Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

UHD Recensies
RB
Rogier Burghout
Mad Max Collection (UHD)
Oct 09, 2024

Mad Max Collection (UHD) De Mad Max Saga krijgt een 5 Film Collection op 4K UHD+BD, verpakt in een mooie en stevige Petrol Tank Can. Lees dit artikel

P
pietdvd
Oct 09, 2024

Het enige dat ontbreekt zijn de Black & Chrome versies van de laatste twee films en de 3D Blu-ray uitgave van Fury Road.

Er mist ook een bonus DVD van de 5 Disc Blauwe Bluray set (met de eerste 4 films op Bluray) met daarop The Madness of Max (150:27). Warner heeft later ook Rode 4 Disc set uitgebracht met alleen de vier films zonder die disc.

De documentaire had eigenlijk makkelijk ook al op de Bluray disc van eerste film gezet kunnen worden ipv aparte dvd. Ik kan me zo indenken dat ze misschien eerst ook plannen hadden om die ook bij de dvd boxset te doen.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 09, 2024

pietdvd;2112559 wrote: Er mist ook een bonus DVD van de 5 Disc Blauwe Bluray set (met de eerste 4 films op Bluray) met daarop The Madness of Max (150:27). Warner heeft later ook Rode 4 Disc set uitgebracht met alleen de vier films zonder die disc.

De documentaire had eigenlijk makkelijk ook al op de Bluray disc van eerste film gezet kunnen worden ipv aparte dvd. Ik kan me zo indenken dat ze misschien eerst ook plannen hadden om die ook bij de dvd boxset te doen.

Mijn comment was meer gericht op de verschillende edities van de film zelf. Omdat er geen aparte extra's discs bij deze set zit, heb ik het gemis van andere extra's DVD/BD's niet meegenomen in de vergelijking.

reply
0
D
Driekus
Oct 09, 2024

Ik heb al een mooie box met de eerste 4
[IMG]https://media.s-bol.com/qDRZ3RxkD67R/oQLxr1Y/550x290.jpg[/IMG]

reply
0