Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Babbelbox
MH
Michael Hamers
Stop met schrijven voor Allesoverfilm
Jul 28, 2019

Hoi allemaal, met pijn in mijn hart vertel ik jullie dat ik stop met schrijven voor Allesoverfilm. Het was enorm leuk om de hardware reviews te schrijven voor AOF en daardoor heb ik ook weer veel bijgeleerd en heb ik veel mensen in het wereldje leren kennen. Omdat mijn hart meer uitgaat naar hardware en dat deel juist niet is geworden wat ik er zelf van had gehoopt stop ik met het reviewen. Eerlijk is eerlijk, de bezoekersaantallen lopen terug en ik vind het erg jammer om behoorlijk wat uren te steken in een review die door relatief weinig mensen wordt gelezen. Daarnaast baal ik er van dat ik nog altijd nagenoeg de enige was die hardware reviews schreef. Dat was gewoon te veel. Natuurlijk speelt het ook mee dat ik ben gevraagd te gaan schrijven voor Hifi.nl. Ik ben daar verre van alleen en schrijf voor een veel groter publiek. Daar doe ik het tenslotte voor. Ik wens Allesoverfilm natuurlijk alle goeds toe en hoop dat de site weer het succes kan evenaren uit de hoogtijdagen. Het ga jullie goed! En ik kan me voorstellen dat dit wellicht als verrassing komt. Heb je vragen, stel ze gerust. Ik hoop in elk geval dat jullie mijn keuze respecteren. Groet, Michael