Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
B
brucebikkel
Ervaringen bluraysforeveryone.com?
Jan 25, 2021

Heeft er iemand ervaring met deze webwinkel. Ik wil graag deze box bestellen https://www.bluraysforeveryone.com/product-p/hnejst24147.htm maar geen idee of deze shop een beetje betrouwbaar is. Thanks!(y)

RB
Rogier Burghout
Jan 25, 2021

Ik heb er al aan aantal keren besteld en echt een super service. Snelle levering en goed verpakt. Aardige gast ook die het runt en geen moeite teveel. Let op: hij doet het alleen en het is dus niet een winkel als Amazon oid. Dus in deze tijden moet je even geduld hebben. Kijk op op zijn Facebook pagina waar hij updates over zijn dienstverlening post. Maar het is zeker een betrouwbare webshop.

reply
0
B
brucebikkel
Jan 25, 2021

Rogier Burghout;2085624 wrote: Ik heb er al aan aantal keren besteld en echt een super service. Snelle levering en goed verpakt. Aardige gast ook die het runt en geen moeite teveel. Let op: hij doet het alleen en het is dus niet een winkel als Amazon oid. Dus in deze tijden moet je even geduld hebben. Kijk op op zijn Facebook pagina waar hij updates over zijn dienstverlening post. Maar het is zeker een betrouwbare webshop.

Thanks voor je snelle reactie!(y)
Ik ga zijn facebook even in de gaten houden!

reply
0
W
Werner
Jan 25, 2021

Je moet soms wat geduld hebben want Cliff Loker runt dat helemaal op zijn eentje. Zijn service is echter onberispelijk,

reply
0
MH
Marcel Hoeve
Jan 25, 2021

Werner;2085628 wrote: Je moet soms wat geduld hebben want Cliff Loker runt dat helemaal op zijn eentje. Hun service is echter onberispelijk,

Ik weet niet of dit correct Vlaams is wat je schrijft, maar als hij die webshop alleen runt, dat moet je het ook hebben over zijn service, toch? Is niet flauw bedoeld, Werner, maar taalkundig niet helemaal juist.

reply
0
W
Werner
Jan 25, 2021

Oeps...

reply
0
W
Werner
Jan 25, 2021

Misschien nog even bijvermelden, kan interessant zijn, dat bluraysforeveryone nogal ahem... "douane-vriendelijk" is if you know what I mean.

reply
0
B
brucebikkel
Jan 31, 2021

Uhmm...niet echt.

reply
0
RB
Richard B.
Feb 01, 2021

Ze hebben een hoop interessante dingen op de site staan. Maar bij veel artikelen zie ik ook "Quantity in Stock: E-mail For Price" staan. Wat bedoelen ze daarmee?

reply
0
RB
Rogier Burghout
Feb 01, 2021

Richard B.;2085883 wrote: Ze hebben een hoop interessante dingen op de site staan. Maar bij veel artikelen zie ik ook "Quantity in Stock: E-mail For Price" staan. Wat bedoelen ze daarmee?

Dat hij het op dit moment (nog) niet in voorraad heeft maar dat je het altijd kan vragen via mail. Soms is het namelijk niet helemaal up-to-date

reply
0
RB
Richard B.
Feb 01, 2021

Rogier Burghout;2085884 wrote: Dat hij het op dit moment (nog) niet in voorraad heeft maar dat je het altijd kan vragen via mail. Soms is het namelijk niet helemaal up-to-date
Aha. Ik zie het bij veel Twilight Time-releases staan waarvan ik weet dat ze OOP zijn. Misschien dat ik nog wel even een mailtje stuur, maar het klinkt niet zo zeker.

reply
0