die kant niet meer opgaan... Het is bijna Kerst en alles... :mrgreen:

Dank je Wedlock! Van begin tot het einde; het was me een waar genoegen... ;-)

PS: oh ja, don't go cold turkey... (6)

reply
0
D
Driekus
Dec 24, 2017

Ik wil iedereen hier op deze fantastische site prettige kerstdagen wensen en een heel gelukkig 2018.
[ATTACH=CONFIG]9377[/ATTACH]

reply
0
W
Wedlock
Nov 08, 2017

Ik heb geen probleem met Waymann zijn data alleen een webshop gebruiken als bron zorgt de laatste tijd steeds vaker voor foute data in mijn lijst en kost mij meer tijd om dat recht te zetten.
Om Dunkirk aan te halen, in September geloof ik werd door alle shops 6 December vermeld als mogelijke release datum welke ik in de lijst vermeld heb maar uiteindelijk veranderd die datum naar 18 December wat dan achteraf vandaag correct blijkt te zijn.
De neiging om datums van webshops te weren word steeds groter aangezien hun er ook vaak ernaast zitten en blijkbaar in het begin een idee van een mogelijke datum vermelden.

Begrijp mij niet verkeerd ik waardeer de hulp maar het word steeds meer werk om de lijst up to date te houden en de lol er voor mij een beetje af begint te raken.......
Ik ga eens nadenken wat ik hier mee moet en of het loont voor mij om de lijst voort te zetten.......

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 09, 2017

Ter info bol.com "plant" Murder on the Orient Express op 14/03

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 16, 2017

Euhm Wedlock je lijst is weg in de eerste post...

Anyway staat er nu al iets over die Nolan releases op de warner pers site?

reply
0
W
Wedlock
Nov 16, 2017

Dat klopt.....de lijst is eraf in verband met groot onderhoud......hij komt hopelijk binnen een paar dagen terug en dan zal ik ook een aankondiging doen.

Ik verwacht niet dat de Nolan titels dit jaar nog zullen verschijnen, er word geen enkele melding van gemaakt alleen van Dunkirk.

reply
0
R
Redcinema
Nov 16, 2017

Oei
ik hoop dat jij en de lijst wel terugkomen!!
ik kijk hier dagelijks op.
belangrijkste topic van het hele forum!

reply
0
CS
Claudio Santulli
Nov 16, 2017

Redcinema;2052050 wrote: Oei
ik hoop dat jij en de lijst wel terugkomen!!
ik kijk hier dagelijks op.
belangrijkste topic van het hele forum!

En met jou heel veel anderen.
Ik vind het altijd zo bijzonder hoeveel werk Wedlock al die jaren erin gestoken heeft.
Dus ook namens mij heel veel dank voor je tomeloze inzet al die jaren... (y)

reply
0
R
rogue
Nov 16, 2017

Eens! Ook al koop ik het meeste in het buitenland, ik kijk altijd wel in dit topic voor releases die ik met NL subs wil.

reply
0
L
lockedfor
Nov 16, 2017

Daar sluit ik mij ook bij aan! Deze lijst is top!

reply
0
W
Wedlock
Nov 16, 2017

Dank voor jullie steun en ik ben mij bewust van jullie interesse in de lijst.

Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen heb ik twijfels bij het op deze manier voort zetten van de lijst.
Daar heb ik bepaalde redenen voor maar die zijn verder voor jullie niet belangrijk, dat er wat gaat veranderen dat is zeker !

Ik ben met het team van allesoverfilm aan het bekijken hoe we invulling moeten geven aan de lijst.
Ter geruststelling : de lijst gaat niet weg !!! (y)

Volgende week ga ik jullie uitgebreid vertellen over hoe en wat, voor nu vraag ik jullie begrip en geduld.

Wedlock

reply
0
R
rogue
Nov 16, 2017

Klinkt spannend Wedlock :grin:, ik ben benieuwd!

reply
0
T
TifKag
Nov 20, 2017

Weet er iemand al iets meer over de 4k release van "The Hitman's Bodyguard".
Ik ben gezien de reputatie van DFW een beetje huiverig voor de kwaliteit van de release (Maar ik wil nu eenmaal een NL ondertitelde uitgave)

reply
0
W
Wedlock
Nov 20, 2017

Wat zou je willen weten dan ?

reply
0
T
TifKag
Nov 20, 2017

Of bijvoorbeeld de amerikaanse versie 1 op 1 overgenomen wordt

reply
0
RB
Rogier Burghout
Nov 20, 2017

Dit is niet de plek om specs van komende titels te bespreken. Je kan het beste een nieuw topic maken in “Blu-ray Disc Discussies” en daar de vraag stellen.

reply
0
R
Redcinema
Nov 20, 2017

pffff die regeltjes toch!

@wedlock
bedankt dat de lijst terug is top!

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 21, 2017

Redcinema;2052243 wrote: pffff die regeltjes toch!

@wedlock
bedankt dat de lijst terug is top!

Er ontbreken wel een aantal titels... maar ja we weten allemaal waarom. Ga gewoon voor mezelf die data bijhouden.

reply
0
L
lockedfor
Nov 21, 2017

WaymannDirector;2052249 wrote: Er ontbreken wel een aantal titels... maar ja we weten allemaal waarom.

Oh ja?

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 21, 2017

lockedfor;2052251 wrote: Oh ja?

Men wil geen release data meer afkomstig van webshops...

reply
0
J
Juvefan
Nov 21, 2017

Helemaal top! Het zal je werk inderdaad vereenvoudigen en overzichtelijker maken. Wederom bedankt voor je inzet en succes ermee!

