Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD's Te Koop Gevraagd
VC
vince curtin
Sluiten AUB Gekocht Justified SZ 3 en 6
Nov 02, 2020

Goedemiddag, Ik ben op zoek naar de series Justifed Sz 3 en Sz 6.....Bluray/DVD , regio, ondertitels zijn niet belangijk, alleen een redelijke prijs 8-) Alvast bedankt, Vince.

W
wolverine
Nov 02, 2020

vince curtin;2082642 wrote: Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar de series Justifed Sz 3 en Sz 6.....Bluray/DVD , regio, ondertitels zijn niet belangijk, alleen een redelijke prijs 8-)

Alvast bedankt, Vince.

Hoi,
En wat vindt jij een redelijk prijsje? Ik heb de complete box hier liggen op dvd.
Mag je over nemen.

Groet,
wolverine

reply
0
VC
vince curtin
Nov 02, 2020

wolverine;2082643 wrote: Hoi,
En wat vindt jij een redelijk prijsje? Ik heb de complete box hier liggen op dvd.
Mag je over nemen.

Groet,
wolverine

Hoi,

Ik heb seizoen 1,2,4 en 5 net gekocht bij een kringloopwinkel voor 3 euro per stuk zo voordat ik eraan begin wil ik
het compleet hebben 8-) Een redelijk prijs is vijf of zes euro per stuk ongeveer,,,,

gr, Vince.

reply
0
W
wolverine
Nov 02, 2020

vince curtin;2082644 wrote: Hoi,

Ik heb seizoen 1,2,4 en 5 net gekocht bij een kringloopwinkel voor 3 euro per stuk zo voordat ik eraan begin wil ik
het compleet hebben 8-) Een redelijk prijs is vijf of zes euro per stuk ongeveer,,,,

gr, Vince.

Je mag de hele box overnemen voor 25 euro incl verzending wil ik wel totaal 30. Verkoop je de andere seizoenen weer voor een paar euro op marktplaats en dan heb je een toffe
serie voor weinig. Idee?
(ahum, ik vind hem zo tof dat ik hem ook op BR heb)

reply
0
VC
vince curtin
Nov 02, 2020

Bedankt maar Ik kom ze wel een keer tegen, Ik heb geen haast 8-)

reply
0
W
wolverine
Nov 02, 2020

vince curtin;2082646 wrote: Bedankt maar Ik kom ze wel een keer tegen, Ik heb geen haast 8-)

okidoki.

ze zijn nog wel eens op Amazon.de in de aanbieding.

reply
0
R
rogue
Nov 02, 2020

Seizoen 2 is voor 3.5 pond bij amazon.uk te halen, moet je wel even bij de 'used from' kijken (verkoper momox). Als die tenminste naar Nederland verzendt....

reply
0
VC
vince curtin
Nov 02, 2020

Die heb Ik al JP :grin:

reply
0