Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
R
rogue
Ted Lasso (Apple TV)
Jun 16, 2023

Een schande dat er nog geen topic is voor een van de leukste series van de afgelopen jaren. Een serie met een hart, of zoals ze dat zo mooi noemen: met een lach en een traan. Het gaat over de altijd positief ingestelde American football coach Ted Lasso die trainer wordt bij een voetbalteam in Engeland, ee sport waar hij niets vanaf weet. Een glansrol voor Jason Sudeikis, maar de serie is mede zo goed door alle andere karakters, zoals Coach Beard, Roy Kent, Keeley Jones etc. Er zijn 3 seizoenen (en meer komt er niet). Ik moet zelf nog 2 delen kijken en dan is het helaas afgelopen.... Zeer de moeite waard!

K
kurtg
Jun 16, 2023

absoluut, 1 van de beste reeksen op Apple TV.

reply
0
K
korenjw
Jun 16, 2023

Eens, fantastische serie om "makkelijk" weg te kijken. Zo worden ze tegenwoordig niet veel gemaakt. Maar moet wel zeggen dat ik het verstandig vind dat ze het met 3 seizoenen afgerond hebben (misschien zelfs al iets te lange afleveringen). Nog meer seizoenen zou de serie alleen maar minder gemaakt hebben.

reply
0
K
kurtg
Jun 17, 2023

korenjw;2103172 wrote: Eens, fantastische serie om "makkelijk" weg te kijken. Zo worden ze tegenwoordig niet veel gemaakt. Maar moet wel zeggen dat ik het verstandig vind dat ze het met 3 seizoenen afgerond hebben (misschien zelfs al iets te lange afleveringen). Nog meer seizoenen zou de serie alleen maar minder gemaakt hebben.

ik sluit me hierbij aan, 3 seizoen zijn perfect. Ik heb ook het vermoeden dat anders de kwaliteit naar beneden zou gegaan zijn.

reply
0
J
Johan1967
Mar 14, 2025

[h=1]‘Ted Lasso’ Renewed for Season 4, Jason Sudeikis Returning[/h]Bron: variety.com https://variety.com/2025/tv/news/ted-lasso-renewed-season-4-jason-sudeikis-returning-1236336902/

reply
0
R
rogue
Mar 17, 2025

Ik vond het eigenlijk al mooi afgerond. Maar....ik laat mij graag verrassen en kan niet ontkennen dat ik het toch leuk vind dat er nog nieuwe delen komen.

reply
0