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 21, 2017

You are the boss maar ik vind het hele topic en de lijst hierdoor totaal niet interessant meer. Ik hou dan er dan bij deze mee op met het plaatsen van info.

reply
0
T
tmvde
Nov 21, 2017

WaymannDirector;2052258 wrote: You are the boss maar ik vind het hele topic en de lijst hierdoor totaal niet interessant meer. Ik hou dan er dan bij deze mee op met het plaatsen van info.

Je kunt natuurlijk altijd zelf een alternatief topic beginnen met onofficiële data ;)

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 21, 2017

tmvde;2052263 wrote: Je kunt natuurlijk altijd zelf een alternatief topic beginnen met onofficiële data ;)

Al aan gedacht ik maar dat vind ik van mezelf nogal kinderachtig tegenover Wedlock...

reply
0
W
Wedlock
Nov 21, 2017

Jammer dat je dat zo ziet Waymann maar ik had niet anders verwacht.

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 21, 2017

Wedlock;2052260 wrote: Jammer dat je dat zo ziet Waymann maar ik had niet anders verwacht.

Wat je ook zou kunnen doen is de voorlopige release datum plaatsen bij die lijst films onder het officiële lijst. Daar staat toch maar 00-00-2018 ...

reply
0
J
Juvefan
Nov 21, 2017

WaymannDirector;2052262 wrote: Wat je ook zou kunnen doen is de voorlopige release datum plaatsen bij die lijst films onder het officiële lijst. Daar staat toch maar 00-00-2018 ...

Dan gaat er veel meer werk zitten in het bijhouden van de lijst, aangezien die data nog al eens veranderen en dan twee lijsten op elkaar afgestemd moeten worden.

reply
0
W
Wedlock
Nov 21, 2017

Waymann daar zal ik over nadenken, ik vraag mij alleen af of dat de overzichtelijkheid ten goede komt

reply
0
RB
Rogier Burghout
Nov 21, 2017

Wedlock;2052254 wrote: Zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben is de lijst weer terug op de hoofdpagina :-P

Vanaf nu gaat de lijst iets anders te werk namelijk er komen alleen maar officiële datums in te staan die door de diverse distributeurs als zodanig zijn aangekondigd.
Datums die worden weergegeven op de sites van de diverse webshops worden niet meer in de in de lijst gezet.
De redenen daarvoor is heel eenvoudig, ten eerste zijn ze niet altijd betrouwbaar en ten tweede veel distributeurs vinden het maar niks dat er ruim voordat hun überhaupt een officiële aankondiging hebben gedaan al datums rond zweven over hun titels.
Ook is het nu zo dat deze topic off limits is voor alle informatie die niet afkomstig zijn van de distributeurs zelf, waarop toegezien word door de moderators en mijzelf.

Ik hoop dat jullie deze stap begrijpen aangezien het voor mij het werk minder intensief maakt en overzichtelijker word om deze lijst te blijven doen.
Dank jullie allemaal voor de inzet en steun tot nu toe (y)

Quint
aka Wedlock

Ik schrijf dit bericht met een andere kleur omdat dit geen persoonlijk bericht is maar vanuit de crew. Wij steunen dit initiatief van Quint (Wedlock) graag en zullen we dit verder ook in de toekomst ondersteuning bieden (bijv via moderatie van dit topic). Voortaan zullen alleen releasedata gehonoreerd worden die onderbouwd zijn met een bron die vanuit een distributeur komt. Alle andere genoemde releasedata (dus zonder een bron, of een bron zoals bijv een webshop) zullen vanuit de regel niet worden opgenomen in de lijst op de hoofdpagina. Het is aan Quint/Wedlock om te beslissen of hij dit wel doet, en op welke manier. Er vindt geen discussie plaats waarom wel/niet, Quint is degene die het laatste woord heeft en de beslissing neemt.

Crew AllesOverFilm.nl

reply
0
W
Wedlock
Nov 21, 2017

Dank je wel Rogier voor de ondersteunende woorden......

Ik ga niet gelijk bepalen of ik iets met onofficiële datums ga doen , daar ga ik nog even over nadenken.
Inmiddels bestaat er een topic voor dit soort informatie (Juvevan je bent snel hehehehe) en mijn mening is dat zo'n topic mij niet in de weg staat.

reply
0
A
Ash
Nov 21, 2017

Goed om te zien dat de lijst weer terug is, ik ben niet veel actief hier, maar dit is een topic waar ik toch wekelijks voor terugkom!
Bedankt Wedlock voor je inzet!

Ik snap de frustratie van Waymann niet zo, als je zo erg hecht aan al die (on)officiele data, dan hou je zoiets toch voor jezelf bij in een documentje op de computer.
Ik begrijp best dat al die wisselende data, veel tijd in gaat zitten voor de topicstarter, en het al gauw onoverzichtelijk word.

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 21, 2017

Wat mij vooral stoort is dit: wachten op officiële data duurt te lang. Vaak worden bij ons in de benelux persberichten heel kortbij de release datum pas verstuurd of soms zelfs erna terwijl die officiële datum al lang op webshops stond. Allesoverfilm.nl is geen blu-ray.com waar persberichten een stuk eerder en in grotere aantallen worden gepost, daar kom je de release datum als eerste te weten via het persbericht. Bij ons niet. Hier zijn nieuwsberichten gewoon irrelevant. Uiteraard krijgt Wedlock zijn info ook via andere kanalen.

