Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
M
martwout
Fabeltjeskrant op dvd: zijn er complete seizoenboxen?
Oct 01, 2018

Omdat de tentoonstelling over de Fabeltjeskrant er is, dacht ik meteen aan een dvd ervan. Als ik echter zoek bij Bol kom ik alleen maar thema-boxen tegen. Weet iemand of er een goede uitgave is geweest waarin de afleveringen nog chronologisch erop staan.

W
Werner
Oct 01, 2018

Nee, is er nooit geweest. Ik betwijfel zelfs of daar nog opnames van bestaan.

reply
0
RW
Robin W.
Oct 03, 2018

Werner;2063390 wrote: Nee, is er nooit geweest. Ik betwijfel zelfs of daar nog opnames van bestaan.

Volgens mij toch wel. In het pas uitgebrachte boek ‘Hallo, Meneer de Uil’ bedankt de schrijver Beeld en Geluid vanwege het mogelijk maken van het bekijken van alle afleveringen.

reply
0
M
martwout
Oct 04, 2018

Ik ga begin november naar de tentoonstelling in Rotterdam. Wellicht een mini-kans dat er daar dvd's worden verkocht anders wordt het een keer sprokkelen wat er te koop is. Het hoeft van mij niet compleet te zijn als het maar chronologisch is. Ik vrees dat de thema-boxen die ik nu bij Bol zie dat niet echt zijn.

reply
0
RW
Robin W.
Oct 14, 2018

martwout;2063462 wrote: Ik ga begin november naar de tentoonstelling in Rotterdam. Wellicht een mini-kans dat er daar dvd's worden verkocht anders wordt het een keer sprokkelen wat er te koop is. Het hoeft van mij niet compleet te zijn als het maar chronologisch is. Ik vrees dat de thema-boxen die ik nu bij Bol zie dat niet echt zijn.

Ben op dag 1 geweest. Helaas geen DVD’s te koop.

reply
0
S
Samba-boy
Oct 04, 2018

Een prachtig boek en wat een jaloezie voor de schrijver dat hij gewoon rustig 1200 van de 1600 nogwat afleveringen back to back heeft kunnen kijken :D Op 29 september was ik bij de lezing rondom 50 jaar Fabeltjeskrant en de uitreiking van het boek in Beeld & Geluid en het was zo bijzonder om fragmenten te zien die al bijna 50 jaar nergens meer vertoond waren.

reply
0
D
drTree
Oct 14, 2018

martwout;2063376 wrote: Omdat de tentoonstelling over de Fabeltjeskrant er is, dacht ik meteen aan een dvd ervan. Weet iemand of er een goede uitgave is geweest waarin de afleveringen nog chronologisch erop staan.

Veel van de Fabelkrant dvd's die hier vermeld staan, worden ondertussen voor weinig geld op Marktplaats aangeboden.
Die 3 dvd-box (14 AFLEVERINGEN - NEDERLANDS GESPROKEN - SPEELDUUR:135 MINUTEN) wordt bijvoorbeeld hier op marktplaats aangeboden voor 10 euro.

[ATTACH=CONFIG]10025[/ATTACH]

reply
0
M
martwout
Oct 15, 2018

drTree;2063765 wrote: Veel van de Fabelkrant dvd's die hier vermeld staan, worden ondertussen voor weinig geld op Marktplaats aangeboden.
Die 3 dvd-box (14 AFLEVERINGEN - NEDERLANDS GESPROKEN - SPEELDUUR:135 MINUTEN) wordt bijvoorbeeld hier op marktplaats aangeboden voor 10 euro.

[ATTACH=CONFIG]10025[/ATTACH]

Bedankt voor de tip. Ik ga eens zoeken.

Ben op dag 1 geweest. Helaas geen DVD’s te koop.

Bedankt voor de update. Is het hier genoemde boek wel te koop?

reply
0
RW
Robin W.
Oct 15, 2018

martwout;2063775 wrote: Bedankt voor de tip. Ik ga eens zoeken.

Bedankt voor de update. Is het hier genoemde boek wel te koop?

Jazeker!!

reply
0
M
martwout
Oct 16, 2018

Inmiddels via marktplaats een box gekocht. Die krijg ik van de week binnen. Niet bij de genoemde verkoper (op de foto's zag het er raar uit) maar via een ander.

reply
0