Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
M
martwout
Demper voor soundbar op houten tv-kast
Mar 31, 2021

Ik kan me herinneren dat iemand een posting had met tips hoe je een soundbar qua trillingen kan verminderen. Ik kan alleen de posting niet meer vinden. Ik wil dus wat tussen de houten tv-kast en soundbar leggen zodat de trillingen naar de buren wordt verminderd. Met welke produkten hebben jullie goede ervaring?

ES
Edgar Smit
Mar 31, 2021

wasmachinerubbers of van die rubber kleine vierkante deurstoppers als je het supersimpel wil doen.
Anders dit soort dingen dat helpt ook.

reply
0
D
Driekus
Mar 31, 2021

piepschuim heb ik onder mijn PS4 werkt perfect :-P

reply
0
ES
Edgar Smit
Mar 31, 2021

Driekus;2087301 wrote: piepschuim heb ik onder mijn PS4 werkt perfect :-P
mag toch hopen dat je ps4 niet als speaker fungeert.
Piepschuim helpt inderdaad tegen trillingen maar absorbeert ook geluid. Dus voor een console werkt dat prima maar voor een speaker (of soundbar) moet je dat juist niet gebruiken.

reply
0
D
Driekus
Apr 01, 2021

Edgar Smit;2087309 wrote: mag toch hopen dat je ps4 niet als speaker fungeert.
Piepschuim helpt inderdaad tegen trillingen maar absorbeert ook geluid. Dus voor een console werkt dat prima maar voor een speaker (of soundbar) moet je dat juist niet gebruiken.

ja zit wat in...
Voor mijn subwoofer heb ik inderdaad een iets beter ding wat ook nog prijzig was.

reply
0
M
martwout
Apr 01, 2021

Bedankt voor de tip, Edgar. Ik heb gisternamiddag een set van 4 wasmachinedempers besteld. Deze waren tenminste zwart. Netwerkkabel is ook binnen dus kan ik misschien in weekeinde eindelijk hem aansluiten.

reply
0