Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
A
Autumnkid
The Goonies met Nederlandse audio?
Jul 02, 2019

Hallo, mijn zoon van 7 is verslingerd op de film E.T. Bonus is dat de Blu-ray die wij hebben over Nederlandse audio beschikt, alhoewel het niet vermeld staat op het kaftje. Nu vraag ik mij af of er nog zo'n edities van die classic 80s films bestaan met Nederlands gedubde audio? Bijvoorbeeld The Goonies zou ik graag aanschaffen, maar in het Engels verstaat hij er natuurlijk niks van. Iemand weet van een editie van The Goonies met Nederlandse audio? Alvast bedankt! Koen

LK
Ludo Keeris
Jul 02, 2019

Hallo Koen,

Er is helaas geen editie van The Goonies met Nederlandse taal.
Niet op DVD en niet op Blu-ray.
Hier kun je zien welke versies van The Goonies er zo her en der is uitgebracht en met welke taal en ondertiteling.
Nederlandse taal zit daar nergens tussen.
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=16421

reply
0
W
Werner
Jul 02, 2019

Proficiat overigens om je zoontje al zo vroeg in te wijden in de wereld van de film! (y)

reply
0
A
Autumnkid
Jul 03, 2019

Bedankt heren!

reply
0
S
Samba-boy
Jul 06, 2019

Tip: zet de Engelse met NL subs voor hem aan, en kijk met 'm mee. Gaat het te snel, dan leg je het uit of kijk je het opnieuw. Doet veel voor zijn Engelse woordenschat (Zo heb ik het ook geleerd). En hee, een leuk spel voor zo'n knul om die snelle ondertitelingen mee te kunnen lezen! :)

Also, dan waardeert hij vanzelf de film ook meer en wil ie 'm binnen no time nog eens zien. Succes! ^_^

reply
0