Hoewel sommige data van distributeurs zoals DFW niet betrouwbaar zijn tot we de discs zelf in handen hebben vind ik persoonlijk release data op webshops accuraat. Maar hierover is dus anders beslist. Ik wil gerust een lijst bijhouden in dat nieuwe topic., want zomaar wat posten daar lijkt me uiteraard ook niet overzichtelijk.

reply
0
J
jurgen42u
Nov 21, 2017

Ik steun zowel Wedlock als WaymannDirector in hun standpunten en ik zou graag zowel een Officiële als een Onofficiële Lijst zien.
Ik denk dat je deze lijst De Officiële Nederlandse BD Releaselijst kan hernoemen.:)

reply
0
P
peptalk
Nov 21, 2017

Misschien dat ik het verkeerd zie, maar Waymann loopt volgens mij al een paar jaar officieuze data door te geven die Wedlock ook bijna altijd heeft verwerkt. Korte tijd terug begint Rogier er over waar die data vandaan komen, Wedlock haalt de lijst van het forum af en nu wordt de input van Waymann niet meer verwerkt. Mis ik hier iets of is dat gewoon toeval?

reply
0
R
rogue
Nov 21, 2017

peptalk;2052302 wrote: Misschien dat ik het verkeerd zie, maar Waymann loopt volgens mij al een paar jaar officieuze data door te geven die Wedlock ook bijna altijd heeft verwerkt. Korte tijd terug begint Rogier er over waar die data vandaan komen, Wedlock haalt de lijst van het forum af en nu wordt de input van Waymann niet meer verwerkt. Mis ik hier iets of is dat gewoon toeval?

Wel vreemd inderdaad....

Ik ben blij dat de lijst er weer is, maar ik geef eerlijk toe dat de nieuwe vorm mij niet bevalt en een heel stuk van zijn meerwaarde verliest.

Juist door de onofficiële toevoegingen van o.a. Wedlock zelf en WaymannDirector was de lijst bijzonder; WaymannDirector geeft de belangrijkste reden al aan: wachten op officiële data duurt te lang. Ik heb zelf geen zin en tijd om elke keer websites af te struinen voor toevoegingen en was daarom erg blij dat iemand anders wel die zin en tijd had om dat te doen.

De redenen voor de verwijdering begrijp ik ook niet.
Reden 1, de onbetrouwbaarheid, is makkelijk op te lossen door deze onofficiële releasedatums een kleurtje mee te geven (met een uitleg hierover bovenaan de post, zo doe ik het ook bij het topic over buitenlandse UHD blu-ray's met NL subs).
Reden 2 is voor mij helemaal bijzonder; dat distributeurs het maar niks vinden dat die datums al bekend zijn. Ze vinden het vast ook niets als er een slechte recensie over hun product wordt geschreven, maar ik ga er vanuit dat deze site daar ook geen rekening mee houdt. Dat de distributeurs het niks vinden, kan geen reden zijn als deze site daadwerkelijk onafhankelijk is.

De reden dat de lijst veel werk geeft om te onderhouden, begrijp is dan weer wel, maar wellicht kan zoiets opgelost worden door gedeelde verantwoordelijkheid voor de openingspost.

Daarnaast is de post van Rogier namens de crew weer vreemd; aan de ene kant staat er (redelijk dwingend) van alles wat niet meer mag, maar aan de andere kant staat er weer dat Wedlock beslist. Waarom deze post als Wedlock toch beslist, dan is zijn post toch al afdoende?

Heel jammer als het zo blijft.

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 21, 2017

Ik ben bezig aan een alternatieve lijst deze komt straks online in een nieuw topic.

reply
0
L
Lorre
Nov 21, 2017

Ik begrijp beide kanten. Er kruipt vast veel tijd in een lijst als deze en het blijft in je eigen tijd. Zeker als er dan verkeerde info inkomt en je telkens moet aanpassen ben je vlug de moed kwijt om verder te gaan zoals het nu is.

Wel even laten weten dat ik blij was met de onofficiële data. Die gaf een indicatie wanneer een titel ging komen. Zoals vele anderen al hebben gezegd komen ze bij ons wel heel laat en soms met karige info over releases. Dus om de minste ruzie maak je best twee lijsten. Zo kunnen ze elk hun ding doen en blijft die van Wedlock officieel, maar krijgen andere mensen nog steeds de lijst waar de gespeculeerde datum in staat. Mensen die hier problemen mee hebben moeten dan eens denken hoeveel werk het is om niet één, maar twee topics te checken. Neemt echt amper tijd af.

Waar ik dan wel een probleem mee heb en waardoor ik ook minder actieve forumleden zie is de telkens strenger wordende regels. Over alles wordt er wel een opmerking gemaakt. Zo help je het forum natuurlijk zelf kapot.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Nov 21, 2017

Lorre;2052307 wrote: I
Waar ik dan wel een probleem mee heb en waardoor ik ook minder actieve forumleden zie is de telkens strenger wordende regels. Over alles wordt er wel een opmerking gemaakt. Zo help je het forum natuurlijk zelf kapot.

De regels zijn niet strenger geworden, want deze zijn er al sinds het begin van het forum, als je tenminste doelt op het openen van een apart topic voor een bepaalde titel. Dit was vroeger schering en inslag, en iedereen deed dat automatisch. Bekijk maar eens de topics van weleer, tig pagina's lang werd er gediscussieerd over een bepaalde titel. Nu zie je dat bijv ook met T2 3D en UHD, dat wordt toch ook niet in dit topic gedaan? De regels zijn niet strenger geworden, men wordt er weer even aan herinnerd. Dat dit streng overkomt dat kan en is niet de bedoeling, maar dat zijn wel de uitgangspunten van dit forum. En ik denk niet dat daarom leden minder actief zijn, als dat ook al zo is. Want er zijn nog steeds heel veel bezoekers, maar niet iedereen post altijd.

reply
0
L
Lorre
Nov 22, 2017

Rogier Burghout;2052309 wrote: En ik denk niet dat daarom leden minder actief zijn, als dat ook al zo is. Want er zijn nog steeds heel veel bezoekers, maar niet iedereen post altijd.

