Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Te Koop Aangeboden
R
RiesAlmere
Slotje
Sep 02, 2019

-

R
RiesAlmere
Sep 03, 2019

UP

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 03, 2019

Je kent inmiddels de regels voor het uppen toch wel? 1x per week, niet 1x per dag...

reply
0
R
RiesAlmere
Sep 04, 2019

Ludo Keeris;2071149 wrote: Je kent inmiddels de regels voor het uppen toch wel? 1x per week, niet 1x per dag...

Ik ben me van geen kwaad bewust. Dus mocht ik deze fout hebben begaan dan wil ik je via deze weg mijn welgemeende excuses aanbieden.

En een goed bedoeld advies van mijn kant, je had me hiervoor ook een PB kunnen sturen. Fijne woensdag.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 04, 2019

RiesAlmere;2071153 wrote: Ik ben me van geen kwaad bewust. Dus mocht ik deze fout hebben begaan dan wil ik je via deze weg mijn welgemeende excuses aanbieden.

En een goed bedoeld advies van mijn kant, je had me hiervoor ook een PB kunnen sturen. Fijne woensdag.

Je komt hier al zo lang, ik ging er vanuit dat je de regels al kende.
Ik had je zeker een PM kunnen sturen, maar dan had je hier geheid commentaren van anderen gehad dat je niet mag uppen...
Die wilde ik voor zijn.

reply
0
R
RiesAlmere
Sep 04, 2019

Ludo Keeris;2071163 wrote: Je komt hier al zo lang, ik ging er vanuit dat je de regels al kende.
Ik had je zeker een PM kunnen sturen, maar dan had je hier geheid commentaren van anderen gehad dat je niet mag uppen...
Die wilde ik voor zijn.

Tja en nu krijg je woord en weder..en daardoor wordt mijn advertentie ook een soort van ge upt. Maar goed, ik snap met de dag steeds minder van mensen.

Dus je zal wel helemaal gelijk hebben.

Ben helaas niet zo slim.

Sorry.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 04, 2019

RiesAlmere;2071167 wrote: Tja en nu krijg je woord en weder..en daardoor wordt mijn advertentie ook een soort van ge upt. Maar goed, ik snap met de dag steeds minder van mensen.

Dus je zal wel helemaal gelijk hebben.

Ben helaas niet zo slim.

Sorry.

Vooruit, nog één gratis up dan ;)
Heeft niet zozeer met slim zijn te maken. Volgens mij ben je dat best wel, namelijk ;)
Je moet het gewoon een keer gehoord/gelezen hebben. Bij deze dus.
Succes met de verkoop!

reply
0
R
RiesAlmere
Sep 04, 2019

Ludo Keeris;2071172 wrote: Vooruit, nog één gratis up dan ;)
Heeft niet zozeer met slim zijn te maken. Volgens mij ben je dat best wel, namelijk ;)
Je moet het gewoon een keer gehoord/gelezen hebben. Bij deze dus.
Succes met de verkoop!

Van mij nu ook de laatste keer.

Dit is een VERKOOPTOPIC door mij aangemaakt.

En dan vind ik het onredelijk, bloed irritant dat ik daarin op mijn vingers word getikt.

Dus het zou wel zo prettig zijn als deze reacties nu verwijderd worden uit mijn topic.

Uiteraard zal ik slechts 1 keer in de week gaan uppen. Is trouwens ook meer als genoeg, want echt veel wordt er niet geplaatst. Dus waarom ik het dan ook heb gedaan, geen flauw idee......

reply
0
P
peptalk
Sep 04, 2019

Ik verwacht dat onderstaande van toepassing is Ludo, gezin de automatische notitie in de openingspost 'Laatst aangepast door RiesAlmere : Gisteren om 22:04':

• Als je je eerste post aanpast is dat natuurlijk prima (hierdoor wordt niet automatisch 'ge-upt').

Alleen dan is onderstaande niet gedaan,wat waarschijnlijk jouw post voorkomen had;-)

• Het is WEL toegestaan om door middel van een nieuwe post aan te geven dat er nieuwe titels worden aangeboden of dat er een prijsaanpassing gedaan is maar dit mag maximaal 1 x per dag. Voor al het overige blijven de bovenstaande regels van kracht.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 04, 2019

peptalk;2071151 wrote: Ik verwacht dat onderstaande van toepassing is Ludo, gezin de automatische notitie in de openingspost 'Laatst aangepast door RiesAlmere : Gisteren om 22:04':

• Als je je eerste post aanpast is dat natuurlijk prima (hierdoor wordt niet automatisch 'ge-upt').

Alleen dan is onderstaande niet gedaan,wat waarschijnlijk jouw post voorkomen had;-)

• Het is WEL toegestaan om door middel van een nieuwe post aan te geven dat er nieuwe titels worden aangeboden of dat er een prijsaanpassing gedaan is maar dit mag maximaal 1 x per dag. Voor al het overige blijven de bovenstaande regels van kracht.

Dan moet je dat duidelijk aangeven dat er een prijsaanpassing is geweest of nieuwe titels zijn toegevoegd.
De aanpassing kan ook gewoon het weghalen van verkochte titels zijn geweest.
Nu was het een algemene 'Up' en dat is maar 1x per week toegestaan.

reply
0
R
RiesAlmere
Sep 15, 2019

Kickje

reply
0
D
DanielC
Sep 16, 2019

pb gestuurd