Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Recensies
RB
Rogier Burghout
True Detective - Seizoen 1-4 (Blu-ray)
Jul 12, 2024

Alle vier de seizoenen van de meesterlijke misdaadserie True Detective zijn nu verzameld in een Blu-ray Disc box. Lees dit artikel

W
Werner
Jul 12, 2024

Seizoen 4 ligt hier klaar maar dat wordt werk voor na de vakantie. Ben wel nieuwsgierig want ik ben al eens in Alaska geweest en ik wil weten of de sfeer in de reeks bij de realiteit aansluit.

reply
0
T
tmvde
Jul 12, 2024

Werner;2110854 wrote: Seizoen 4 ligt hier klaar maar dat wordt werk voor na de vakantie. Ben wel nieuwsgierig want ik ben al eens in Alaska geweest en ik wil weten of de sfeer in de reeks bij de realiteit aansluit.

Het speelt zich af in een klein plaatsje. Weet niet of dat representatief is voor heel Alaska. Ik heb op HBO Max al gekeken, dus ik wacht wel op de aanbieding die er vast over een half jaar is. Overigens is deze nu al bij Amazon US afgeprijsd naar $ 22,39, maar dan komt er natuurlijk nog verzending en BTW bij, maar heeft wel NL subs.

reply
0
ML
Mark van L.
Jul 14, 2024

Ik heb alleen seizoen 1 en 4 gezien (HBO), wil de andere nog kijken. Als ik me niet vergis is er 1 referentie tussen deze 2 seizoenen. De naam "tuttle" valt ook in seizoen 4.
Weet niet of dit ook in 2 en 3 het geval is.

reply
0