Bezoekers en amper nieuwe leden die posten maken niet dat dit een forum is dat leeft. Ik heb het niet over apart openen van een topic voor bepaalde titels of vragen die je kan stellen in één topic. Jullie regels stoten al vaker iemand tegen de borst en er zijn meer regels dan op andere fora. Daarom dat ik ook amper nog post en meer naar andere forums trek zoals Blu-ray.com bv. Nu is deze discussie al meerdere malen gevoerd.

reply
0
W
Wedlock
Nov 21, 2017

Luister het is heel eenvoudig, het is gewoon teveel werk om elke keer alle datums toe te voegen en dan weer te moeten wijzigen wat gewoon heel vaak gebeurd.
Dat het de laatste jaren wel gedaan is om onofficiële datums te plaatsen in de lijst is erin geslopen en tot op heden door mij verwerkt.
De opmerking dat er dan minder snel informatie op de lijst komt te staan vind ik onzin.....we hebben tot nu al titels tot in Februari 2018 erin staan dus zo erg achter op de onofficiële data loopt het niet.

Maar goed dat mensen het niet leuk vinden moet ik respecteren maar andersom moet men mijn reden om dit te doen ook accepteren.
Waymann maakt een nieuwe lijst en dan kijk je daar gewoon even , kleine moeite om beide topics te bekijken ;)

reply
0
CS
Claudio Santulli
Nov 21, 2017

Ik ben vrijwel niet meer actief, maar dit wil ik nog wel meegeven.

Achter de schermen zijn we al jaren bezig om een officiële releaselijst te creëren voor Allesoverfilm. Het kwam in ieder geval vaak terug. Ik schopte daar meestal tegenaan, omdat ik bang was dat deze lijst dan zou verdwijnen en het is ook niet zo makkelijk om zo'n lijst te krijgen. Het kost letterlijk geld. Ik denk daarnaast ook dat dit topic zo groot is geworden door juist die interactie en informatie die elders niet te krijgen was. Immers een officiële lijst zoeken is niet zo moeilijk end die zijn er in overvloed. Wellicht is dat de toekomst van deze lijst en misschien is het dan voor velen minder interessant en trekt het minder lezers, maar soms raakte de boel wel heel erg of topic en dan zeiden we daar van tijd tot tijd wat van. De laatste tijd zijn wij daar misschien wat nalatig in geweest.

En heel graag wil ik een lans breken voor WaymanDirector, want ondanks dat het Wedlock's topic is, heeft hij ook heel veel tijd en moeite gestoken om letterlijk Wedlock te helpen. Ik kan me wel voorstellen dat WaymanDirector zich nu even achter de oren krabt...

Rogier doet in deze niet anders dan Wedlock helpen en dat valt alleen maar te prijzen. Hij pakt zijn verantwoordelijkheid. Dat klinkt misschien wat streng, maar soms is het niet anders. Maar ik begrijp ook zeker dat het een en ander nog niet helemaal duidelijk is. Wat wel direct duidelijk wordt is hoe hoog iedereen dit topic heeft zitten.

reply
0
R
rogue
Nov 23, 2017

Johan Scorsese;2052408 wrote: Wind River komt 23 januari op blu-ray. Heb ik persoonlijk gevraagd bij uitgever The Searchers.

Maar dat telt niet, alleen als de uitgever het officieel aangeeft. Dan zal die toch op de lijst van WaymannDirector komen ;).

reply
0
O
Oudlid_X5
Nov 23, 2017

:lol:

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 23, 2017

Wat een soep is het geworden met die twee lijsten. Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik ermee moet aanvangen? Verder onderhouden of niet? Want nu plots na alle poeha staan er nu in deze lijst ook onofficiele release in het rood aangeduid. Iets wat ik al meerdere malen aangaf om te doen!! Maar dat werd als teveel werk bevonden. En nu lukt het plots wel nadat ik heb getoond hoe het eruit zou zien?

En om op 47 Meters Down terug te komen. Die film is exclusief beschikbaar bij Netflix in België al enige tijd (weet niet of deze ook in het aanbod van Nederland beschikbaar is) maar het geeft er waarschijnlijk mee te maken dat DFW nog geen blu-ray heeft gepland of zal plannen.

reply
0
W
Wedlock
Nov 23, 2017

Jongens dit is een beetje onzin natuurlijk......
Hij vraagt zelf aan de distributeur wanneer een film uitkomt en die geeft aan op 23 Januari 2018 dus dan is het heel wat anders dan een datum van een webshop plukken.

Maar goed het topic is duidelijk ten onder aan het gaan aan commentaren die sommige mensen hebben over mijn keuze en daarom zal de topic dan ook definitief op slot gaan en nooit meer voorzien worden van een update.
Ik stop ermee want mijn tijd is kostbaar en als het zo moet dan kies ik ervoor om mijn tijd te besteden aan de leuke dingen dan tegen commentaren in te gaan lopen schrijven.

Wedlock

reply
0
K
Kev
Nov 23, 2017

Wedlock;2052413 wrote: Jongens dit is een beetje onzin natuurlijk......
Hij vraagt zelf aan de distributeur wanneer een film uitkomt en die geeft aan op 23 Januari 2018 dus dan is het heel wat anders dan een datum van een webshop plukken.

