Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
T
tmvde
Secret Invasion (Disney+)
Dec 13, 2020

Secret Invasion met Nick Fury en Talos komt naar Disney+. https://collider.com/marvel-secret-invasion-tv-series-disney-plus/

R
rogue
Jul 24, 2022

Het wordt lente 2023...

[IMG]https://pbs.twimg.com/media/FYZAac6UsAASGaN?format=jpg&name=900x900[/IMG]

reply
0
T
tmvde
Sep 11, 2022

Nu een eerste trailer.

reply
0
T
tmvde
Apr 03, 2023

We krijgen weer een heel ander soort Marvel serie voorgeschoteld.

reply
0
D
drTree
Apr 03, 2023

Tja, ik raak hier niet (meer) enthousiast van, helaas. Heeft een beetje een goedkope James Bond-sfeer met weinig indrukwekkende locaties zoals het bosje in de intro en een beschieting van auto's op het vliegveldje van Top Gear. Of zou het juist als parodie bedoeld zijn?

reply
0
R
rogue
Mar 30, 2023

Uitstel valt mee, het wordt nu 21 juni.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Apr 03, 2023

Ziet er best interessant uit.

reply
0
ML
Mark van L.
Apr 03, 2023

Rogier Burghout;2101717 wrote: Ziet er best interessant uit.

Mee eens, ben benieuwd.

reply
0
R
rogue
Apr 03, 2023

10 seconden gekeken, daarna afgezet voor spoilers. Laat maar komen!

reply
0
R
rogue
Aug 07, 2023

Ik moet zeggen: de serie viel wat tegen.

Het begint allemaal heel aardig met een schokkend einde van het eerste deel. Maar halverwege de serie begint het af te glijden en de finale is gewoonweg teleurstellend. Zeker de eerdere onthulling van [SPOILER]Rhodey[/SPOILER] klopt gewoon niet gezien de films. Ik ken de [SPOILER]Superskrull uit de comics, maar dan ging het volgens mij alleen om de krachten van de Fantastic Four. Nu waren beide in de finale enorm overpowered. Plus het feit dat G'iah als overlevende wel enorm sterk is in het MCU. Ze hadden dat met The Harvest gewoon niet moeten doen.[/SPOILER]

Olivia Colman is wel weer geweldig trouwens.

Ik zal 'm ooit herkijken en misschien denk ik er dan anders over, maar ik denk dat deze nu op de laatste plaats van de live-action series van het MCU komt.

reply
0
T
tmvde
Aug 07, 2023

Mij kon de serie ook niet echt grijpen.

reply
0