Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
R
rogue
From
Sep 13, 2024

Iemand deze serie gezien? We hebben nu seizoen 1 gezien en twijfelen sterk om door te kijken of niet. Het heeft best wat weg van Lost. Is er iemand die de seizoenen 2 en 3 heeft gezien en kan zeggen of het wat duidelijker wordt of blijft het redelijk vaag zoals in het eerste seizoen?

T
tmvde
Sep 13, 2024

Ik heb de serie (seizoen 1 en 2) op Star Channel gezien (die waren eerder dan Netflix). Seizoen 2 beantwoordt eigenlijk nog geen enkele vraag en er komen alleen maar meer vragen bij. Lijkt me sterk dat iemand seizoen 3 al gezien heeft, want dat is zelfs in de VS nog niet begonnen (29/09) ;-)

Ik vind het op zich wel de moeite waard, maar wat meer onthullingen zou geen kwaad kunnen. Wel lekker creepy af en toe.

Dat het aan Lost doet denken, is niet gek, want bijvoorbeeld één van de regisseurs, Jack Bender, heeft meer dan 30 afleveringen van Lost geregisseerd en ook de hoofdrolspeler kennen we natuurlijk uit Lost.

reply
0
R
rogue
Sep 13, 2024

Aha, zover had ik niet gekeken met seizoen 3. Inderdaad af en toe lekker creepy. Maar nog meer vragen in seizoen 2 en geen antwoorden? Denk ik dan ga afwachten hoe de serie zich ontwikkelt; ben ook ergens bang dat ze opeens stoppen en er helemaal geen antwoorden komen.

reply
0
T
tmvde
Sep 20, 2024

Heel positieve recensie voor seizoen 3:

https://collider.com/from-season-3-review/

reply
0
T
tmvde
Nov 16, 2024

Vanaf 16 december seizoen 3 op Star Channel.

reply
0
R
rogue
Nov 18, 2024

Dat is dus ook op Disney+. Ik twijfel of we seizoen 2 wel gaan oppakken...

reply
0
T
tmvde
Nov 18, 2024

rogue;2113166 wrote: Dat is dus ook op Disney+. Ik twijfel of we seizoen 2 wel gaan oppakken...

Nee, niet op D+, alleen het lineaire kabelkanaal. From is van is van Epix/MGM+. Streaming is hier alleen bij Netflix, maar die hebben alleen seizoen 1 nog.

reply
0
W
WitteGijt?
Dec 15, 2024

Seizoen 1 t/m 3 staan op Paramount+. Deze streamingdienst is via een omweg in Nederland te kijken, door (via VPN) een abonnement in Duitsland af te sluiten. Voor AppleTV gebruikers, met de Duitse VPN actief kun je de app downloaden, daarna kun je gewoon de content bekijken zonder VPN. Het is ook mogelijk om meer content te kijken via Engelse VPN, Amerikaans werkt helaas niet. Er geldt een proeftijd van 7 dagen, daarna 6,99 per maand.

reply
0