Maar goed het topic is duidelijk ten onder aan het gaan aan commentaren die sommige mensen hebben over mijn keuze en daarom zal de topic dan ook definitief op slot gaan en nooit meer voorzien worden van een update.
Ik stop ermee want mijn tijd is kostbaar en als het zo moet dan kies ik ervoor om mijn tijd te besteden aan de leuke dingen dan tegen commentaren in te gaan lopen schrijven.

Wedlock

Is het geen optie om commentaar uit te schakelen op deze topic zodat enkel jij de beginpost kan aanpassen? Is vrij jammer want gebruik de lijst wel heel veel & ben je ook wel dankbaar voor al het werk die erin zit, maar snap het ergens wel...

reply
0
R
rogue
Nov 23, 2017

Wedlock;2052413 wrote: Jongens dit is een beetje onzin natuurlijk......

Wedlock

Ik hoop niet dat mijn laatste post (die op zich serieus was) hieraan bijgedragen heeft, dat is absoluut niet de bedoeling.

Zoals ik eerder voorstelde, waarom slaan jij en WaymannDirector niet de handen, waarbij jij in dit topic de officiele lijst bijhoudt en WaymannDirector de onofficiele met kleurtje? Beide minder werk, en heel veel forummers gelukkig.
Ludo heeft al aangegeven dat hij jullie hier best bij wil helpen, aangezien jullie beide dan de beginpost moeten bijhouden.

reply
0
W
Wedlock
Nov 23, 2017

Rogue,

Ik denk niet dat het mogelijk is om mijn openingspost te delen met een andere forumgebruiker , kan er naast zitten natuurlijk maar ik betwijfel het.

Waymann, leuk verhaal dat je nu de met de wijzende vinger komt aanzetten naar mij toe maar als je even terug leest heb ik aangegeven dat ik over jouw voorstel zou nadenken om het toe te passen op de lijst.
Dat ik dat nu gedaan heb heb ik ALLEEN maar gedaan omdat sommige leden hier het jammer vonden dat die datums er niet bij stonden en ja het is wederom extra werk dus ik ben weer bij af, behalve dat ik dan wat beledigingen rijker ben geworden van jou :roll:

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 23, 2017

Wedlock;2052421 wrote: Waymann, leuk verhaal dat je nu de met de wijzende vinger komt aanzetten naar mij toe maar als je even terug leest heb ik aangegeven dat ik over jouw voorstel zou nadenken om het toe te passen op de lijst.
Dat ik dat nu gedaan heb heb ik ALLEEN maar gedaan omdat sommige leden hier het jammer vonden dat die datums er niet bij stonden en ja het is wederom extra werk dus ik ben weer bij af, behalve dat ik dan wat beledigingen rijker ben geworden van jou :roll:

Eindelijk zeg je eens waar het op staat Wedlock. Ik wist niet goed of mij nu bedoeld of niet? Als ik je geschoffeerd heb in vorige posts dan wil ik daar m’n excuses voor aanbieden, dit was nooit de bedoeling, ik zou dan ook graag weten waarmee of wanneer ik je beledigd heb.

Als het over die andere lijst gaat, ik heb meermaals aangegeven dat ik daar nooit helemaal achter stond en die eigenlijk niet wou maken. Ik heb ze uiteindelijk toch aangemaakt omdat het leek alsof de beslissing definitief was om dit topic enkel te voorzien van officiele data en het leek alsof de crew zelf niet openstond voor de mening van andere forumleden, pas achteraf wanneer ik het topic had aangemaakt kwam er reactie. Ik denk dat er hier een heuse miscommunicatie aan de gang was. Ik vind het jammer dat dit zo is moeten lopen. Je hebt inderdaad gepost dat je het zou bekijken. Door omstandigheden heb ik dat geïnterpreteerd als “we zullen later wel zien” en ik wist niet dat je hierover snel beslissing zou maken. Als je ervoor openstaat wil ik deze kwestie met je uitklaren via PM.

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 23, 2017

@Ludo Keeris Vind het nogal ondoordacht om de post van Wedlock aan te passen, daar stond in mijn opzicht niks beledigends in.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 23, 2017

WaymannDirector;2052424 wrote: @Ludo Keeris Vind het nogal ondoordacht om de post van Wedlock aan te passen, daar stond in mijn opzicht niks beledigends in.

Prima! Weer in oorspronkelijke staat hersteld!

reply
0
JS
Johan Scorsese
Nov 24, 2017

Is dit het einde van dit geliefde topic?

reply
0
PK
Pieter Kleine
Nov 24, 2017

Wedlock, gewoon. doorgaan met de lijst. Deze lijst wordt door mij en anderen regelmatig gecheckt. De oplossing om met rode teksten te werken is handig.

reply
0
JT
John Tak
Nov 24, 2017

Ik ben vast heel naïef maar waarom kunnen we niet gewoon genoegen nemen met deze lijst zoals hij is, met in rood een datum die onder voorbehoud is... Het is voltrekt duidelijk en helder, je weet dat een datum altijd kan veranderen, en jemig, er zijn ergere dingen in de wereld dan een film die opeens niet verschijnt....

Ik waardeer ieders werk, inzet en moeite, en ben altijd erg blij met de updates van nieuw verschenen films hier... Heb dan ook geen behoefte om er allerlei commentaren onder te zetten om hier eerder genoemde redenen, maar waardeer wel zeer de inzet. Prima als daar vooral niet teveel mensen tegelijk mee bezig zijn, prima als er vooral niet heel veel rookgordijnen worden opgeworpen door allerlei vage data te noemen. Wat mij betreft erg jammer als Wedlock de pijp aan Maarten geeft, maar ik kan zijn reactie wel goed begrijpen. Het moet wel leuk blijven.

