Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

UHD Recensies
RB
Rogier Burghout
Horizon: An American Saga - Chapter 1 (UHD)
Oct 02, 2024

Horizon: An American Saga: Chapter I krijgt op technisch gebied een prachtige 4K UHD uitgave, maar helaas zonder (aangekondigde) extra's. Lees dit artikel

MH
Marcel Hoeve
Oct 02, 2024

Rogier, mooi om te horen dat de beeldkwaliteit zo geweldig is. Alleen: waarom zie ik dat niet terug in de schermafbeeldingen? Die ogen zo donker, dof en kleurloos. Wat is hier aan de hand?

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 02, 2024

Marcel Hoeve;2112358 wrote: Rogier, mooi om te horen dat de beeldkwaliteit zo geweldig is. Alleen: waarom zie ik dat niet terug in de schermafbeeldingen? Die ogen zo donker, dof en kleurloos. Wat is hier aan de hand?

Zo wordt de 4K UHD getoond op mn iMac. Het viel mij ook al op inderdaad, maar helaas kan ik er verder niks aan doen. Blu-ray ziet er altijd wel goed en representatief uit ivt hoe het eruit ziet via mn HT. Ik ga nog eens kijken naar de kleureninstelling van de afspeelsoftware, maar heb daar nu helaas geen tijd voor. Zie het als een indicatie (dat is het sowieso altijd), en zal de disc er anders uitzien op je HT.

reply
0