Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

UHD Recensies
RB
Rogier Burghout
Dune (UHD)
Jan 28, 2022

Dune op 4K is al één van de beste UHD-uitgaven van 2022. Lees hier de recensie

D
Driekus
Jan 28, 2022

ben erg benieuwd naar deze film.
Ik krijg hem van het weekend van Amazon.fr de 4K en 3D steelbook.

reply
0
W
Werner
Jan 28, 2022

Ik ben ook in blijde verwachting van een exemplaar.

reply
0
R
rogue
Jan 28, 2022

En ik ook :). Al heb ik de film wel al in de bios gezien.

reply
0
T
tmvde
Jan 28, 2022

+1

reply
0
MH
Marcel Hoeve
Jan 28, 2022

Vreemd, ik heb de Franse steelbook al drie dagen in huis... Maar het zal nog wel even duren voordat deze in de speler gaat, want andere films gaan voorlopig nog voor.

reply
0
R
rogue
Jan 29, 2022

Marcel Hoeve;2093646 wrote: Vreemd, ik heb de Franse steelbook al drie dagen in huis... Maar het zal nog wel even duren voordat deze in de speler gaat, want andere films gaan voorlopig nog voor.

Dat is inderdaad vreemd. Ik heb 'm al een tijd in preorder.

reply
0
PK
Pieter Kleine
Jan 29, 2022

rogue;2093659 wrote: Dat is inderdaad vreemd. Ik heb 'm al een tijd in preorder.

Waarom bestel je dezelfde steelbook niet bij bol.com? Gisteren besteld, net binnen en nu aan het bekijken.

reply
0
ML
Mark van L.
Jan 29, 2022

Pieter Kleine;2093660 wrote: Waarom bestel je dezelfde steelbook niet bij bol.com? Gisteren besteld, net binnen en nu aan het bekijken.

Vandaag ook besteld. Liefhebbers om 3d over te nemen?

reply
0
R
rogue
Jan 29, 2022

Pieter Kleine;2093660 wrote: Waarom bestel je dezelfde steelbook niet bij bol.com? Gisteren besteld, net binnen en nu aan het bekijken.

Was toen goedkoper bij amazon, niet de prijs ze nu hebben. Maar komt net binnen

reply
0
T
tmvde
Jan 29, 2022

Bij mij ook vandaag bezorgd van Amazon FR, was in totaal 31,14 kwijt, want de verzendkosten werden over 4 items verdeeld. Vind de steelbook erg mooi.

reply
0
R
rvvnr1
Feb 06, 2022

Kan me niet vinden in de lovende woorden voor zowel beeld als geluid.
Het beeld in Dolby Vision vond ik regelmatig erg donker, zeker in de scenes binnen.
En het geluid was verre van in balans.
Spraak heeft een veel lager volume dan de wel erg bombastische soundtrack.
Die klinkt geweldig maar als je ook de spraak nog wilt kunnen verstaan heb je zo ruzie met de buren.

Hierna nog een aflevering Game of Thrones gekeken op UHD in DV en met de Atmos track (ook al heb ik dat niet)
en dat zag er wel fantastisch uit en klonk prima in balans.
Het lag dus in ieder geval niet aan mijn waarneming vandaag... ;-)

reply
0
W
wolverine
Feb 06, 2022

Visueel prachtig! Audio prachtig! Verhaal en acteerwerk toch wel erg afstandelijk en kil. Kon mij niet boeien.

reply
0
R
rvvnr1
Feb 08, 2022

Op welke apparatuur is deze UHD gereviewed?
Ook op Blu-Ray.com hebben diverse mensen het over wel erg donkere scenes.
Dus de nuances waarover in deze review worden gesproken zijn "ons" dan ook een raadsel... ;-)

reply
0