Ik hoop dat je toch nog de tijd en energie kunt vinden om dit topic levend te houden Wedlock!

reply
0
W
Werner
Nov 24, 2017

Ik vind een topic met releaselijsten veruit HET belangrijkste topic op het hele forum (alhoewel mijn portefeuille vaak protesteert, maar portefeuilles hebben niets te zeggen). Of die data nu officieel, semi-officieel of compleet tentatief zijn, als een topic als dit voor 90 % klopt, dan is het al meer dan zijn verdienste waard.

reply
0
JT
John Tak
Nov 26, 2017

Werner;2052496 wrote: Ik vind een topic met releaselijsten veruit HET belangrijkste topic op het hele forum (alhoewel mijn portefeuille vaak protesteert, maar portefeuilles hebben niets te zeggen). Of die data nu officieel, semi-officieel of compleet tentatief zijn, als een topic als dit voor 90 % klopt, dan is het al meer dan zijn verdienste waard.

Dus dat. (y)

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Nov 26, 2017

Vandaag een meeting gehad bij Pascal in zijn Red Cinema, samen met Geoffrey en Gerco,
tijdens onze gesprekken ging ook dit topic nog even over de tong.... in positieve zin overigens(y)

Heb de discussie hier niet echt gevolgd en weet niet waar het zeer precies zit, weet zelf wel
dat dit topic zeer gewaardeerd wordt, ook bij de mede meeting bezoekers, we zouden het dan
ook zeer waarderen dat deze lijst blijft bestaan en dat mag ik denk ik wel uit onzer 4 namen
beamen.

Persoonlijk maken mij de precieze datums niet echt heel veel uit, de heren uitgevers zijn nog
wispelturiger dan het weer en net zo betrouwbaar als onze weerspoorspellingen op de
lange termijn, niet dus.... (mijn pre-orders krijgen regelmatig een mailtje met een
aanpassing op de datum)

Persoonlijk kijk ik de lijst wel eens in om te zien wat er zoal uit komt...... naar de winkels hoef
je immers niet te gaan, ze hebben bijna niets en als het wel uitkomt dan hebben ze het soms
niet eens besteld..... Leuk dat de uitgevers erbij staan, zo doe ik er zelf een dik jaar bij als er
een uitgever als EOne bijstaat, die zuinige aap verdient aan mij geen dubbeltje meer, wacht wel
tot zijn spullen op Netflix verschijnen of in de 1 euro bak liggen:twisted:

Ach..... lang verhaal om kort te zeggen dat we hopen dat deze lijst lekker door blijft kabbelen zoals
we al vele jaren als vanzelfsprekend hebben aangenomen...... misschien wel te vanzelfsprekend.

reply
0
J
Juvefan
Nov 27, 2017

Ik vind het bijzonder jammer dat er nu met roodgekleurde titels een oplossing gevonden lijkt te zijn waarmee iedereen gebaat is, maar de schade toch zo groot lijkt te zijn dat er niet mee wordt gewerkt.

Negen jaar geleden opperde ik hier op het forum het idee voor een releaselijst. Quint wierp zich op als vrijwilliger om dat bij te houden en heeft dat al die tijd uitmuntend gedaan.

Quint, als je echt niet meer te overtuigen bent om ons nog langer te voorzien van die zo populaire releaselijst, dan wil ik je hartelijk bedanken voor al het werk dat jij bijna 10 jaar lang in de lijst gestoken hebt. Ik hoop natuurlijk dat er nog wel iets mogelijk is, want het is voor mij en ik denk veel anderen al die tijd het meest bezochte topic op dit forum en dat zegt iets.

Dus in welk geval dan ook, bedankt Quint!

reply
0
R
rogue
Nov 27, 2017

Quint, bedankt voor al die jaren dat je ons van info hebt voorzien. Hopelijk bedenk je je nog, maar mocht dat niet zo zijn, dan begrijp ik dat ook best, het is helaas niet anders.

reply
0
A
Ash
Nov 27, 2017

Bedankt he zeurpieten, over het continue gezeik over dat een datum niet klopt etc.
Had Wedlock lekker gewoon zijn eigen ding laten doen, zoals het al die jaren voorheen gewoon goed is gegaan.

Iig bedankt Wedlock voor al die jaren voor je inzet, zal dit topic erg gaan missen. :(

reply
0
X
x-vision
Nov 27, 2017

Ik heb blijkbaar iets gemist? Geen updates meer? Dit topic is voor mij het allerbelangrijkste... en tevens ook de enige reden dat ik hier op het forum zit.
Nu ja, dan zoek ik wel ergens anders een alternatief. Toch bedankt Wedlock voor je jarenlange inzet.

reply
0
R
Redcinema
Nov 27, 2017

Bedankt wedlock!
keek hier dagelijks op dit is een groot gemis voor het forum.
zal hier nu toch niet meer dagelijks zijn.

reply
0
PK
Pieter Kleine
Nov 27, 2017

Bedankt wedlock.

reply
0
DW
DVD Watcher
Nov 28, 2017

Toch jammer dat deze lijst nu kapot gemaakt is/wordt door bepaalde mensen.
Jammer dat het zo moet & dat velen nu benadeeld worden.

reply
0
A
Ash
Nov 28, 2017

Weet niet of het mogelijk is, en of dat Wedlock er überhaupt nog zin in heeft.
Maar zou het topic niet een alleen lezen functie kunnen krijgen en dat enkel de topicstarter (Wedlock) de beginpost kan updaten en reacties kan plaatsen?

reply
0
R
rogue
Nov 28, 2017

DVD Watcher;2052648 wrote: Toch jammer dat deze lijst nu kapot gemaakt is/wordt door bepaalde mensen.
Jammer dat het zo moet & dat velen nu benadeeld worden.

