Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
R
rogue
Thunderbolts* [Phase 5]
Jul 24, 2022

April 2025 [IMG]https://pbs.twimg.com/media/FYZDF2qUsAARFTi?format=jpg&name=900x900[/IMG]

T
tmvde
Nov 10, 2023

De staking van de acteurs mag dan afgelopen zijn, de effecten worden nu wel duidelijk, want Disney heeft z'n hele releaseschema overhoop gegooid.
Thunderbolts schuift op naar 23 juli 2025.

reply
0
T
tmvde
Feb 15, 2024

Nieuwe datum 30 april 2025, ruilt met Fantastic Four van plek.

reply
0
R
rogue
Feb 16, 2024

tmvde;2107892 wrote: Nieuwe datum 30 april 2025, ruilt met Fantastic Four van plek.

Ben wel benieuwd waarom ze het zo doen. Zal vast met de opnames of nabewerking te maken hebben; kan mij niet voorstellen dat het verhaal-technisch is.

reply
0
T
tmvde
Feb 16, 2024

rogue;2107930 wrote: Ben wel benieuwd waarom ze het zo doen. Zal vast met de opnames of nabewerking te maken hebben; kan mij niet voorstellen dat het verhaal-technisch is.

Denk dat Pedro Pascal z'n schema dat heeft veroorzaakt. Die heeft nogal wat verplichtingen (Last of Us, Mandalorian, etc.).

reply
0
R
rogue
Feb 21, 2024

tmvde;2107940 wrote: Denk dat Pedro Pascal z'n schema dat heeft veroorzaakt. Die heeft nogal wat verplichtingen (Last of Us, Mandalorian, etc.).

Het is een druk mannetje, dat zeker ;).

reply
0
T
tmvde
Sep 23, 2024

Er mist nog een sterretje in de titel ;-)

Vandaag de eerste teaser.

reply
0
T
tmvde
Feb 10, 2025

Super Bowl trailer, 30 april bij ons in de bios.

@rogue, de asterisk in de titel ontbreekt nog steeds ;-)

reply
0
R
rogue
Feb 10, 2025

Aangepast ;).
Goede trailer!

reply
0
T
tmvde
Feb 10, 2025

rogue;2114576 wrote: Aangepast ;).
Goede trailer!

(y);)

Het is me na de trailer nog niet duidelijk tegen wie ze nu precies ingezet gaan worden.

reply
0
T
tmvde
Feb 10, 2025

Blijkbaar is het Bob https://collider.com/thunderbolts-trailer-superbowl-breakdown/

reply
0
R
rogue
Feb 11, 2025

Ik ga de link de openen en laat mij verrassen; het was mij namelijk ook niet duidelijk.

reply
0