Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
R
rogue
Moon Knight [Disney+]
Aug 24, 2019

Er zijn nog meer series aangekondigd op Disney+....

T
tmvde
Aug 24, 2019

Zou Kevin Feige nog aan slapen toe komen? Phase 5?

reply
0
CS
Claudio Santulli
Aug 24, 2019

Hier zit ik al heel lang op te wachten. Vond ik altijd heel cool.

reply
0
J
jeroeni
Aug 24, 2019

Disney+ lijkt een must-have dienst te gaan worden.

reply
0
R
rogue
Aug 24, 2019

Ja, ik ben er ook blij mee. Er waren al ten tijde van de Marvel Netflix series geruchten hierover en daar had hij perfect bij gepast (qua hardheid en ook onderdeel van Marvel Knights).

Ik ben alleen er een beetje huiverig voor dat ze de serie te soft maken.

reply
0
T
tmvde
Jan 18, 2022

30 maart gaat Moon Knight van start.

reply
0
R
rogue
Jan 18, 2022

Redelijk verwarrende trailer moet ik zeggen, en tegelijkertijd wekt het wel nieuwsgierigheid op. Ga zeker kijken.

reply
0
T
tmvde
Jan 18, 2022

rogue;2093468 wrote: Redelijk verwarrende trailer moet ik zeggen, en tegelijkertijd wekt het wel nieuwsgierigheid op. Ga zeker kijken.

Denk dat ze dat gevoel (beetje paranoia) ook wel proberen op te wekken. Ik ben benieuwd, wordt de eerste MCU Disney+ serie zonder connectie naar eerdere films wat betreft de hoofdrolspeler.

reply
0
R
rogue
Mar 27, 2022

Woensdag de eerste!

reply
0
T
tmvde
Mar 27, 2022

Zin in, ik las dat de serie in de UK een 16+ rating heeft, vergelijkbaar aan Daredevil en co.

reply
0
S
SWAT*66
Apr 02, 2022

De eerste aflevering van Moon Knight vond ik heel goed.
Ga de tweede aflevering zeker kijken.
Jammer dat niet direkt alle afleveringen beschikbaar zijn op Disney+,kijk het liefst meerdere afleveringen achterelkaar.

reply
0
J
Johan1967
Apr 02, 2022

SWAT*66;2095138 wrote: Jammer dat niet direkt alle afleveringen beschikbaar zijn op Disney+, kijk het liefst meerdere afleveringen achterelkaar.

Kun je niet wachten, tot ze er allemaal opstaan?

reply
0
S
SWAT*66
Apr 02, 2022

Ja,dat was beter geweest.
Maar na het kijken van de trailer was ik zo benieuwd naar de serie dat ik niet 6 weken langer kon wachten.(y)

reply
0
R
rogue
Apr 19, 2022

Tot nu toe zeker niet slecht, en Isaac is geweldig, maar ik kom er nog niet zo 'in' als bij de voorgaande series. We zitten pas op de helft, dus er is nog alle kans.

reply
0
T
tmvde
Apr 19, 2022

Aflevering 4 schijnt een "game changer" te zijn. We gaan het zien morgen.

reply
0
S
SWAT*66
Apr 20, 2022

Net aflevering vier gekeken, en als ik eerlijk ben de afleveringen worden steeds minder.
Het hoofd figuur de MoonKnight was niet eens te zien in aflevering 4.
Met veel bombarie werd deze serie aangeprezen maar het is wel een tegenvaller.
Met aflevering één begon deze serie heel goed maar na aflevering twee worden de afleveringen er niet beter op.
De serie Hawkeye:hart: vind ik beter en die serie kreeg juist niet veel goede waardering.

reply
0
T
tmvde
Apr 20, 2022

Ik vond dit juist misschien wel de sterkste aflevering, erg benieuwd hoe het verder zal gaan. Overigens vond ik Hawkeye ook erg vermakelijk.

reply
0
R
rogue
Apr 20, 2022

tmvde;2095462 wrote: Ik vond dit juist misschien wel de sterkste aflevering, erg benieuwd hoe het verder zal gaan. Overigens vond ik Hawkeye ook erg vermakelijk.

Ik vond dit zeker de sterkste tot nu toe. Verwarrend, dat wel.

reply
0
T
tmvde
Apr 20, 2022

rogue;2095466 wrote: Ik vond dit zeker de sterkste tot nu toe. Verwarrend, dat wel.