Heb je dit wel gelezen? Beter doen voordat je zulke opmerkingen plaatst....

reply
0
DW
DVD Watcher
Nov 28, 2017

rogue;2052652 wrote: Heb je dit wel gelezen? Beter doen voordat je zulke opmerkingen plaatst....

Dat heb ik zeker gelezen/gezien. Ik was & ben van mening dat als er niet zo moeilijk werd gedaan in de lijst van Wedlock, dat de lijst dan nog steeds werd bijgehouden, en dat de beste man er niet de brui er aan had gegeven. En ik blijf bij mijn woorden.

reply
0
A
Ash
Nov 28, 2017

DVD Watcher;2052664 wrote: Dat heb ik zeker gelezen/gezien. Ik was & ben van mening dat als er niet zo moeilijk werd gedaan in de lijst van Wedlock, dat de lijst dan nog steeds werd bijgehouden, en dat de beste man er niet de brui er aan had gegeven. En ik blijf bij mijn woorden.

+1
Dat zijn ook mijn gedachten erbij, als er niet te veel poeha was ontstaan, waardoor het steeds meer tijd en werk van Wedlock vereiste, om die lijst bij te houden, ipv de gebruikelijke updates die hij zelf toepaste 1 x per week.
Dan hadden we nog een lange tijd mogen genieten van de lijst en de bijhorende updates.

reply
0
J
Juvefan
Nov 28, 2017

DVD Watcher;2052664 wrote: Dat heb ik zeker gelezen/gezien. Ik was & ben van mening dat als er niet zo moeilijk werd gedaan in de lijst van Wedlock, dat de lijst dan nog steeds werd bijgehouden, en dat de beste man er niet de brui er aan had gegeven. En ik blijf bij mijn woorden.

Er werd een wens/idee geuit. Als je wilt dat dat niet mag is Noord Korea misschien iets voor je.

Daarnaast had Rogue een idee dat alles omvatte en Wedlock niet meer werk kostte, maar dat werd tegengehouden. De lijst zou nu in de nieuwe opzet aanzienlijk slinken en ik begrijp dat dat niet voor iedereen wenselijk is. De lijst waar jij voor vecht is niet die fijne lijst die we 9 jaar lang hadden.

reply
0
DW
DVD Watcher
Nov 28, 2017

Juvefan;2052671 wrote: Er werd een wens/idee geuit. Als je wilt dat dat niet mag is Noord Korea misschien iets voor je.

Daarnaast had Rogue een idee dat alles omvatte en Wedlock niet meer werk kostte, maar dat werd tegengehouden. De lijst zou nu in de nieuwe opzet aanzienlijk slinken en ik begrijp dat dat niet voor iedereen wenselijk is. De lijst waar jij voor vecht is niet die fijne lijst die we 9 jaar lang hadden.

Had Wedlock zijn topic laten blijven maken zoals ie altijd al deed & dan was ie nu niet vertrokken. Als het al jaren zo top ging, had het ook zo nog jaren verder kunnen gaan.
En wat betreft Noord Korea: Misschien kan je er zelf naar toe.

reply
0
J
Juvefan
Nov 28, 2017

Quint, ik wil je nog veel geluk wensen met de nieuwe man in je leven. Dat had ik nog niet gedaan. Ik hoop wel dat het einde van je lijst niet het einde van jou op het forum betekent, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 28, 2017

@DVD Watcher en Ash, met bepaalde mensen rekenen jullie daaronder mij? Dat zou graag even weten.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 28, 2017

Ah jongens, laten we hier nu even geen ruzie over lopen maken en verwijten naar anderen maken. Dat heeft geen zin en dat brengt de lijst niet terug.
Inmiddels zijn het oude koeien en laten we die gewoon in de sloot laten.

reply
0
T
tranceguy
Dec 23, 2017

Ludo Keeris;2052668 wrote: Ah jongens, laten we hier nu even geen ruzie over lopen maken en verwijten naar anderen maken. Dat heeft geen zin en dat brengt de lijst niet terug.
Inmiddels zijn het oude koeien en laten we die gewoon in de sloot laten.

Daar heb je zeer zeker gelijk in Ludo. Maar denk dat er zeer zeker belang is aan die lijst. Laat t dan iemand anders overnemen en niet zomaar stoppen. het topic is volgens mij te belangrijk voor best wel wat mensen lees ik hier en daar. EN ik zie interesse van mensen die erover nadenken het verder te zetten. Dat waardeer ik ook. Het zou echt triest zijn om het hier te laten eindigen. Je kan ook gewoon verder gaan zonder Wedlock als iemand het ziet zitten. Dat hoeft dan toch niet meteen te betekenen dat het gelijk maar moet stoppen?

reply
0
A
Ash
Dec 23, 2017

tranceguy:

Als je even iets verder had doorgelezen zag je de quote van Wedlock dat ie het voor nu weer eventjes heeft opgepakt met het bijhouden van de lijst! (halleluja it's a xmas miracle! :p )
Laten we er nu gewoon met z'n allen voor zorgen dat ie dit nog wilt blijven doen, zonder al te veel bemoeienis van anderen.
zodat dit niet meer te belastend voor hem word, gezien ie dit toch in z'n eigen vrije tijd erbij doet.

