Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Patrick van den Hul
Dec 17, 2018
Onderstaande prijzen zijn niet onderhandelbaar. Graag alleen berichtjes met welke titels je wilt en/of voor als je vragen hebt over bepaalde titels. Alleen als je de hele (restant) collectie overneemt is er onderhandelingsruimte. Per stuk: - 5 euro - Verzendkosten voor de koper - OF Afhalen in Groningen vanaf 3 stuks Per 5 stuks: - 4 euro per stuk - Verzendkosten voor de koper - Dus € 20 voor vijf stuks + verzendkosten - OF afhalen in Groningen - Elke volgende is ook 4 euro Per 10 stuks: - 3 euro per stuk - Verzendkosten GRATIS (kosten voor verkoper) - Dus 10 stuks voor € 30,- inclusief verzenden - OF afhalen in Groningen voor € 25 - Elke volgende is ook 3 euro Vanaf 50 stuks: - 2,50 per stuk - Verzendkosten GRATIS (kosten voor verkoper) - Dus 50 stuks voor € 125,- inclusief verzenden - Elke volgende is ook 2,50 euro De hele collectie overnemen: - Stuur me een bericht zodat we een prijs kunnen afspraken - Bij hele collectie overnemen wordt het ophalen in Groningen Meer informatie: - Alle titels zijn regio B of regiovrij - De meeste titels zijn de Nederlandse uitgave, maar niet allemaal - UK titels hebben vaak ook NL subs en andere minimaal ENG subs - Meer info over titels: invelos.com/dvdcollection.aspx/patrickvdhul (niet actueel, ook de verkochte titels staan hier nog op, in dit topic zie je het resterende actuele aanbod) - Of vraag me in een reactie of privé bericht DE LIJST (Titel, regisseur, productiejaar): Lijst even tijdelijke offline totdat ik de lopende bestellingen kan verwerken en de lijst heb bijgewerkt.