Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

UHD Recensies
RB
Rogier Burghout
Mamma Mia! Here We Go Again (UHD)
Nov 30, 2018

Mamma Mia! Here We Go Again (UHD) In Mamma Mia! Here We Go Again kunnen we weer lekker meezingen met alle ABBA-classics. Lees dit artikel

M
martwout
Nov 30, 2018

Even wachten totdat de prijs daalt en dan komt hij erin. Bol en MM vragen er nu € 34 voor. Iets teveel geld.

reply
0
B
BluRay4Life
Nov 30, 2018

De prijzen voor 4K-films zijn toch echt belachelijk hoor. €34 vragen en dan zullen ze beweren dat het hier niet goed verkoopt.

martwout;2065045 wrote: Even wachten totdat de prijs daalt en dan komt hij erin. Bol en MM vragen er nu € 34 voor. Iets teveel geld.

reply
0
M
martwout
Nov 30, 2018

BluRay4Life;2065052 wrote: De prijzen voor 4K-films zijn toch echt belachelijk hoor. €34 vragen en dan zullen ze beweren dat het hier niet goed verkoopt.

Maar Hotel Transsylvania 3 4K is weer € 24. En die is ook net uit. Zal wel weer door vraag en aanbod komen.

reply
0
PK
Pieter Kleine
Dec 01, 2018

Rogier,

heb je de film gezien met HDR 10 of met Dolby Vision? Dat blijkt niet uit de recensie. Mijn Franse UHD met nl-ot is vandaag ontvangen.

reply
0
M
martwout
Dec 01, 2018

Pieter Kleine;2065071 wrote: Rogier,

heb je de film gezien met HDR 10 of met Dolby Vision? Dat blijkt niet uit de recensie. Mijn Franse UHD met nl-ot is vandaag ontvangen.

Bedankt voor de halve winkeltip. Meteen bij Amazon op de lijst gezet. Die heeft een goede prijs.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Dec 01, 2018

Ik ga even kijken Pieter, ik kom er bij je op terug. Maar als jij een versie met NL subs hebt dan vermoed ik dat het dezelfde versie is. Dus als je het snel wilt weten moet je je eigen versie even checken.

reply
0
PK
Pieter Kleine
Dec 01, 2018

Rogier Burghout;2065073 wrote: Ik ga even kijken Pieter, ik kom er bij je op terug. Maar als jij een versie met NL subs hebt dan vermoed ik dat het dezelfde versie is. Dus als je het snel wilt weten moet je je eigen versie even checken.

De disc heeft dolby vision. Maar mijn vraag was of jij de film in dolby vision hebt gezien?

reply
0
RB
Rogier Burghout
Dec 02, 2018

Pieter Kleine;2065090 wrote: De disc heeft dolby vision. Maar mijn vraag was of jij de film in dolby vision hebt gezien?

Dat zag ik op de backcover inderdaad. Nee, mijn speler kan alleen HDR aan, geen DV.

reply
0
PK
Pieter Kleine
Dec 02, 2018

Rogier Burghout;2065099 wrote: Dat zag ik op de backcover inderdaad. Nee, mijn speler kan alleen HDR aan, geen DV.

Bedankt voor de info. Tip: geef dit ook aan in de recensie, zoals bijvoorbeeld blu-ray.com ook doet.

reply
0
MH
Marcel Hoeve
Dec 02, 2018

Waarom, worden er tegenwoordig zo weinig van dit soort "feel-good movies" gemaakt? Ik ben al die nep-superhelden films van tegenwoordig een beetje zat aan het worden. Elke strip van Marvel schijnt tegenwoordig verfilmd te moeten worden, ook de hele slechte. Nee, dan kijk ik toch 10x liever naar dit soort films (wat niet wil zeggen dat ik de Marvel-films helemaal heb afgezworen, want die van 5 tot 10 jaar terug waren nog wel om aan te zien).

reply
0