Wedlock;2053457 wrote: Kon mij eigen toch niet beheersen :-P

reply
0
W
WaymannDirector
Nov 28, 2017

Om de gemoederen voor altijd te laten bedaren omtrent dit onderwerp wil ik laten weten er sterk overna te denken om het werk van Wedlock verder te zetten, ik hoop dat ik hierin een kans krijg, Maar daarmee ga ik morgen niet meteen beginnen, ik wil eerst overleggen met de crew van de site over het topic en welke richting het moet uitgaan en hoe we met een schone lei (lijst) het topic een nieuwe start kunnen geven. Ludo ik richt me tot jou, als dit oké is wil ik je hierover via PM contacteren één van de komende dagen.

reply
0
J
Juvefan
Nov 28, 2017

Oeh "zelf!" terugroepen. Sterk hoor.

Wedlock wilde de lijst versimpelen om tijd vrij te maken voor belangrijkere dingen in zijn leven. Hij heeft hier mijns inziens groot gelijk in, maar de lijst zou dus los van dit gedoe nu of binnenkort sterk slinken.

reply
0
W
Wedlock
Nov 28, 2017

Jongens ik lees nu alleen maar dingen van verwijt en dat heeft toch geen enkele zin ??

Als ik deze berichtjes lees word ik gewoon verdrietig hoe snel deze topic vervuilt raakt.......laat iedereen gewoon in zijn waarde en accepteer dat de lijst zoals hij ooit was niet meer terug gaat komen.....dan kunnen jullie gewoon verder.
Voorlopig staat er nog een hele lijst op de openingspagina waar info uit gehaald kan worden en zodra de crew en eventuele forumleden een beslissing hebben genomen over hoe het verder gaat zal er ongetwijfeld weer een mooie lijst staan waar jullie allemaal jullie harten aan op kunnen halen.

Maar tussentijds , alsjeblieft, blijf redelijk naar elkaar en wacht gewoon even geduldig af.

reply
0
.
.:Quadran:.
Nov 30, 2017

Nogmaals mijn dank aan Wedlock en ik begrijp de negatieve reacties van bepaalde personen ook echt niet.
Ik heb altijd veel respect gehad voor zijn werk en wens hem dan ook het allerbeste toe.

De lijst raadpleegde ik meermaals per week.

PS: Twin Peaks is alweer uitgesteld naar 28 maart 2018.

reply
0
T
tranceguy
Dec 23, 2017

Toch vind ik het zeer jammer. Hoe moet ik nou mijn maandelijkse aankopen doen zonder deze zeer gewaardeerde info? Beetje jammer dat er een paar pleuris karakters tussen zitten die t harde werk van Wedlock weer kapot moeten maken. Kan de lijst dan niet tenminste op dezelfde wijze door iemand anders verder gezet worden? Het ontbreekt mij aan contacten anders deed ik het zelf.

Echt onbegrijpelijk dat die idioten er voor gezorgd hebben dat de lijst nu stopt. Die man doet zijn stinkende best en dan krijgen we dit? Blij te zien dat er nog meer mensen zijn die dit jammer vinden en die zijn werk wel waardeerden... Kunnen we die kloothommels niet wegschoppen? Echt hoor dat is wat er nu voor gedachten door mijn hoofd spoken.. Dat soort mensen horen hier gewoon niet thuis en zijn gewoon geen filmliefhebber, echt wegwezen dan, linea recta! Zo zonde als dit echt de werkelijke reden is dat Wedlock ermee kapt. Tijd geleden dreeg het ook al die kant op te gaan en ook toen plaatste ik een dergelijke reactie.

Gewoon omdat ik het niet aan kan zien dat zo'n goed initiatief volkomen de vernieling in wordt getrapt door mensen die gewoon niet weten waar ze het over hebben en die volgens mij overal tegenaan willen trappen. Tis dat het mijn forum niet was anders waren die stoorzenders er keihard vanaf gekickt.

Ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt dat ik het heel heel jammer vind en dat ik me afvraag (als echte filmliefhebber) of het topic wel doorgetrokken wordt. Ik hoop van wel maar vrees het ergste. Toch jammer want nogmaals hoe moet dit nu dan? Is gewoon niet te doen zonder een leidraad als deze.

reply
0
P
peptalk
Dec 23, 2017

Ik vind het echt niet normaal hoe je reageert tranceguy met je pleuris karakters en idioten die maar van het forum afgekickt moeten worden. Dat alles ook nog eens puur uit egoïsme omdat je nu niet meer weet waar je je info vandaan moet halen....

reply
0
R
rogue
Dec 24, 2017

peptalk;2053917 wrote: Ik vind het echt niet normaal hoe je reageert tranceguy met je pleuris karakters en idioten die maar van het forum afgekickt moeten worden. Dat alles ook nog eens puur uit egoïsme omdat je nu niet meer weet waar je je info vandaan moet halen....

Inderdaad, klagen over anderen en dan zelf zo'n reactie achterlaten.....

reply
0
DW
DVD Watcher
Dec 23, 2017

Kunnen we niet gewoon nu deze discussie definitief achter ons laten & ons gelukkig prijzen dat Wedlock/Quint zich weer bezig houdt met deze lijst. Als dit zo door blijft gaan, dan is het dadelijk echt gedaan met de lijst denk ik. Dus laten we de ''peace on earth'' gedachten bij ons houden, en deze lijst niet meer vervuilen met discussies die irritaties gaan opwekken???

Ik zou zeggen: Tof dat je het weer doet Quint & ik wens jou en je partner hele fijne kerstdagen toe & de allerbeste wensen voor 2018. En dat we nog maar lang mogen blijven genieten van jouw tomeloze inzet (y).

reply
0