Zeer desoriënterend inderdaad. Laat dat maar aan Moorhead en Benson over. https://collider.com/best-justin-benson-aaron-moorhead-movies-ranked-moon-knight/

reply
0
R
rogue
Apr 20, 2022

tmvde;2095467 wrote: Zeer desoriënterend inderdaad. Laat dat maar aan Moorhead en Benson over. https://collider.com/best-justin-benson-aaron-moorhead-movies-ranked-moon-knight/

He, van The Endless, daar heb ik een hele mooie Arrow blu-ray van, mooie film! Aanrader! Ga de andere films nog wel opsnorren, bedankt!

EDIT: Resolution heb ik ook al gekeken, stond op de LE van The Endless als tweede film.

reply
0
S
SWAT*66
Apr 21, 2022

tmvde;2095462 wrote: Ik vond dit juist misschien wel de sterkste aflevering, erg benieuwd hoe het verder zal gaan. Overigens vond ik Hawkeye ook erg vermakelijk.

Zeker ga ik de serie MoonKnight uit kijken.
De serie Hawkeye was inderdaad erg vermakelijk (ik vond vooral die scene dat Hawkeye:hart: in een kerstboom lande en dat er een uiltje op een tak zit en dat het uiltje met grote ogen kijkt en Hawkeye:hart: Hello of zoiets tegen dat uiltje zegt.):lol:
De serie Hawkeye:hart: was best een leuke/vermakelijke serie en vind het daarom ook jammer dat er geen tweede seizoen komt.

reply
0
S
SWAT*66
Apr 27, 2022

Zonet aflevering 5 gezien en zoals ik al eerder schreef na aflevering 2 worden de afleveringen er niet beter op.
En zo denk ik er nog steeds over, aflevering 1 en 2 zijn zeer goed maar daarna worden de afleveringen steeds slechter.
De serie MoonKnight valt mij enorm tegen.Had veel meer van deze serie verwacht!:(
De serie blijft bij 1 seizoen en dat is ook wel te begrijpen!Na aflevering 2 is de serie gewoon slecht.

reply
0
R
rogue
Apr 27, 2022

Grappig hoe we zo kunnen verschillen van mening, ik vind dat de serie nu pas echt op stoom komt. Weer verwarrend en ik zal niet beweren dat alles duidelijk was, maar dat vind ik helemaal niet erg. Het is imo alleen maar toe te juichen dat Marvel wederom een risico heeft genomen met een serie; ze haden alle series ook meer 'standaard' kunnen maken zoals Falcon and the Wintersoldier en Hawkeye, maar hebben dat niet gedaan.

reply
0
T
tmvde
Apr 27, 2022

Ik sluit me aan bij rogue, fijn dat Marvel elke keer wat anders doet en wat mij betreft wordt het elke aflevering beter.

reply
0
S
SWAT*66
May 02, 2022

Inderdaad rogue en tmvde,grappig hoe mensen zo kunnen verschillen van mening.
Maar dat is niet erg,iedereen is vrij van een eigen mening!
Voor mij is nog steeds de serie Hawkeye mijn favoriete Marvel serie.
Maar dat komt ook omdat Hawkeye/Ronin:hart: altijd al mijn favoriete Marvel personage is geweest.

reply
0
T
tmvde
May 02, 2022

Benieuwd wat we volgende maand van Ms. Marvel gaan vinden ;-)

reply
0
S
SWAT*66
May 02, 2022

Een trailer van de serie Ms.Marvel gezien, dit is niet mijn soort serie.Ik ga dan ook niet kijken.:-(
Sommige Marvel films zijn wel leuk om te kijken maar als serie kijk ik liever naar een ander gerne.

reply
0
T
tmvde
May 04, 2022

De finale had wat mij betreft wat langer gemogen, maar was weer zeer de moeite waard. Met de eerste after credit van de serie, die net wat extra jeu gaf aan de aflevering. Benieuwd waar en wanneer we Moon Knight / Marc Spector / Steven Grant / [SPOILER]Jake Lockley en Scarlet Scarab[/SPOILER] terug gaan zien.

reply
0
R
rogue
May 09, 2022

Al bij al vond ik het wat tegenvallen, ik had er meer van verwacht. Laatste deel was redelijk (en inderdaad een bijna verwacht persoon in de end credit), kom op een 7 uit, hetzelfde als What if...?. Daarmee komt de serie onderaan de lijst van de nieuwe Marvel series op Disney+.

reply
0