Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Multi Platform
J
jeroeni
Monster Hunter Wilds[2025]
Aug 05, 2024

Trailer [PS5/SeriesX/S/PC] Gameplay Trailer Uitgever: Capcom Studio: Capcom Genre: Action-RPG/open-wereld Release: 2025 [Tijdens Gamescom of TGS zullen we een harde datum krijgen denk] Een grote zorg: Die PS5-pro moet er komen want ik zie dit niet 60fps draaien op de huidige PS5/Series X.Dragons Dogma 2 kan dat zelfs nog niet.[Capcom titel] Een titel als deze die zo leunt op de combat wil je in 60fps spelen.

J
jeroeni
Aug 05, 2024

Dit zijn de eerste gameplay beelden[5-8-2024]
Basic Mechanics Overview

Focus mode overview

reply
0
J
jeroeni
Aug 06, 2024

De manier hoe die monsters reageren en bewegen is indrukwekkend!
Horizon: Op dat gebied doet deze game dat ook heel goed.In die monsters/beesten zit zoveel werk.

Heb echt respect voor de mensen die dit maken.

reply
0
J
jeroeni
Aug 21, 2024

Nieuwe Trailer

reply
0
J
jeroeni
Sep 25, 2024

Nieuwe trailer

Deze productie is huge hoor.

[IMG]https://preview.redd.it/mh-wilds-box-art-revealed-v0-9p64xvod5uqd1.png?width=640&crop=smart&auto=webp&b328ecbc[/IMG]

Tijdens Gamescom was de game in 30fps speelbaar dus dat is als je van Rise[60fps] af komt wel een dingetje.Ik ga rond die tijd alleen voor een Pro als ik weet dat hij daar 60fps op gaat draaien.

Game gaat op 28 februari uitkomen.

reply
0
J
jeroeni
Sep 27, 2024

[IMG]https://tweakers.net/i/dstlzsnyQ7avkIlL2KN9PrVOxsA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P2GJrDbT5IpDPXRSLpfeWWFR.png?f=fotoalbum_large[/IMG]
:-(:-(:-(

Rise is de voorganger en die heeft op PS5/Series X een 120-mode.Rise is qua schaal wat kleiner maar toch.

Dit gaat denk een Dragons Dogma 2[die Capcom game van dit jaar] scenario worden.Die prachtige RE engine is niet heel open-wereld vriendelijk.

Baal hier wel een partijtje van.

reply
0
J
jeroeni
Jan 08, 2025

Er komt nog voor release een nieuwe beta: https://gameliner.nl/nieuws/maak-jacht-op-de-tweede-beta-voor-monster-hunter-wilds/49648

Die vorige beta draaide al lastig 30fps dus die heb ik niet gespeeld.Het goede nieuws is dat deze game nu wel een performance-mode heeft.
Op de Standaard PS5 & Series X zal hij 60fps draaien in 1080p.Ja de resolutie is laag maar voor mij is dit type game niet te spelen in 30fps.

PS5 Pro ?: Ik verwacht dat ze hier voor 1440p/60 gaan.En nee voor die kleine boost in resolutie ga ik nu nog geen PS5-pro kopen.

Omdat dit een open-wereld game is met veel visuele effecten + mechanics is het zo zwaar voor de console.Vermoed dat je hier ook een flinke PC voor nodig hebt.

IGN heeft nieuwe gameplay

UPDATE

Hij zegt hier dat verbeteringen nog niet in de nieuwe beta merkbaar gaan zijn.Veel gamers zullen dit bericht missen waardoor zij straks veel shit gaan posten.

Tja hopen dat de game bij release een beetje fatsoenlijk zal draaien.Een
Dragon's Dogma 2[ook Capcom] scenario houd ik in m'n achterhoofd.
Dragon's Dogma 2 is eigenlijk nu pas goed speelbaar op de console.

Persoonlijk denk ik dat het voor niemand goed is dat ze een 2e beta doen.Ze hebben hun tech niet op op orde en gaan er toch gewoon voor.
Als de 2e beta in zelfde staat is als de 1e dat weet ik nog niet of ik het wel wil checken.

Ik waardeer het wel dat de ontwikkelaar zo eerlijk is.[zie boven video]

reply
0
J
jeroeni
Feb 21, 2025

Launch trailer

Omdat de beta van laatst nog een oude code was had ik besloten hem niet te spelen.Mensen die deze game op een preview event hebben kunnen spelen zijn positief.
Verwacht dat de reviews begin van volgende week online mogen.

reply
0
J
jeroeni
Feb 26, 2025

Live Action Trailer

reply
0
J
jeroeni
Feb 27, 2025

Morgen beginnen met de game.:-)

Balanced mode[rond 40fps] komt het beste tot zijn recht op base PS5 heb ik begrepen.

Voor dat ik een PS5-pro koop wil ik eerst ff wachten wat Nintendo met de Switch 2 gaat doen.Mocht de launch line-up van de Switch 2 tegenvallen dan ga ik voor de Pro.

reply
0
J
jeroeni
Feb 28, 2025

Gelukkig is het in 40fps beter te doen dan verwacht.Ja er is qua tech nog wat werk te doen voor Capcom maar voor nu ben ik tevreden.

Wat me opvalt is dat de combat beter voelt dan ooit.Het is minder clunky dan voorheen.

Ik ga hier veel plezier aan hebben.

reply
0
J
jeroeni
Mar 01, 2025

Vandaag flink los kunnen gaan met de game.

Petje af voor wat Capcom met deze game neerzet.Aan alles zie je dat dit een enorme productie is.
Hoe die beesten bewegen is zo gaaf om te zien.

reply
0
J
jeroeni