Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
W
Werner
Amazon.co.jp
Sep 15, 2022

Heeft iemand ervaring met Amazon.co.jp wat betreft douane? Zorgen die voor de inklaring of moet je dat achteraf zelf doen?

RB
Rogier Burghout
Sep 15, 2022

Amazon regelt alles en je krijgt alles erg snel en keurig bezorgd.

reply
0
T
tmvde
Sep 15, 2022

Rogier Burghout;2098249 wrote: Amazon regelt alles en je krijgt alles erg snel en keurig bezorgd.

Inderdaad ik ken geen webshop die dingen zo zorgvuldig verpakt.

reply
0
W
Werner
Sep 15, 2022

Okee bedankt.

reply
0
R
rogue
Sep 15, 2022

Ik krijg mijn pakjes sneller van amazon japan dan amazon UK. Echt waar.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Sep 15, 2022

rogue;2098253 wrote: Ik krijg mijn pakjes sneller van amazon japan dan amazon UK. Echt waar.

Ik ook. En het beste verpakt. Beste van alle Amazon shops imo.

reply
0
W
Werner
Sep 15, 2022

We zullen zien hoe snel het gaat. Bestelling geplaatst (maar wordt nog niet verzonden want het is een preorder)

reply
0
W
Werner
Sep 15, 2022

Het ging overigens om deze:

[img]https://m.media-amazon.com/images/I/61mSLm+50OL._AC_SX342_.jpg[/img]

reply
0
O
Oakey
Sep 16, 2022

Ik ook alleen goede ervaringen met Amazon Japan, ook sinds strengere douaneregels.
Let er voor de blurays wel even op dat Japan niet regio B is zoals hier. Voor DVD’s wat het altijd dezelfde regio als bij ons (2) maar dus niet voor blurays. Deze bluray is volgens bluray.com ook mogelijk alleen regio A.
Maar dat weet je vast al.

Verzendkosten zijn wel hoog trouwens.

reply
0
W
Werner
Sep 16, 2022

Oakey;2098264 wrote: Deze bluray is volgens bluray.com ook mogelijk alleen regio A.
Maar dat weet je vast al.

Ik heb een regiovrije speler, dus ik kan het me permitteren niet echt op de regio te letten. Beste investering ooit.

reply
0
W
Werner
Sep 19, 2022

Dat ze snel zijn, is zeker niet overdreven! Het pak is vandaag al toegekomen, da's inderdaad sneller dan co.uk en .com en zelfs .de

reply
0
W
Werner
Jan 26, 2023

Heeft er misschien iemand toegang tot een adres in Japan vanwaaruit iets kan worden doorgestuurd? Ik wil een titel bestellen die door verkopers niet naar Europa verstuurd wordt...

reply
0
R
rogue
Jan 26, 2023

Misschien handiger om via ebay te kopen? Verzendkosten zijn al hoog in Japan, dat zal voor een particulier niet anders zijn.

reply
0
W
Werner
Jan 26, 2023

Staat jammer genoeg niet op ebay...

reply
0
RB
Richard B.
Jan 27, 2023

Klopt het dat je een aparte account moet aanmaken voor amazon.co.jp? Ik kan er niet inloggen met mijn gebruikelijke Amazon-account waarbij dat met de andere versies van Amazon wel altijd kon.

reply
0
T
tmvde
Jan 28, 2023

Richard B.;2100461 wrote: Klopt het dat je een aparte account moet aanmaken voor amazon.co.jp? Ik kan er niet inloggen met mijn gebruikelijke Amazon-account waarbij dat met de andere versies van Amazon wel altijd kon.

Ja, dat klopt inderdaad.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Mar 25, 2024

Amazon Japan is toch weer bizar snel: afgelopen vrijdag een order geplaatst met geplande levering aanstaande donderdag, en ik krijg net een mail dat die vandaag bezorgd wordt. En dat zonder express shipping optie oid. BI-ZAR.

reply
0
R
rogue
Mar 25, 2024

Ja, het is inderdaad ongelooflijk. Ik krijg het sneller uit Japan dan uit de VK.

reply
0